Indlæser...
Sortering
Import af mc Jeg har fundet en rigtig lækker MC på mobile.de. Problemet som jeg er stødt på er at sælger kun vil handle hvis jeg vil...
Generel diskussion
Oprettet:
4. nov 2004
Visninger:
685
Hjælp til forsikring!!! Jeg er 21 år har haft bil forsikring i mit eget navn i snart fire år uden skader, er medlem af mc touring club og vil g...
Generel diskussion
Oprettet:
3. nov 2004
Visninger:
754
Syn - utæt kølesystem, går den? Hey, Jeg vil godt have hevet min bike gennem synshallen inden den kommer væk for vinteren, så det kun er indregistre...
Teknik
Oprettet:
1. nov 2004
Visninger:
706
Bremselyskontakt defekt - igen! Skal bare høre.... kan man 'gøre noget forkert' ved en bremselyskontakt, som får den til at gå i stykker? Siden jeg ...
Generel diskussion
Oprettet:
31. okt 2004
Visninger:
1.031
Afgift????? Hej til alle jer. Jeg vli lige spørge om der er nogle der har erfaring med at hente en cykel hjem fra udlandet?? Jeg ...
Generel diskussion
Oprettet:
31. okt 2004
Visninger:
502
Afgift????? Hej til alle jer. Jeg vli lige spørge om der er nogle der har erfaring med at hente en cykel hjem fra udlandet?? Jeg ...
Generel diskussion
Oprettet:
31. okt 2004
Visninger:
271
Syn... igen igen igen..... Et par spørsmål ang. syn: Hvordan er det nu med bagskærmem ? er det lovligt nu at have den kort...
Generel diskussion
Oprettet:
31. okt 2004
Visninger:
1.091
Suzuki på rullefelt... Hejsa! Mit nyindkøbte hjertebarn (læs motorcykel), har fået en titanium udstødning og efter tidligere ejers udsagn ænd...
Tuning
Oprettet:
30. okt 2004
Visninger:
1.169
ZX10 Hej alle. Det er jo lidt moderne med mærkeklubber på nettet. Er der intr. for en ZX10 klub? Det kunne bare være en s...
Generel diskussion
Oprettet:
30. okt 2004
Visninger:
242
Erfaring med køb af MC i UK. Er der nogen der har erfaring, gode som dårlige, med køb af MC i England?. Kan man benytte reg. pladen der ovre til at ...
Generel diskussion
Oprettet:
28. okt 2004
Visninger:
480
Fed MC spillefilm til de kolde dage... Har lige set en decideret MC film, i stil med The Fast And The Furious. -- "Torque". Først og fremmest - rigtig fe...
Generel diskussion
Oprettet:
26. okt 2004
Visninger:
1.135
Ang. velkomst til mcGalleri???????? Jeg synes det er den mest tåbelig ide de har fået med at vi mc folk skal stemme om vi vil have den mc eller vi ikke vil...
Generel diskussion
Oprettet:
25. okt 2004
Visninger:
3.211
Salgsannonce Hej allesammen Skal lige have noget defineret, er det tilladt at skrive at man p.t. har sin cykel til salg, hvis det...
Generel diskussion
Oprettet:
24. okt 2004
Visninger:
397
Honda CBX 550 Hey mcgalleri.dk Er lige så stille begyndt at kigge efter ny cykel, da der nu kun er en sæson tilbage inden det stor...
Generel diskussion
Oprettet:
23. okt 2004
Visninger:
916
Gulvafhøvling Nu er tiden ved at nærme sig at cyklen skal inden for, og nogle er så heldige at de har fået lov til at få den helt ind...
Generel diskussion
Oprettet:
19. okt 2004
Visninger:
353
V-motor + biturbo!? Hej derude! er blevet lidt forelsket i tanken om en suki tlr med bi turbo! Bare to små turboer, istedet for en stor....
Tuning
Oprettet:
18. okt 2004
Visninger:
662
Kæde kit valg Snart for koldt og vådt til at køre, hvad skal jeg så få aftenen til at gå med.....måske flytte cyklen ind i stuen og s...
Teknik
Oprettet:
18. okt 2004
Visninger:
489
RK Kæde: O-ring eller X-ring ? Hey, Sidder og kigger lidt på kæder på mcbutikken.dk og er faldet over 2 slags. Jeg har søgt lidt på nettet, og d...
Teknik
Oprettet:
10. okt 2004
Visninger:
2.636
Forud for vinteropbevaring Hej med jer. Nu er tiden jo ved at være inde til at få sat kværnen i vinterhi. Da jeg først for nylig har fået mc, o...
Generel diskussion
Oprettet:
10. okt 2004
Visninger:
592
rs 125 tuning/styling Hvilken udstødning vil være den bedste med hensyn til fedeste lyd. mit umildelbare gær vil være arrow? Er der andet man...
Generel diskussion
Oprettet:
5. okt 2004
Visninger:
645

Annonce