397 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Salgsannonce Salgsannonce

Hej allesammen

Skal lige have noget defineret, er det tilladt at skrive at man p.t. har sin cykel til salg, hvis det ikke er det primære i profilen???

Ellers giv mig lige et praj, for så skal jeg lige have slettet lidt i min profil, er ikke ude på at gøre noget der ikke er tilladt!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Salgsannonce
  • #1   24. okt 2004 Man må ikke oprette det som en salgsannonce første gang man bliver oprette.
    Man jo oprette det i Køb / Salg / Bytte bagefter. Og henvise til sin profil.

• #2   24. okt 2004 Betyder det at jeg ikke må have en pris stående på min profil under bemærkninger????

• #3   24. okt 2004 Joos, det må du vel godt - bare det ikke står der når du vil bydes velkommen.

men hvorfor opretter du din MC herinde, hvis du alligevel vil have den solgt? Eller er der en anden årsag?

• #4   24. okt 2004 Er egentlig ikke fikseret på at få den solgt, kunne dog på et tidspunkt godt tænke mig en R6 og derfor er min fzr til salg.

Det behøver dog ikke at være nu jeg skal skifte, og jeg har da (hvis den ikke bliver solgt) tænkt mig at beholde min Fizzer, i lang tid endnu.

Håber at det giver lidt mening, behøver ikke at skifte, er MEGET glad for min FZR, men byder muligheden sig, nåe ja, så er det vel altid sjovt at prøve noget nyt ikke???

• #5   24. okt 2004 Der er en der ikke kan forstå det:
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1567
    Han har oprette det som en salgsannonce første gang.
    Og han bilver ved med at slettet min kommentar.
    Så i ikke kan nå at læse det.
    klik på det brugernavn .bjælke med udstemningsmulighed (Misbrug)

• #7   25. okt 2004 Takker for debatten, jeg føler mig afklaret!!!

Og nu skal det bare blive sommer sol og godt vejr igen, så vi får noget bedre at lave end sidde her ved en computer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #8   25. okt 2004 Jeg har ikke skrevet at man ikke må bruge ( Køb/Salg/Bytte) Vis du så hvad han først havde skrevet, der han skulle brydes velkommen. Det var Km, pris med stort. Det har han rette til (Er til salg) Det er vis en ren salgsannonce. Og vist, kun derfor man vil ind på Motorcykelgalleri. Så er det i DBA. Det er jo ikke det der var mening med Motorcykelgalleri.
    Ja, man kan 5 minutter efter, man er kommet ind, oprette det i ( Køb/Salg/Bytte) og skrive det i sin profil. Men der var kun et formål med den (salgsannonce) SALG
    Så jeg syndes ikke det er noget ævl.

Kommentér på:
Salgsannonce

Annonce