Motocross & Supermotard

Motocross & Supermotard

Medlemmer: 203
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
483 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

salgsannonce fjernet salgsannonce fjernet

Hey...

Vil bare lige høre - jeg har en børnecrosser til salg som jeg havde oprettet en salgsannonce på. Annoncen blev imidlertid fjernet af en Admin der mente at den hørte hjemme på scooter galleriet smiley

Har i oplevet noget lignende ? er det anset for "uetisk" at anføre en salgsannonce her i forummet istedet ?

Mvh
JC

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  salgsannonce fjernet
  • #2   7. nov 2008 Syntes bestemt det er latterligt, for det er jo en crosser, uanset ccm...
    Og de fleste på scootergalleri mener at en crosser høre til på mcgalleri. Så han må da lige spænde hjelmen...

• #3   7. nov 2008 Jeg har haft oprettet annoncen 4 gange over den sidste uges tid - troede faktisk det var fordi jeg havde gjort et eller andet forkert at den ikke var at finde under markedsannoncer - indtil Administratoren skrev til mig idag og gjorde opmærksom på at han ikke mente den hørte til her på forummet.

Jeg synes jo netop også - når vi nu har et motocross & supermotard forum, at vi skulle kunne have markedsannoncer for den slags.

hmm glad for jeg ikke er den eneste der synes det er noget pjat... men ved ikke om man kan overbevise Admin´s om det

• #4   8. nov 2008 Det er netop svagheden ved MCG, (og de andre gallerier) ADMINs og hjælpe-ADMINS er ofte nogle mere eller mindre tilfældigt udvalgte..

Jeg mener også at en børnecrosser hører hjemme her...

Tag evt. samme spørgsmål op ude den generelle diskussion, så flere kan komme med deres syn på sagen

• #5   8. nov 2008 JC - I with U.

Hva så hvis man skulle sælge en meget lille læderdragt elller støvler... Ville det så ligeledes blive slettet, for DET JO TIL BØRN??

Syntes bestemt en lille crosser skal være herinde... jeg søger et par mini ATVére, og jeg kigger da efter dem her...

God weekend

• #6   8. nov 2008 Hey Lani - tak for opbakningen

Ja jeg ka sgu heller ikke forstå hvad argumentet sku være for IKKE at måtte have sådan en annonce. Det er da netop blandt mc-folk at man ku forestille sig at forældre ville kigge efter sådan en lille crosser til knægten eller datteren

Go weekend til dig osse - du skal ikke køre enduroløb i brande imorgen ?

Mvh
    JC

• #7   11. nov 2008 Syntes de fleste admin er dybt useriøse, de laver flere fejl end de hjælper.

- De burde tjekke dem de laver som admind inden de gør det...
    For det er da for latterligt at man næsten ikke kan gøre som man sådan set for besked på, ang annonce eller andet. Hvis man går efter kravene .. !

• #8   11. nov 2008 Jah det er dybt latterligt..

Det kan ikk passe man betaler for det, og så man ikk rigtig får noget for det...

Kommentér på:
salgsannonce fjernet

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce