483 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
salgsannonce fjernet salgsannonce fjernet
Hey...
Vil bare lige høre - jeg har en børnecrosser til salg som jeg havde oprettet en salgsannonce på. Annoncen blev imidlertid fjernet af en Admin der mente at den hørte hjemme på scooter galleriet
Har i oplevet noget lignende ? er det anset for "uetisk" at anføre en salgsannonce her i forummet istedet ?
Mvh
JC
0 synes godt om
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 7 MC-er: 2 Svar: 5
Og de fleste på scootergalleri mener at en crosser høre til på mcgalleri. Så han må da lige spænde hjelmen...
okt 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 25
Jeg synes jo netop også - når vi nu har et motocross & supermotard forum, at vi skulle kunne have markedsannoncer for den slags.
hmm glad for jeg ikke er den eneste der synes det er noget pjat... men ved ikke om man kan overbevise Admin´s om det
dec 2003
Følger: 57 Følgere: 61 MC-er: 4 Emner: 90 Svar: 1.788
Jeg mener også at en børnecrosser hører hjemme her...
Tag evt. samme spørgsmål op ude den generelle diskussion, så flere kan komme med deres syn på sagen
jul 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.147
Hva så hvis man skulle sælge en meget lille læderdragt elller støvler... Ville det så ligeledes blive slettet, for DET JO TIL BØRN??
Syntes bestemt en lille crosser skal være herinde... jeg søger et par mini ATVére, og jeg kigger da efter dem her...
God weekend
okt 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 25
Ja jeg ka sgu heller ikke forstå hvad argumentet sku være for IKKE at måtte have sådan en annonce. Det er da netop blandt mc-folk at man ku forestille sig at forældre ville kigge efter sådan en lille crosser til knægten eller datteren
Go weekend til dig osse - du skal ikke køre enduroløb i brande imorgen ?
Mvh
JC
apr 2008
- De burde tjekke dem de laver som admind inden de gør det...
For det er da for latterligt at man næsten ikke kan gøre som man sådan set for besked på, ang annonce eller andet. Hvis man går efter kravene .. !
apr 2008
Det kan ikk passe man betaler for det, og så man ikk rigtig får noget for det...
salgsannonce fjernet
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside