3.211 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Ang. velkomst til mcGalleri???????? Ang. velkomst til mcGalleri????????

Jeg synes det er den mest tåbelig ide de har fået med at vi mc folk skal stemme om vi vil have den mc eller vi ikke vil?????, det burde da være en selvfølge at alle kan komme herind lige meget hvad de køre på, bare lysten til at køre mc og have noget med mc at gøre må da være nok eller hvad, jeg har prøvet og maile til dem uden der så meget som kommer et svar?????.
Jeg ved ikke hvor mange gange jeg er inde og byde en mc velkommen så er der utolige mange som har afvist den kommende mc som meget gerne vil være herinde???.
HVAD FANEN GØR I DOG DET FOR, TAG JER DOG SAMMEN, og stem alle ind, hvor svært kan det være. mvh Jan k

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. velkomst til mcGalleri????????
  • #1   25. okt 2004 ja det er meget for dårligt! men der må jo være nogle der er bange at de er pænere deres.......

• #2   25. okt 2004 Ja jeg fatter det sku ikke, vi elsker jo alle at køre mc, ellers var vi jo her ikke vel, men det her mcgalleri er sku snart lige som de rådne kællinger på scor, man kan skrive til dem, men for man noget svar ikke en skid????, jeg synes det er meget trist og se hvordan man sviner hinanden til herinde, ja der er sku så mange ting jeg ikke forstår i det her land hahahaha. mvh Jan k

• #3   25. okt 2004 Hej Jan
    Der er nok både fordele og ulemper ved det her stemmesystem.

Personligt syntes jeg det er ok med at stemme, da siden her jo som sagt er et mcgalleri hvor der skal vises frem og snakkes om alt mellem himmel og jord omkring mcen . der findes desværre en del som kun dukker op herinde for at chikanere og komme med tåbelige gloser og lamme kommentarer om andres ting så på den måde er det egentlig fint nok at kunne "stemme" om det. Ikke desto mindre kan det vel diskuteres om folk er for hårde til at smide andre ud og om der deles for mange fedte vurderinger ud , men jeg har brugt siden her siden 11/2003 og har ikke haft problemer af nogen art. Så det korte af det lange er nok at man hvis man opfører sig rimeligt normalt og sagligt er siden her alle tiders.

• #4   25. okt 2004 Hej Jan
    jeg er fuldstændig enig med dig omkring den optagelses procedure.Der er noget snopperi og høre ikke til hos mc folk... lad fjolserne i madkasserne have det bras.

• #5   25. okt 2004 Hej Thomas og Henrik jeg ved godt der er delte meninger om alt i det her land, og jeg kan også godt følge dig Thomas, men jeg mener nu stadigvæk det her Galleri er for alle, jeg har da lige set en Ducati som er vist over 400 gange og ikke så meget som en kommentar er der??????, nok fordi han har svinet nogen til.

Jeg ville ønske jeg var kommet herind noget før, for der er mange fede ting at se på, og er man i tvil om noget så bare spørg løs og der er som regel et svar. mvh Jan k

• #6   25. okt 2004 Selvfølgelig skal alle mcer være velkomne, om det er v2 eller bambusraket, bare det er indregistreret som mc.
    Med "indstemningssystemet" har vi en mulighed for at holde siden renset for scootere, fjolser og andet pak som ikke hører hjemme på denne side.
    Hvis først siden bliver overrendt af alskens uvedkommende fjolser og deres indlæg, hvor mange seriøse mc-folk gider så at være på denne side?

• #7   25. okt 2004 Lyder meget fornuftig det du skriver Keld, så jeg må sku nok til at bøje mig, det er jeg sku ikke meget for haha.

• #8   26. okt 2004 problemet er bare at folk de stemmer på må og få og har for travlt med andres profiler før de tjekker deres egen. set flere der brokker sig over mangel på andres på trods af mengler på deres egen.

• #9   26. okt 2004 Hælder lige lidt mere benzin på bålet ;o)

I får lige en cykel som dengang kun blev oprettet som salgsannonce , giv mig da lige ret i at det er lidt surt at have galleriet fyldt op med sådan nogen !!! tjek lige hvor mange kommentarer og indlæg og bedømmelser han ellers har skrevet NADA!!!! så den profil har intet med interresse at gøre med kun med salg. det hører da ikke til herinde, selfølgelig er det ok at man senere finder på at ville sælge sin cykel.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=786

• #10   26. okt 2004 helt enig. der er mange imellem. og mange slipper alligevel hurtigt ind. har selv afvist et par af de direkte salgsannoncer. alt det fakerpis er bare gået over gevind og ødelagt systemet. når selv pigerne;-) herinde kalder det en hønsegård burde folk måske tænke sig lidt om før de dømmer...

• #11   26. okt 2004 jer er ny her og ble afvist 3-4 ganger før jeg kom med, for lite informasjon.... og for få billeder!? jeg har ikke flere billeder og informasjonen syns jeg var ok. Men til slutt ble jeg tatt inn i varmen smiley
    men det finnes sikkert flere som meg, ikke norske, men andre som ikke har mer enn 1-2 billeder som gjerne vil vise sin cykel for de andre her inne og da er det litt dumt at antall billeder skal avgjøre om de kommer med eller ikke.
    enig med dere som mener at så lenge profilen ikke er laget for salg så bør alle som har en motorcykel være velkommen.

• #12   26. okt 2004 Hej alle jeg elsker at starte nogle debatter, hvor vi kommer lidt op og køre allesammen, jeg kan godt følge jer alle, især dig Endre R, hvor må det være surt at blive afvist, også hele 4 gange???????, du siger du er Nordmand, jeg ved ikke om i har noget der hedder Jantelov deroppe, for her i lille Danmark skal man passe meget på hvad man siger og hvad man gør, jeg skal ærlig indrømme jeg har ikke været så meget rundt om galleriet, og set hvad der sker og hvad der ikke sker, men jeg kan huske sidst jeg lavet et indslag, hvor en hvis herre begyndt at pisse os så meget af at vi måtte stoppe inden det blev for meget af det gode.
    Kan det for helved ikke være lige meget hvor mange foto og hvad man skriver om sin mc, hoved sagen er sku da at vi skal være velkommen allesammen eller hvad????. mvh Jan k

• #13   1. nov 2004 enig bobby. men som skrevet i tidligere indlæg er der gået sport i det. men rart at vide man ikke er den eneste.

Kommentér på:
Ang. velkomst til mcGalleri????????

Annonce