Ang. velkomst til mcGalleri???????? Ang. velkomst til mcGalleri????????
Jeg synes det er den mest tåbelig ide de har fået med at vi mc folk skal stemme om vi vil have den mc eller vi ikke vil?????, det burde da være en selvfølge at alle kan komme herind lige meget hvad de køre på, bare lysten til at køre mc og have noget med mc at gøre må da være nok eller hvad, jeg har prøvet og maile til dem uden der så meget som kommer et svar?????.
Jeg ved ikke hvor mange gange jeg er inde og byde en mc velkommen så er der utolige mange som har afvist den kommende mc som meget gerne vil være herinde???.
HVAD FANEN GØR I DOG DET FOR, TAG JER DOG SAMMEN, og stem alle ind, hvor svært kan det være. mvh Jan k
mar 2004
Følger: 24 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 113
mar 2004
Følger: 46 Følgere: 43 MC-er: 5 Emner: 80 Svar: 213
dec 2003
Følger: 19 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 36 Svar: 838
Der er nok både fordele og ulemper ved det her stemmesystem.
Personligt syntes jeg det er ok med at stemme, da siden her jo som sagt er et mcgalleri hvor der skal vises frem og snakkes om alt mellem himmel og jord omkring mcen . der findes desværre en del som kun dukker op herinde for at chikanere og komme med tåbelige gloser og lamme kommentarer om andres ting så på den måde er det egentlig fint nok at kunne "stemme" om det. Ikke desto mindre kan det vel diskuteres om folk er for hårde til at smide andre ud og om der deles for mange fedte vurderinger ud , men jeg har brugt siden her siden 11/2003 og har ikke haft problemer af nogen art. Så det korte af det lange er nok at man hvis man opfører sig rimeligt normalt og sagligt er siden her alle tiders.
apr 2004
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 58
jeg er fuldstændig enig med dig omkring den optagelses procedure.Der er noget snopperi og høre ikke til hos mc folk... lad fjolserne i madkasserne have det bras.
mar 2004
Jeg ville ønske jeg var kommet herind noget før, for der er mange fede ting at se på, og er man i tvil om noget så bare spørg løs og der er som regel et svar. mvh Jan k
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 851
Med "indstemningssystemet" har vi en mulighed for at holde siden renset for scootere, fjolser og andet pak som ikke hører hjemme på denne side.
Hvis først siden bliver overrendt af alskens uvedkommende fjolser og deres indlæg, hvor mange seriøse mc-folk gider så at være på denne side?
mar 2004
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.253
dec 2003
Følger: 19 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 36 Svar: 838
I får lige en cykel som dengang kun blev oprettet som salgsannonce , giv mig da lige ret i at det er lidt surt at have galleriet fyldt op med sådan nogen !!! tjek lige hvor mange kommentarer og indlæg og bedømmelser han ellers har skrevet NADA!!!! så den profil har intet med interresse at gøre med kun med salg. det hører da ikke til herinde, selfølgelig er det ok at man senere finder på at ville sælge sin cykel.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=786
maj 2004
okt 2004
Følger: 1 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 5
men det finnes sikkert flere som meg, ikke norske, men andre som ikke har mer enn 1-2 billeder som gjerne vil vise sin cykel for de andre her inne og da er det litt dumt at antall billeder skal avgjøre om de kommer med eller ikke.
enig med dere som mener at så lenge profilen ikke er laget for salg så bør alle som har en motorcykel være velkommen.
mar 2004
Kan det for helved ikke være lige meget hvor mange foto og hvad man skriver om sin mc, hoved sagen er sku da at vi skal være velkommen allesammen eller hvad????. mvh Jan k
maj 2004
Ang. velkomst til mcGalleri????????