331 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Stefan Noer
Stefan Noer
Følgere: 11 Emner: 11 Svar: 27

Forsinket gasrespons Forsinket gasrespons

Hej alle,

Jeg har en Suzuki Gsxr 1100 n fra 1992, som jeg fik ud at køre sidste år, efter at have stået stille i 13 år. Den var til mekaniker og derefter startede og kørte den fortræffeligt i omkring 1000 km. Så var der 14 dage hvor den stod stille og da jeg så startede den havde den helt vildt svært ved at stå i tomgang. Nogle gange kunne den være lige ved at dø, hvorefter jeg skruer op for tomgangsskruen, så den passer. Så lidt efter kan den stå helt vildt højt i omdrejningerne.
Når jeg kører på den er det som om den mangler kræfter i forhold til før, og hvis jeg åbner gassen hurtigt, så er der lige 1 sekunds forsinket reaktion, før der sker noget, hvilket der ikke var før.

Det føles lidt som om den nogle gange slår ud og kun kører på 3 cylindre.

Nogle idéer om hvad det kan være?

Det skal siges, at karburatorene blev renset hos mekaniker, tændspolerne er nye, samt tændrørshætter og tændrør. Da den ikke kunne starte før den kom til mekaniker var det pga defekte tændrørshætter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsinket gasrespons
  • Morten C
    Morten C Tilmeldt:
    jan 2025

Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 22
    #1   27. mar tjek brændstoffilteret i benzinhanen og om der er rust/snavs i bunden af svømmerhusene.
    da den kørte fint i starten. (rene karburatorer) smiley
    Der kan jo være rust i tanken eller andet skidt. efter den lange stilstand.

• #2   27. mar Mit gæt vil synkronisering af karburatorer

• #3   27. mar Snavsede karburatorer, rust i tanken smiley

• #4   27. mar Jeg må hive tank og karburator af og se om det er i orden, eller om det trænger til en rens smiley Havde selv gået med tanken om det kunne være det, eftersom jeg har benzinhanen på reserve i ny og næ, så har der været bundfald i tanken efter den lange stilstand har der været rig mulighed for at kunne finde vej til karburator smiley

Kommentér på:
Forsinket gasrespons

Annonce