Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scottoiler
  • johnny H
    johnny H Tilmeldt:
    aug 2024

Følgere: 11 Emner: 3 Svar: 4
    #1   18. mar jeg har sidste år købt en suzuki rf900 som renoveringsprojekt og på den var der monteret en scootoiler og det var noget af det første der flået af, for sjældent har jeg set større oliesvineri. bevares svineriet skyldes en forkert indstillet scootoiler, men som jeg kunne læse mig frem til kan det være en videnskab at få olien doseret rigtigt.
    jeg har endnu til gode at hører om nogle som var toptilfredse med scootoiler

• #2   19. mar Jeg har kørt med Scottoiler på flere af mine cykler med stor tilfredshed. Hvis den bliver justeret ordentlig, så sviner den ikke ret meget.
    I dag kører jeg med Osco. Montering næsten som Scottoiler, men uden tilslutning til el. Den er manuel ved at trække i et stempel. Meget nemt og så bestemmer man selv hvornår der skal smøres.
    https://www.osco-chainoiler.com/en/

• Morten C
    Morten C Tilmeldt:
    jan 2025

Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 18
    #3   19. mar Har også gode erfaringer med scottoiler.
    Har den med dobbelt sidet kædesmøring og med stor "holding-tank".
    Med det på. Holdt kæden til mere end 50.000km. Det samme med tandhjulene. (Yamaha XT350)
    Ganske godt givet ud. smiley
    Bruger dog ikke scottoliers egen olie. (For dyrt) Men en dunk med kædesavsolie. Samme konsistens og klistret. smiley

• #4   19. mar Det samme her. Bruger også kun kædesavsolie. smiley

Kommentér på:
Scottoiler

Annonce