{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.152 visninger | Oprettet:

Scottoiler {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have monteret en elektronisk Scottoiler på min mc og kom derved i tvivl.
Den skal have strøm direkte fra batteriet, men vil den så ikke altid stå tændt? Eller slukker den, når den f.eks. ikke udsættes for rystelser efter et stykke tid?
PS: Den skal selvfølgelig ikke monteres på BMW-en. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scottoiler
  • #1   30. dec 2014 Træk strømmen fra et sted det får strøm ved tænding. F.eks positionslys eller baglygte hvis det er en nyere MC.

• #2   30. dec 2014 Den har en såkaldt accelrations sensor (fornemmer rystelser) og når der ikke er nogle rystelser (slukket mc) slukker den, den har en funktion så den kan kalibres og det skal den også engang i mellem, hvor du lader den stå i slukket position, og så ved den hvordan ingen rystelser føles.

Sensoren indstilles desuden også på følsomhed, så kører du V2 skal du vælge mindre følsom end R4 f.eks.

Min har det dog med at tænde et par gange i døgnet selvom mc'en er slukket, men den slukker 10 sekunder efter igen. og ikke noget der dræner for strøm.

Alternativ tag strømmen fra sikringsboxen.

• #3   30. dec 2014 Tak for svar fra jer begge.
    Jeg kan desværre ikke trække strøm fra andet end batteri, da jeg ellers får fejlmeldinger. - Canbus.-

• #4   30. dec 2014 Selvom du har canbus har du da stadig en kl 15 et sted i nettet den kan kobles på

Kommentér på:
Scottoiler

Annonce