705 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Syn - utæt kølesystem, går den? Syn - utæt kølesystem, går den?

Hey,

Jeg vil godt have hevet min bike gennem synshallen inden den kommer væk for vinteren, så det kun er indregistreringen jeg skal bekymre mig om til forår.

Nu har jeg aldrig prøvet syn af MC før, men går ud fra det er lidt i samme stil med bil - så er der også her mulighed for en 'betinget godkendt' ? Grunden til jeg spørger er, at jeg har et kølesystem der spøger lidt. Det drypper lidt, meget lidt, fra bunden af maskinen, i nærheden af vandpumpen vil jeg tro - det drypper så typisk ned på udstødningen og fordamper. Så det bliver selvfølgelig opdaget af synsmanden, hvis de tester den med motoren kørende.

Vil den kunne gå igennem som betinget godkendt (utæthed i kølesystemet) , eller går den slet ikke?

Det skal selvfølgelig laves, ingen tvivl om det - men jeg vil hellere foretrække at gå og nusse med det når tiden bliver. Det er umiddelbart det eneste der bekymrer mig i forbindelse med syn.

Thanks smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syn - utæt kølesystem, går den?
  • #1   1. nov 2004 det skulle ikke være noget problem ,med mindre det er han ikke vil prøvekøre pga væskespildet ! . men hvorfor får du det ikke bare lavet inden du kører derover så er du da fri for både tvivl og evt.anmærkninger ?

• #2   1. nov 2004 Vil også gerne lave det, men jeg ved ikke hvor omfattende det er. Har ingen anelse om hvordan sådan en kværn er skruet sammen.

Men var bare interesseret i at finde ud af om det direkte vil medføre at man ikke får den synet - for det kan meget vel være at jeg får det lavet inden smiley

Det er som sagt ikke ret meget -- meget lidt!

• #3   1. nov 2004 Mener højest du kan få en servicebemærkning på det . det har jo reelt ingen indflydelse på noget af sikkerhednæssig karakter.

Men husk at en blank synsrapport og selvfølgelig en toptrimmet mc altid er det skønneste ;o)

Mvh
    Thomas

• #4   1. nov 2004 I hear you mate! Takker smiley

(forsøger mig med en blank synsrapport)

• #5   1. nov 2004 Hej klaus, jeg har lige fået synet min Harley uden han så meget som var ude og køre på den, han started den heller ikke op og gav gas, for at høre om den larmer for meget, meget flink synsmand, du kommer med din mc og jeg syner den haha.
    Du siger bare til synsmanden hvis han skal ud og køre, og brokker sig lidt, så viser du pokker fjæs og siger det er den sku da lige begyndt på, for den gjore det ikke da jeg kørte hjemme fra og på turen hertil, så for han nok kolde fødder og tror det er ham som har ødelagt den, man må godt spille dum når man er til syn, du sender lige en mail og skriver hvordan det gik, held og lykke, og husk godt med tøj på haha. mvh Jan k

• #6   1. nov 2004 Haha... det er god stil Jan smiley
    Jeg skal prøve den med pokerfjæset hvis han lægger mærke til det....

Jeg holder jer lige opdateret herinde - har en tid næste tirsdag.

• #7   1. nov 2004 Fik synet min gamle aprilia rs250 som smed vand fra den nederste cylinder. Enten var synsmanden blind eller så bare ligeglad for den efterlod en ordentlig tak pøl til ham:D
    Og så var det griner da han tog en tur på den og trykkede på forbremsen med alle 4 fingere!!! Har nok sjældent set en mand så sine nosser så meget hehe.

Kommentér på:
Syn - utæt kølesystem, går den?

Annonce