{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rs 125 tuning/styling
  • #1   5. okt 2004 Du kan smide et udstødning på, der ikke er lavet til en 2-takter. På min lille bike sidder der en udstødning fra en større sports-mc. Det koster en hest eller to, da modstanden ikke er den samme, men lyden er brutal. Naturligvis kan man høre, at det er en 2-takter i de lave omdrejninger, men alt over 8.000 rpm glider bare over i en infernalsk larm. Jeg synes godt, at man må kunne høre en mc inden man ser den, men det er nu engang min holdning til sagen.

Hvis du håber på den helt sprøde række 4- eller bankende V2-lyd, kan du lige så godt købe en anden mc - det er ikke teknisk muligt!

• Kasper K
    Kasper K Tilmeldt:
    okt 2004

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 6
    #2   5. okt 2004 Tak for svarende...
    Jeg er klar over at "knallert" lyden ikke kan fjernes, men heldigvis formindskes smiley

Jeg deler din holdning simon N men at en mc skal kunne høres før den bliver set... De par heste der mistes er det noget der kan mærkes? og evt hvor? i optræk eller i topfart? præcis hvilken udstødning har du på og har du andet på der får den til at lyde "bedre"?

• Kasper K
    Kasper K Tilmeldt:
    okt 2004

#3   5. okt 2004 Jeg synes heller ikke at kunne finde nogle fede "accesories" til rs 125? kan det virkelig passe eller er der ting som er lavet til andre cykler men alligevel passer på rs'eren?

• #4   6. okt 2004 når det gælder 2takt skal du sørge for at udstødningen passer til modellen. de er meget følsomme, både med heste, moment, register osv.det er ikke bare et par du mister. hvad tænker du på med styling? ang tuning, søg på"stan stephens" engelsk 2taktsgud.

• Kasper K
    Kasper K Tilmeldt:
    okt 2004

#5   6. okt 2004 Jeg tænkte bare på at få den til at se fed og samtidig skille sig ud fra mængden...Evt en side med fede styling ting til rs 125.

Men de rs 125'ere de kører på bane med lyder 10 gange federe end stadard'en hvordan? smiley

• Kasper K
    Kasper K Tilmeldt:
    okt 2004

#6   6. okt 2004 F.eks lyder rs 125 i denne video rigtig fed. efter min mening: specielt der hvor kameraet er på jorden og den så suser forbi bagfra. uuuh det er fedt! smiley

Filmen:
    (link fjernet)

Host side:
    (link fjernet)

• #7   7. okt 2004 lyden er rigtig fed. har selv haft forskellige. men det hele ligger i potten. micron levere også. evt skal du prøve at få fat i en af de klubber der kører race. kunne være de havde diverse dele.

Kommentér på:
rs 125 tuning/styling

Annonce