685 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Import af mc Import af mc

Jeg har fundet en rigtig lækker MC på mobile.de. Problemet som jeg er stødt på er at sælger kun vil handle hvis jeg vil bruge denne service.
(link fjernet)

Er der nogen her der har brugt det firma før? for jeg synes det er lidt for risikabelt at bruge dem, hvis jeg ikke kan finde nogen der har brugt dem før.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import af mc
  • #1   4. nov 2004 kender det ikke rigtig .. men det ser ikke helt professionelt ud.. og kan ikke rigtig finde nogle ordentlige kontakt oplysninger på siden ..

ville ikke ture bruge dem ..

• #2   4. nov 2004 prøv at kontakte mc-importen.dk de henter cykler hjem fra tyskland, netop fra den side + en mere. de kan også kontakte og hente. jeg har ikke prøvet det men jeg snakkede med dem af samme grund. men så fandt jeg en god dansk mc i stædet for.

• #3   4. nov 2004 Jeg tror nu også der er noget lusk ved det, da det simpelthen er for godt til at være sandt.

Det er en YZF R1 som jeg har fundet og det er den billigste og det der har gået mindst km, så han har sikkert ikke rent mel i posen

• #4   4. nov 2004 Hvis han ikke vil tage imod nogle kontanter så ville jeg nok finde en anden maskine!!

mvh
    Thomas

• #5   4. nov 2004 Escrow er meget brugt, dog ikke så ofte ved MC handler, og specielt ikke i Europa. Jeg har før hørt om folk som opretter en fake escrow site for at lokke folk til at indbetale penge for derefter at stikke af med dem.

Hvis han insisterer på at bruge escrow for sin egen sikkerheds skyld bed ham bruge denne istedet: www.escrow.com (jeg ved den er OK!)

Hvis han ikke vil være med til det så hold dig væk fra vedkommende, for så har han ikke helt rent mel i posen!!

• #6   4. nov 2004 jeg har lest et sted at mobile.de hadde en cykel til salgs som måtte betales før henting, egentlig var cykelen til salgs et helt annet sted og til en helt annen pris.
    så jeg ville sjekket at allt var i orden, det beste ville jo vært om du betalte når du hentet cykelen, hvis han vil selge den burde jo det ikke være noe problem.

• #7   4. nov 2004 Har lige været ind og kigge på MC og ser så at de advarer mod at handle flere af dem der sælger da de vil have en udbetaling først. Nu når jer ser grundigt efter kan jeg godt se at der faktisk er flere cykler som er rigtig fede og koster næsten ingenting (3200€) så jeg kunne nok have sagt mig selv at det nok var noget lusket ved dem.(men man vil jo så gerne ha en fed cykel)

• #8   5. nov 2004 Du kan købe min ducati for 75000 kr uden afgift!

Mail til mig på kim@rasmussen-usa.net hvis du er interesseret.

• #9   5. nov 2004 Hej Karsten,

Min R1 er til salg og er uden afgift..

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=890

Pris uden afgift ca 73.000kr
    Ring evt på tlf: 28 112 116.
    Mvh Martin

• #10   7. nov 2004 Det er denne her.
    http://www.motoscout24.autoscout24.de/ger/public/detail.asp?ts=213381.2&fromlist=1&id=1mcbnajoo&language=ger

Jeg har fået en fra Mc-importen til at kontakte manden med den cykel jeg gerne ville have, og han er kommet frem til at han fraråder mig til at handle med manden, da man ikke kan komme ned og se på maskinen.

Jeg har selv mailet lidt frem og tilbage med manden, og da jeg sagde at jeg kendte en der skulle til tyskland, og om han ikke kunne komme forbi og se på cyklen, så boede han pludselig i holland.

• #11   7. nov 2004 Villy M

Inden du kalder folk navne som kloge Åge bør du nok checke hvad du udtaler dig om. De 2 firmaer er aldeles ikke de samme, og det er meget tydeligt at du ikke ved hvad escrow er, og hvordan det fungere.

Så knap-så-kloge Villy, hold dine sure udgydelser for dig selv!

• #12   9. nov 2004 Ja ja men det stod der jo ikke til at starte med, den advarsel kom først senere.

Kommentér på:
Import af mc

Annonce