1.136 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Fed MC spillefilm til de kolde dage... Fed MC spillefilm til de kolde dage...

Har lige set en decideret MC film, i stil med The Fast And The Furious. -- "Torque".

Først og fremmest - rigtig fede bikes i den, hotte chicks i læder, og rigeligt med stunts.

Handlingen er, som i Fast And Furious 1 & 2, fuldstændig væk - her er den faktisk værre endnu...

Kan man undgå at komme omkring at betale 200 kr for DVD'en (se link #2), er den helt klart det værd - for man sidder med det store smil på det meste af tiden, men det er IKKE handlingens eller skuespillernes skyld - næh, det er sgu de bikes smiley Desuden er der en ret interessant scene hvor 2 tøser har en slåskamp på deres bikes, der inkluderer wheelies, stoppies osv - værd at se...

Her er et engelsk review af den (hvor den også er nummer 64 på deres top 100 liste over dårlige film...)
http://www.imdb.com/title/tt0329691/

Og her kan den købes, hvis man skulle få lyst til det...
(link fjernet)

- lad os håbe der kommer bedre film i samme genre i fremtiden.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fed MC spillefilm til de kolde dage...
  • #1   26. okt 2004 Har set den og er du sindsyg den er dårlig... Ja, der er lækre bikes og nogen rigtig nydelige ladies, men ikke engang de kan gøre godt for den ustyrlig dårlige handling. For slet ikke at snakke om den ynkelige måde de forsøger at forklæde off-roadere som RSV Mille osv, når der skal køres i skove. Næsten værd at se filmen bare for at grine af det smiley
    Nej, gå ud og brug pengene på den nye Ghost Rider istedet *s*

• #2   26. okt 2004 Kim, netop det jeg mener - man skal helst undgå at gå ud og købe den, så er den OK at se! Synes nu godt at bikes'ne gør den værd at se, igen, hvis man kan undgå at betale så mange dollars for den smiley

Synes næsten det er mere latterligt på den her såkaldte Y2K bike til sidst som er verdens hurtigste, med en rolls royce jet motor (!)..... underlig scene!

• #3   27. okt 2004 den Y2K mc, med rolls jet motor, er skam god nok.. ved at jay leno havde en på et tidspunkt

Ronni

• #4   27. okt 2004 Det værste er de computeranimerede scener.
    Kunne de for helv... ikke lave det lidt realistisk og med rigtige motorcykler.

og det med at køre i en skov, eller på grusveje som i Biker Boyz eller på en sandstrand som i MI:2 = Latterligt smiley

• #5   27. okt 2004 !! hey !!!

jeg giver klaus T RET den er okay vis du bare skal se en film nice biks and pritty fine ladis men ikke en jeg ville købe

• #6   27. okt 2004 hmm, har ellers lige lejet den og skal til at se den, nå godt man osse fik bestilt den ny ghostrider i weekenden....hehe

• #7   27. okt 2004 det var sku da den ringeste gang lort jeg nogen sinde har set, den må satme have været dyr i kvajebajer, carsten.

• #8   27. okt 2004 Forklæde en Off-roader som RSV mille......
    ...:-(
    HVA FANDEN SKER DER.
    Er meget fortørnet nu.
    Boykot øjeblikkelig den film
    mvh. Ronni G. (lykkelig ægte mille ejer)

• Jens L
    Jens L Tilmeldt:
    dec 2003

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 5
    #9   27. okt 2004 Har i set Biker BoyZ

• #10   27. okt 2004 Nope... er det en ny film, eller?
    Bedre handling end Torque ?

• Jens L
    Jens L Tilmeldt:
    dec 2003

#11   27. okt 2004 filmen er lavet i 2003. Har ikke set Torque, så kan desværre ikke svare på det. Men kan skrive noget om filmen hvis det er.

• #12   27. okt 2004 Bike boyz er Okai fed.. den sidste sence er bare lidt ringe smiley

• Jens L
    Jens L Tilmeldt:
    dec 2003

#13   27. okt 2004 Ja sys jeg os. Men den er jo god nok hvis tænker på det.

• Jens L
    Jens L Tilmeldt:
    dec 2003

#14   27. okt 2004 I må lige skrive hvis jeg skulle skrive der... Jeg vil i seng, skal tidligt op i morgen.

• #15   27. okt 2004 ja. Biker BoyZ er da helt klart at foretrække. faktisk nogle nice bikes der i og tøZerne er heller ikk heelt ringe hehe.
    Ej, den er ikk overdrevet på nogen måde samlignet med Torque. den er ring syns jeg selv. hos MC film der er det godt nok Biker BoyZ der ligger nr. 1 på top 2 listen. har dog ikk set den der film der hedder Motorcykel dagbogen, meen tror heller ikk at den er så meget ved igen.

men hyg jer og hold jer muntre, går det godt for mig er jeg ude og køre til Juni... :o)

MvH. Thor

• #16   27. okt 2004 Tror ikke motorcykel dagbogen er særlig meget med MC'ere at gøre - det er vist primært fordi han kører rundt på en MC i det meste af forløbet, ikke nogen vild R1 eller ZX12 smiley Handlingen kunne jeg dog godt forestille mig være i den gode ende.

• #17   27. okt 2004 Thor, dit profilbillede der - hvor har du fundet det? Gad godt have det i større opløsning smiley

• #18   28. okt 2004 hehe... har det på min computer. skriv din e-mail adresse så kan jeg sende det til dig. mener at jeg har en DEL sjove billeder ang. MC´er at gøre... hehe. men skriv din mail så ska jeg sende dig nogle stykker...

• Jens L
    Jens L Tilmeldt:
    dec 2003

#19   28. okt 2004 Du må os godt til mig : Stump__89@msn.com

• #20   28. okt 2004 min mail er kt@toyotasupra.dk - bare send lidt hvad du har smiley

Kommentér på:
Fed MC spillefilm til de kolde dage...

Annonce