Suzuki på rullefelt... {{forumTopicSubject}}
Hejsa!
Mit nyindkøbte hjertebarn (læs motorcykel), har fået en titanium udstødning og efter tidligere ejers udsagn ændret styreboks. (går ud fra det er en yosimura boks eller powercommander der er smidt i). Jeg har ikke kunnet få fat på rullefelt test af den og ønsker derfor at få den målt på felt, - for at tjekke hvad den yder og om den får nok benzin!
Kender i nogen? Da jeg er tidligere honda-mand, har den lokale hondaforhandler sagt at han kan måle den, men ikke vil pille i indsprøjtningen da han ikke har erfaring, - han anbefaler Carstens Mc v. Varde.
Andre der har erfaringer eller noget viden man kan drage nytte af? Evt et sted tættere på Århus?
dec 2003
Følger: 40 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 114 Svar: 2.075
Skulle du komme til det midtjydske er Midtjydsk MC i Pårup også en mulighed (86864444)
mvh.
xxblade
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.720
Men tak for hjælpen mvh Klaus
jun 2004
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 24
(Ellers så prøv da Rydberg's MC......de har både felt, og stor erfaring med mange cykler. De kan da næsten uden tvivl hjælpe dig.....)
-Ja det kan de helt sikkert og de er flinke !!!
-Men de er bare så skide langsomme.. og henrik kan ikke huske fra fødder til næse.
_de skal lave in mc- den skulle være færdig her til jul.. nu har de haft den i 2-3 mdr.. og er ikke kommet ud af start hulet endnu :? ..så håber ikke det haster at få dden målt
Suzuki på rullefelt...