2.717 visninger
|
Oprettet:
Min GSX 750 F på rullefelt {{forumTopicSubject}}
Jeg fik kørt Biken på rullefelt, her den 28 hvor Enghave holdt åbenhus for en flad 100 hund og den 22-4 bliver den kørt ind til min Yoshimura udstødning uden fløjten i... også køber jeg en stak ørepropper hehe
Kan man finde et K&N filter billiger end de knap 800 kr som det koster over hos bikerstore
http://www.bikerstore.dk/category/10500000000/vehicle/suzuki-gsx-750:55997/article/89242
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.579
http://www.ebay.co.uk/itm/SU-7592-K-N-Replacement-Air-Filter-SUZUKI-GSX600-750-1100-KATANA-87-06-KN-Pow-/381124821009?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item58bccf4011
Fra Tyskland:
http://www.ebay.de/itm/K-N-Tauschluftfilter-SU-7592-Suzuki-GSX-750-F-X-Bj-1999-AK1113-92-PS-68-kw-/351276084121?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item51c9afab99
Og et DNA-filter:
http://www.ebay.co.uk/itm/DNA-AIR-FILTER-SUZUKI-GSX-600-750-1100-R-S7S92-01-NEW-BNIB-NOT-K-N-SU-7592-/190790919060?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2c6c066394
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.579
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
Tænker jo at hvis man kan få et tandhjul til en Busa af samme mærke for ca 577 kr, så har de vel også mit til samme pris eller billiger hehe
http://www.ebay.de/itm/Suzuki-GSX-1300-RAZ-Hayabusa-ABS-2014-Rear-Sprocket-Stealth-45-Tooth-Pitch-530-/121578281271?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item1c4ea15937
Jeg har fundet min kæde
http://www.ebay.de/itm/231011930771
nov 2008
Følger: 11 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 39 Svar: 3.234
http://www.mc-importen.dk/
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.720
sep 2009
Følger: 3 Følgere: 46 MC-er: 5 Emner: 193 Svar: 633
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.289
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
Endnu en af de total, værdigeløse grillbars målinger...
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
Jeg ved det sgu ikke en skid forstand på det, men de sage noget om at den skulle ha noget mere benzin, det var ret tydligt. så ved jeg ikke om det betyder, meget fed i blandingen, eller hvad??
De sage også at hvis jeg hadet pillet den db killer ud inden de kørte den, så ville den helt sikkert har haft flere hyppper. den fløjte sad i fordi jeg synes den larmet for meget. men rykket den ud i går
#10
"Endnu en af de total, værdigeløse grillbars målinger..." for lige hvorfor det er det??
sep 2009
Følger: 3 Følgere: 46 MC-er: 5 Emner: 193 Svar: 633
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
Men den korte:
Omdrejning er ikke kaliberet korket = forkert moment, en godt tommelfinger regel 1 Nm, Pr 10 ccm. Det afviger stort set ikke, det er kun et spørgsmål om hvor max ligger.
Udglatning... Ja de har så valgt "Smoothing 3" der så får effektkurven til at ligne vesterhavet i en mindre orkan.
Det er jo sådan også rigtig smart, for når der skal "rulles ind" så får den lige "Smoothing 5" som udglatter kurven til en flot og fantastisk glat kurve.
Negativ effekt / transmission tab mangler..
Gasmåling.. Som er det eneste der siger, noget om forbrændingen. Den mangler så også...
Ret komisk, for en optimal forbrænding = effekt. Men effekt er ikke nødvendigvis ens betydende med en optimal forbrænding.
Det er så heller aldrig, gået op for DynoJet. Hele den normaltænkende del af, verden bruger metrisk målestol. Den kan rullefelt operatøren, dog ikke bebregtelse for.
Så næste gang holder du bare ind ved den lokal grillbar og bestilder en Jumboburger + Cola. Den vil helt sikker fortælle mere din motors tilstand.
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
feb 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 41 Svar: 589
Det er ikke nødvendig at justere, med mindre du kan mærke at den ikke kører ordentlig..
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
Den knalder en del når jeg laver hurtige gearskift
Så jeg har besluttet at få det gjort. og alle siger jo at det vil være rigtig godt at få det gjort, og det vil betyde en stor forskel fra før og bagefter.. også vil jeg ha det rigtig godt med at den køre 100% til min udstødning
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.289
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
Det har de så noget så ret i...
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.289
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.289
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
men fra 92 hp til 77 hp er et tab på ca 15% hvilket jeg har hørt skulle være meget normalt
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_gsx750f_07.htm
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
men det er dyrt 6000 kr. men jeg synes det er alle pengene værd!!!! når man er kommet sig over prisen og har fået kørt en lang tur på den også larmer den lidt mindre, synes faktisk at den lyder bedre nu, end før den blev dyset om
dec 2006
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 259
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
nov 2008
Følger: 11 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 39 Svar: 3.234
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.289
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
Ja det er på hjulet
Jeps den hverken knalder eller noget som helts, og omdrejnings nålen står helt stille i tomgang, og det er tydligt mærke at den er blevet mere lystig op i gennem gearene og den lyder godt, meget bedre end før den kom i testbænk med samme udstøning
Min GSX 750 F på rullefelt