{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

Hjælp til forsikring!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg er 21 år har haft bil forsikring i mit eget navn i snart fire år uden skader, er medlem af mc touring club og vil gerne have forsikret en zxr 750r fra 92 altså også over 8 å som man også får rabat på hvis den er..
Kan det passe at man skal slippe med 18,344 kr om året for sådan er herlighed.. (Jeg skal jo ikke have aktier i firmaet)
Det er i top danmark jeg har fået tilbuddet.. men så skal jeg også forsikre min bil der..
Håber i kan hjælpe.
Mvh. Bo

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til forsikring!!!
  • #1   3. nov 2004 Det lyder som hul i hovedet!
    Prøv med GF. Der er mange der har rigtige billige forsikringer der. Jeg fik selv oplyst 2600 årligt (ansvar) for min, og jeg er 21. - Men det afhænger vist af hvor i landet man bor, og derved hvilken 'klub' (kreds) af GF man bliver medlem af.

• #3   3. nov 2004 Kan man godt komme ind i Gf fra "gaden". det er fordi mit nuværende forsikringsselskab forsikre nemlig ikke motorcykler, det er ligefør de ikke engang forsikre en sæbekassebil.. ingen motorcykler og gti biler..

• #4   3. nov 2004 Ja, det vil jeg mene Bo L. Prøv at ring til dem, har hørt om en del som har fået en billig ansvars forsikring ved dem (ca. 2300 kr om året)..

Hygge

• #5   3. nov 2004 ja det eneste gf kræver er at du minimum har en indboforsikring/familie forsikring udover mc...
    mvh Klaus

• #6   3. nov 2004 Klaus, det kommer an på hvilken kreds du spørger.
    Da jeg ringede til Viborg, så skulle jeg praktisk talt ligge ALT hos dem - ALLE forsikringer, plus mine forældre skulle være kunder der. Ellers ville de ikke.

Ringede til Aalborg, og der var ingen krav - 2600 årligt, ansvar.

• #7   3. nov 2004 Men Klaus, hvad sagde de så til at du boede i Viborg(eller hvor du nu bor;))? Ville de stadig have dig som kunde i Ålbog?

Hygge

• #8   3. nov 2004 Mads, jeg ringede oprindeligt til Viborg fordi jeg har min adresse i Viborg amt, men jeg bor pt. i Aalborg og flytter nok også min adresse herop til næste år. Either way, så havde det været min Aalborg adresse jeg havde registreret forsikringen til. Jeg har dog ikke fået forsikringen endnu, da jeg venter til motorcyklen bliver indregistreret til foråret.

• #9   3. nov 2004 Tak for svarene, må ud med føleren..

• #10   4. nov 2004 Har længe hørt snak om GF, men de vil ikke lave med kasko når man er under 30 år.

Jeg selv er 26, har kørt 6 år. kører på en fzr 600, jeg skal give 5.800,- (ansvar og kasko), hos THISTED AMT FORSIKRING.
    til sammenligning ville topdanmark have 16.900,- og alm. brand 31.000,-

I finder selskabet på www.thistedamt.dk

• #11   4. nov 2004 Peter B: Det tror jeg godt kan passe... På deres side går deres udregningsformel også kun til cirka 997 ccm...

Jeg tror at folk blander det hele lidt sammen med hensyn til GF. De vil ikke have folk der er under 30 når det gælder KASKO, men hvad det angår ansvar spiller alderen ikke ind.

Hygge
    Mads

• #12   5. nov 2004 NOPE!!!

Jeg bor i Grenaa, Århus amt.

Og har lige tegnet forsikring hos Thisted amt..... NO PROBLEM!!!

• #13   5. nov 2004 Ved det ikke, de laver en præmie efter cyklens handelsværdi og skeler ikke så meget til dens str.

Men et forsigtigt gæt ville nok være 7-8.000,- men som sagt aner det ikke...... Tal med en gut der hedder Thomas Jørgensen deroppe, det er ham der tager en masse mc-kørere ind

• #14   6. nov 2004 Har desværre ikke hans direkte nr. men bare bed om at tale med ham når du ringer derop!!!

Og det var så lidt smiley

Kommentér på:
Hjælp til forsikring!!!

Annonce