Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.
  • Møbel samling kommode og teol 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bøde ved for mange hk
  • #1   4. jun 2007 Er det ikke 5000,-?
    -Evt. søg i forum, det har vidst lige været oppe.

• #2   4. jun 2007 det svare til at køre uden kørekort...

• #3   4. jun 2007 Jeg MENER det er 2500,- fordi du har kort til lille mc, men det er ikke den bøde du skal være nervøs for. Du skal tænke mere på hvis du kører en person ned, eller forvolder stor skade på et andet køretøj, for så dækker din forsikring ikke, og det kan blive DYRT.

• #4   4. jun 2007 Det svarer ikke til at køre uden kørekort, blot udenfor kategori, og takseres dermed ikke til 5000.- Hvad bøden er ved jeg ikke, da regningen ikke er ankommet endnu, men skal nok poste på forum når jeg får den... (tror dog det er 1500)

• #5   4. jun 2007 Har lige prøvet det.. Har du til lille MC er det 3000kr som ikke kan halveres.

• #6   4. jun 2007 Men 3.000 kr. er jo mega billigt... Tænk hvis det umulige skulle ske, at du var skyld i en ulykke... og at det HELT umulige skulle ske; at du kommer til at invalidere en, som derfor skal have en passende erstatning (hvilket din forsikring næppe vil dække, hvis du kører på en motorcykel med for mange hk ift. dit kørekort)...........

• #7   4. jun 2007 5000 hvis du har bil - 1500 hvis også har lille mc - 2000 =1500 hvis du har lille mc kort og bil.-..
    MEN rammer du noget/nogen er der intet der dækker...

• #8   4. jun 2007 syns det er meget tit det spørgsmål er oppe.
    faktum er, det dumt...
    men op til dig selv.... vil du tage chancen for at sidde i gæld resten a dine dage hvis noget går galt??

• #9   4. jun 2007 det er 1500 kr.,,. Jeg har undersøgt det via min kørelærer.. Og sådan er det bare.. andet sker der ikke

• #10   4. jun 2007 hmm... Virker lidt mystisk.. Det var bare det jeg fik af vide af min kørelærer, som sagde han lige havde undersøgt det.. Det kunne evt. være at der var en grænse, så hvis man fx kørte med over 100 hest blev bøden større, men det ved jeg dog intet om.. Men jeg er nu også ret sikker på at alle bøder kan halveres, (hvis ens indkomst er lav nok til det selvfølgelig)

• #11   4. jun 2007 Fatter ikke alle de forskellige tal.

Min pode er næsten færdig med diverse kørekort som 18 årig, og hun har oplyst fra efter sigende pålidderlig kilde (kørelæreren ) at det at føre et motorkøretøj, man ikke har papir til koster kr. 5000. Imidlertid slipper man lidt billigere, hvis man er ved at tage kørekortet!

Det er nu også den sang jeg har hørt tidligere

Kommentér på:
Bøde ved for mange hk

Annonce