Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stort og tungt spejl og 4 billeder 550 kr.
  • Rengøre træterasse 1.500 kr.
  • Installer 3 pendel lamper 500 kr.
  • Ophæng af spejl på badeværelse 500 kr.
  • Rodfræsning 1.500 kr.
  • Slibe et gulv bøge parket 2kvm 1.700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bøde ved for stor MC
  • #1   19. feb 2005 forsikringen nægter at erstatte, har spurgt alm. brad og top dk. de nægter begge to, meget forståligt jo.

havde selv overvejet det samme..

• #2   19. feb 2005 ja dum idé !

Køb en der passer til det lille kort... eller evt kun skal drosles en smule !

Du har ikke seriøst overvejet at drosle en gixer750 til 34 hk ?
    jeg mener... så står du med en cykel med en tørvægt på små 200 kg og kun 34 hk ! -og så går det fede ligesom hurtigt af det !

Vh Steffen

• John j
    John j Tilmeldt:
    feb 2005

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #3   19. feb 2005 Hej,,,

Min ven blev stoppet... han fik kun 1500kr fordi man har sådan set kørekort.. til en mc.. så man får "kun" 1500kr.. og ja forsikringen dækker heller ikk...

• John j
    John j Tilmeldt:
    feb 2005

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #4   19. feb 2005 Forsikringen kan godt dække.. hvis man kan se at uheldet ikk har noget at gøre med om det er en stor mc eller lille... altså du har kørekort til en lille... og uheldet har ikk nogen inflydelse om den er stor eller lille.. så dækker forsikrigen.. men ikk lige det jeg vil satse på

• #5   19. feb 2005 Jeg skal jo ikke køre med 34 hk.. det skal kun fremgå af papiret... smiley

• #6   19. feb 2005 Hvis man tager lille mc kørt som 18 årig, har man så automatisk det store efter to år, eller skal man også have haft en mc i to år... ???

• #7   19. feb 2005 nej så har men det automatisk efter 2 år.... selvom man ikk har kørt nogen MC.. lidt lamt...

• #8   19. feb 2005 Ja det er egentlig en mærkelig regel... :o)

• #9   19. feb 2005 ja meget.. f.eks mig jeg har kørt på lille MC i et år.. jeg er 20år... så hvis jeg nu havde taget mc kort da jeg var 18 måtte jeg godt køre stor Mc nu.. men det må jeg ikk selv om jeg har meget mere erfaring end en der slet ikke har kort men har taget det da han var 18... lorte land

• #10   19. feb 2005 Hehe ja, jeg tager sq kortet når jeg bliver 18, så skal jeg ikke vente så lang tid... :o) Ps fin cykel du har !

• #11   19. feb 2005 takker... meget...

Når men nogen der ved hvordan jeg får min neddrosslet på papiret...??

• #12   19. feb 2005 Du er nød til at købe et droslingskit, og få en mekaniker til at sætte sit stempel i det dokument der følger med kittet...
    Om du så kan overtale ham til at sætte stemplet uden rent faktisk at sætte kittet i kommer jo lidt an på mekanikeren...

• #13   19. feb 2005 oikay det er jeg klar over.. men kan du hjælpe mig med en mekaiker der har sådanne et kit?

• #14   19. feb 2005 øh.... hvor fedt er der lige at spare en lille bøde ved at narre politiet vha det papir på droslingen....problemet er da forsikringen hvis uheldet er ude....

• #15   19. feb 2005 jamen den skal jeg nok klare det med forsikringen.. det er heller ikk værd gang de tager cyklen fra een... og det handler jo også om at have respekt for trafikken

• #16   19. feb 2005 min har et fucked vægt forhold..

34 hk og 230 excl føre.

men det klare jeg nok kun 6 mdr med det..

men det kan godt blive dyrt hvis du har for mange hk.

jeg var nede ved brdr jensen as og de havde en maskine med 125 hk der var droslet det havde kostet 8800 fordi der skulle laves noget ved karb osv ved ikk helt hvor meget men det var dyrt..

min mekkers søn køre uden drosling og det står også kun på hans parpir at han har den "droslet"

• #17   19. feb 2005 jamen det er præcis sådan ejg vil have det.. jeg skal også kun have det i 6 mdr...

• #18   19. feb 2005 Fuldstændig hul i hovedet at køre på en cykel du reelt ikke har kort til! Få noget erfaring med de 34 heste loven giver dig ret til - og lær at bruge dem først. Det er fuldstændig ligegyldigt hvem der er skyld i uheldet hvis du ikke har kort til den cykel du kører på. I det tilfælde er det altid DIN skyld. Finder forsikringen ud af at cyklen ikke er droslet, kræver de regres hos dig - ikke fedt hvis du har kørt en ned eller ridset en mercedes... Tænk dig om.

• #19   19. feb 2005 Jeg har kørt i et år med 34 hk... der er ikke mere udfordring der mere... men hvis du ikk kan forstår mig så er det vel lige meget... det jeg vil frem til er at en knægt der har taget kortet da han var 18 kan gå ud og tage den kværn jeg har når han er 20.. UDEN at have kørt på noget som helst... jeg er 20 har haft kortet lidt over et år.. og i den tid har jeg kørt på en med 34 hk.. hverdag ! og lært at kende en MC.... den dansk lov er ikke helt normal...

• #20   19. feb 2005 det virker lidt fucked, med den lov,

men prøv at tage den på bane en tur så vil jeg tror at 34 HK kan give dig udfordring.

Nu skal jeg ikk lyde gammel klog for har det præcis samme måde, jeg kommer sgu også til at hade de 34 HK.

Men jeg tager den med på bane her til sommer på et åar køre kurser osv så jeg tror nok de HK bliver passende til mig.

Men held og lykke med hvad du end finder ud af.

Mvh Kristian D

• #21   19. feb 2005 Jeg har kørt på bane... så der har jeg også lidt erfaring fra... og ja det er en skide go ide...

• #22   19. feb 2005 jamen så har jeg ikk så meget at sige..

det er jo dit valg, tænk over det og gør hvad du vil.

men tænk på den forsikring, de bonger dig helt sikkert på det hvis de kan komme afsted med..

• #23   19. feb 2005 nåå men u an set hvad skal jeg bruge en der kan neddrosle sådan en kal... det er jo så mit valg bagefter om jeg vil pille det af!

Kommentér på:
Bøde ved for stor MC

Annonce