{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.128 visninger | Oprettet:

Patrick K L
Patrick K L
MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 1

Vinteropbevaring - Skal / Skal ikke ? (ÅRHUS) {{forumTopicSubject}}

Godaften smiley

Jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg skal køre min SV'er til vinteropbevaring.
Jeg bor i Århus, og har en underjordisk garage (Beton). Den er ikke opvarmet. Der kan ved kraftigt nedbør, godt blive lidt fugtigt ude foran garagen. Inde i selvgaragen, kan der være lidt små-fugtigt. Men okay tørt ellers. Jeg frygter at der måske bliver rigtig koldt/klamt inde i garagen her til vinter, og går derfor og overvejer at få den opbevaret hos nogle af dem der tilbyder vinteropbevaring. Jeg er typen som virkelig går op i at cyklen bare står som et suttet bolsche, og den rør nærmest ikke våde veje!!!

Jeg efterspørger lidt holdninger om hvad folk synes.
OG er der evt. nogle der kan anbefale et sted i Århus, som tilbyder vinteropbevaring (Opvarmet)?

På forhånd tak! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinteropbevaring - Skal / Skal ikke ? (ÅRHUS)
  • #1   24. okt 2017 Ind i stuen med hende smiley

• #2   24. okt 2017 Du har godt nok valgt det forkerte land at være motorcyklist i.. Det regner jo konstant ??

• Patrick K L
    Patrick K L Tilmeldt:
    apr 2017

MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   24. okt 2017 René P
    haha, ja det vil nogen nok mene! smiley Men heldigvis er jeg ikke afhængig af min MC som fast transportmiddel! Kun ren hobby! Men ja sommeren har sku, været lidt sløj! Har kun kørt 3200 km i år. Og det er også alt hvad cyklen har gået smiley

• Poul S
    Poul S Tilmeldt:
    okt 2017

Følgere: 1 Svar: 5
    #5   24. okt 2017 Prøv at ringe til dem på Moesgaard Museum. Der er noget med at de opbevarer motorcykler fra sidst i oktober i år, hvor de bliver voks-konserveret først. Det skulle være vildt lækkert.

• #6   25. okt 2017 Larsen Motorcykler i Lystrup. Så kan du tage bybussen ind til byen og vice versa til foråret.
    Der er også MC-Importen i Gedved. Selvom det lyder længere væk, går der bus lige udenfor bixen til Skanderborg og så toget til Århus. Tror ikke det tager længere tid end fra Lystrup.
    Og der er da ingen tvivl om, at den skal vinteropbevares - det svarede du helt fint på, selv.

• #7   25. okt 2017 så havde jeg kørt den til vinteropbevaring

fugt det er lig med ir og rust

Kommentér på:
Vinteropbevaring - Skal / Skal ikke ? (ÅRHUS)

Annonce