{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

Vinteropbevaring {{forumTopicSubject}}

Så røg den bitte Honda indendørs. Vi har et lille hjem på 283 kvm, og jeg mente jo nok, at jeg kunne få plads til mcen enten i spisestuen eller stuen på 1.sal( hvor racercyklen i forvejen står)
Kælingen(kæresten) var dog ikke helt enig med mine forslag, så øv øv øv ! Dilemma er nu om jeg skal smide kællingen ud og mc ind i spisestuen eller om den skal " nøjes" med en plads i fyrrummet.
AAAARGH!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinteropbevaring
  • #1   12. nov 2013 Med 283 kvm burde du sg få 30 stk til din mc!!!

• #2   12. nov 2013 Jeg burde sq smide kællingen ud i fyrrummet, og først hive hende ud 1/3-14.
    Mener jo nok at med 80 kvm stue burde der også være plads til lidt Honda- kunst mellem al hendes hyggenygge indretning smiley

• Sten H
    Sten H Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 174
    #3   12. nov 2013 John !!!!!!!
    Jeg er skilt og har 160 kvm. Min er røget ud til min mc-pusher fordi den skulle laves vinteren over. Sidste år var den sgu mit spisebord, og kan INGEN Q lave om på. Tror ikke hun kan gi dig lige så meget hygge, men lad hende da gerne bevise det smiley Det var ikke mig som skrev det, men jeg mente det ..... I fyrrummet med hende smiley

• Michael M
    Michael M Tilmeldt:
    maj 2013

Emner: 11 Svar: 82
    #6   13. nov 2013 Det er vel bare et spørgsmål om hvad man køre mest på. De fleste vel nok mene at de køre mest på konen/kærsten, men hvis man tæller sammen passer det ikke. En køretur på fruen tager ca. 10 min og med 2 gange om ugen bliver det til 17 timer og 20 min på et år.
    Hvis du køre ca. 60km/timen i snit på din knallert og køre 4000km på et år skal du bruge 66 timer og 40min. Så ud med hende

• Michael M
    Michael M Tilmeldt:
    maj 2013

#8   13. nov 2013 Ja så er der SLET ingen tvivl. UD I FYRRUMMET MED HENDE smiley

• #9   13. nov 2013 Dæleme skønt med lidt opbakning :). Sex- kortet tror jeg lige, at jeg vil smide på bordet, så hun kan forstå det!

• Michael M
    Michael M Tilmeldt:
    maj 2013

#10   13. nov 2013 smiley smiley

• #11   13. nov 2013 Hvis du skulle have din Honda stående i stuen, kun til at se på da du jo ikke må bruge den ?

Hvis du skulle beholde konen i stuen og måtte bruge hende, ?

smiley

Kommentér på:
Vinteropbevaring

Annonce