957 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

PowerCommander og K&N PowerCommander og K&N

Nu er jeg blevet den stolte ejer af en PowerCommander III USB og et K&N filter til min Kawasaki Z750 fra 2005. Mit spørgsmål går derfor sådan her...

Hvem pokker kan indstille skidtet?? Hvem er ham "Mr. Dyno" og hvor bor han? Jeg er selv fra København, så værksteder eks. i Skagen har begrænset interesse smiley

Får man målt cyklen efterfølgende som en del af monteringen/installationen?

ALLE råd ville være en stor hjælp. Er MEGET grøn i den genre smiley

Christopher

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PowerCommander og K&N
  • #1   14. jun 2005 Hej!! Jeg vil da håbe at det værksted der har monteret det, har haft din cykel på felt og kørt den ordentligt ind?? Men kan uden at navne navne på mc forhandlere oplyse om at det er meget med forskel hvor gode mekanikerene på værkstederne er til at justere ordentligt ind, har kendskab til et sted, hvor en TL1000 kun ydede ca 1 HK mere end fra standart, fordi de ikke ku trimme den ordenligt ind.. Så mit råd få det gjort på et værksted du stoler på, og hvor du ved de kan deres kram!!

PS Kawa'en skal rulles idag så info kommer senere!!

Kermit

• #2   14. jun 2005 Det er ikke blevet installeret endnu. De er købt via Ebay og er på vej fra den anden side af Atlanten. Derfor har jeg IKKE valgt et værksted endnu, og var derfor åben for forslag

• #3   14. jun 2005 du kan maile til ove bang (mr.dyno) hans mail adresse er
    mr.dyno@dot-e.dk eller du kan ringe til dot-e i ulfborg og sige du skal have fat i ove så giver de beskeden vidrer og så ringer ove tilbage og han holder til i haslev.
    mvh rené c

• #4   14. jun 2005 Ja kender ikke rigtig til nogen i kbh, tror faktisk ham Mr Dyno kommer derinde af fra, men er ikke sikker spørgsmålet er hvornår han har tid for han er jo rimelig populær (-:

Men ved godt sydsjælland er langt væk, for det værksted jeg bruger kan jeg ikke sætte en finger på, de er flinke gode at snakke med og så har de sku forstand på det de skruer på, desuden er de vilde motorsports freaks og de kører alle sammen mere eller mindre,, i forskellige klasser.
    Vordingborg MC 55370053
    De kan med garanti montere den med et godt resultat for efter min mening er det nok det bedste værksted ang erfaring og ekspertise jeg har prøvet... Men det jo langt for dig!

Kermit

• #5   14. jun 2005 jeg fik justeret min hos Lydmuren i Stenløse.
    pris 1175,-
    du får en graf med effekten bagefter, men dog ikke automatisk en med før-effekten, så spørg efter sådan en hvis du vil have den (jeg glemte det)

• #6   14. jun 2005 Stenløse og Vordingborg er ikke noget problem...

Er det sådan, at man bare kan komme med Powercommanderen og luffiltret i æskerne, og de derefter installerer det og smider cyklen på bænken? Så går der lidt tid, og så betaler man XXXX kr. og kører hjem efterfølgende?

• #7   14. jun 2005 enghave og fa.moto har også rullefelt til justering af power commander

• #8   14. jun 2005 tja, du får jo nok lov til at betale for installationen så.
    jeg monterede den selv. det tager ½-1 time

• #9   14. jun 2005 Hmmm. Jeg er ikk så god til installation osv. Jeg ville nok bare gøre mere skade end gavn. Jeg kan jo godt forsøge at gøre det selv eller få nogle kammerater til det, men skal den også sluttes til?? Når den ikk er konfigureret...

• #10   14. jun 2005 den kommer typisk med en nul-indstilling, så hvis du monterer den uden at indstille den, så svarer det bare til at den ikke er der. så det kan man sagtens.

det meste er bare stik der skal adskilles og samles.
    på min skulle gas-sensoren dog monteres med en strømtyv. det var da nok det mest "tekniske".

• #11   14. jun 2005 HAHA!!!

Strømtyv... Allerede der ville jeg være sat fuldstændig af smiley

• #12   14. jun 2005 ok smiley

så er lidt professionel hjælp måske en god ting smiley

• #13   14. jun 2005 Men tak indtil videre. Prøver lige at høre mit eget værksted (Stevens MC i Kastrup) og hører om de kan gøre det fornuftigt...

• #14   14. jun 2005 Du kan bare montere den hvis du kan finde en map til din opsætning på powercommander.com!!

Så kan du senere få den finjusteret, hvis det skulle være nødvendigt!!!

• #15   17. jun 2005 Powercommander er en elektronisk anordning til motorcykler med indsprøjtning. Den styrer blandingen af brændstof og luft for derved at opnå optimal forbrænding med dertil bedre ydelse...PowerCommanderen skulle sammen med K&N filteret og potten kunne give en bedre benzinøkonomi og bedre respons fra motoren. Det er hvad jeg har hørt i hvertfald. Prøv at se www.dot-e.dk for nærmere forklaring.

Hvis din cykel har karburator, skal du have et jetkit, som du også kan læse om på hjemmesiden.

God fornøjelse

Kommentér på:
PowerCommander og K&N

Annonce