Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  k&n luftfilter
  • #1   25. mar 2008 Jeg ville ikke ofre en indkøring kun på filter, men hvis du samtidig skifter potte, ville jeg derimod syntes det var dumt at lade værre..

• #2   25. mar 2008 Definer nødvendigt?
    Det kommer an på hvad din prioritering er, men den går ikke i stykker af detm hvis det er det du er bekymret for.

• #3   26. mar 2008 ved godt at det er mest optimalt at få den kørt ind nu, men hvis jeg så skal til at ofre 2000-3000 på at få den kørt ind igen om 3 mdr, så er det efter min mening mange penge at bruge lige efter hinanden, på det samme "problem". Måske jeg bare skulle vente med at sætte filteret på, til det andet kommer på.

• #4   26. mar 2008 Der sker altså ikke en hat ved at sætte det på, men du får så heller ikke det optimale ud af det uden en justering. Men selvom du justrerer med filter, vil jeg altså mene at et filter alene ikke giver den store bonus, det skal være sammen med en anden potte før det virkelig "batter"...

• #5   26. mar 2008 Hvis jeg så bare sætter den på nu, uden at få den kørt ind, vil det så bare gi lidt mere "brummen"? Og når jeg så får komplet udstødning og powercommander på, vil den gi lidt power?

• #6   26. mar 2008 Din maskine kommer til og køre mere magert, da den vil få mere luft og mindre benz og det vil igen påvirke hele maskinen, ellers vente med og putte filteret på det til du også får det andet hjem, dvs powercom, og udstødningssystemet, altså hvis det skal være optimalt.

• #7   26. mar 2008 Jeg takker for de hurtige svar smiley Tror jeg venter med at sætte det på til det andet er kommet hjem og så få det mest optimale ud af min maskine smiley Fortsat go nat til jer alle.

Kommentér på:
k&n luftfilter

Annonce