1.459 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

App til motorcykel parkering i Danmark. App til motorcykel parkering i Danmark.

Hej alle sammen.

Jeg har været træt af ikke at vide hvor man kan finde motorcykel parkering, jeg har derfor lavet en app til at finde motorcykel parkering,

Den kan findes her på https://play.google.com/store/apps/details?id=dk.grayriver.motorcycleparkingdk, kvit og frit.

Den findes kun til Android desværre.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af køkkenvæg 500 kr.
  • Opsætning af spots 400 kr.
  • Scooter hjælp start 915 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Havearbejde 500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  App til motorcykel parkering i Danmark.
  • #1   20. apr 2017 SUper god ide - har "desværre" selv iPhone smiley
    Afhængigt af hvordan du har lavet appen bør den være okay simpel at lave i iOS også.

• #2   20. apr 2017 Kunne sagtens lave den til iPhone, men økonomien er ikke lige til at betale for at blive apple udvikler.

• #3   20. apr 2017 Fed ide, den er hentet smiley Vil det blive muligt og tilføje nye byer?

• #4   20. apr 2017 Ja det kan der sagtens blive. smiley Hvilke byer havde du i tankerne?

• #5   20. apr 2017 Kommer fra Herning. Så kunne jo være fedt her. Men tænker bare generelt lidt størrer byer rundt i landet. Kunne se derinde man kunne skrive adressen på p pladsen ind. Om man kunne gøre det samme med en by hvis man nu faldt over en plads et sted. smiley

• #6   20. apr 2017 Mc parkering ?? Er der noget der hedder det mere nu da man skal parkere på bil pladserne !!!

• #7   20. apr 2017 @rge #6

Jeg forstår godt din sarkasme. Jeg er selv i gang med at finde ud af hvad der er hoved og hale i motorcykelparkering.

Du har faktisk ret i, at det i henhold til parkeringsskivebekendtgørelsen slet ikke er tilladt for motorcykler at parkere hvor der er tidsbegrænset parkering, men ikke krav om betaling.
    Citat:
    § 1. På steder, hvor adgangen til parkering er tidsbegrænset, og hvor der ikke er stillet krav om parkeringsbilletter og/eller parkeringstilladelser, må kun parkeres biler, som er forsynet med parkeringsskiver.

Men det kan hverken kommuner eller politi finde ud af hvordan det skal fortolkes.

Nogen mener at det betyder, at der slet ikke må holde motorcykler, mens andre mener, at parkeringsskivebekendtgørelsen kun omhandler biler, og motorcykler derfor ikke skal tage sig af det.

Jeg har fået svar fra 92 kommuner og 4 forskellige politikredse. Det stritter i alle retninger. Selv FDM fortolker det anderledes end nogen af politikredsene ! ! !
    Hvis der er nogen, der har lyst til at nørde lidt med tallene, er der et link her:

http://www.weidick.dk/parkering.pdf

Problemet er, at nogle kommuner citerer FDM som sandhedsvidne og det er noget skidt, hvis det faktisk er forkert det som FDM skriver under "Tidsbegrænset parkering" på dette ink:

http://www.fdm.dk/biler/love-regler/parkering/parkeringsregler-mc

Nu har jeg bedt Transport-, bygnings- og boligministeren om at fortælle hvad bekendtgørelsen betyder

Jeg vil samle op på det Motorcykelgalleri, når (hvis) jeg får fod på det.

• #8   21. apr 2017 #5

Er der dedikerede motorcykel pladser i Herning?

• #9   21. apr 2017 Hvis de er her finder vi dem smiley Tænkte bare det kunne være fint hvis man faldt over en i en by og så kunne tilføje en by også. Som en hjælp til din fine app smiley

• #10   24. apr 2017 tilføj Frederikssund. er det til decideret mc parkering eller også bare hvor man kan holde som mc-ist uden at betale? smiley
    stenløse har nogle mc båse hvis det er. smiley

• #11   24. apr 2017 gør så man selv kan tilføje byer! smiley har delt den på Facebook. evt hav nogle ind over appen, og gør at byer og adresser skal godkendes? eller logges af diverse brugere, så man kan finde frem til hvilken tåbe der tilføjer falske placeringer ??
    thumps up for det her! er med på at logge adresser i kbh og Nordsjælland

• #12   24. apr 2017 #10 Det var tænkt som dedikerede MC båse, men tænker da hvis der er nogle gratis pladser så skal de bare smides på.

Laver en opdateret version, hvor det er lidt nemmere at tilføje nye pladser.

• #13   24. apr 2017 ja, evt hvor man kan sætte markør om det er mc parkering venligt sted, eller om der er en mc-bås ??

• #14   24. apr 2017 #13

God idé, det havde jeg ikke selv lige tænkt over.

Andre forslag og forberinger modtages gerne smiley

• #15   26. apr 2017 Appen er nu opdateret så man kan tilføje parkeringer via kort.

Kommentér på:
App til motorcykel parkering i Danmark.

Annonce