618 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
App til at finde Motorcykel Parkering i Danmark. App til at finde Motorcykel Parkering i Danmark.
Hej alle sammen.
Jeg har lavet en app til at finde MC Parkering her i Danmark, dog kun android lige nu.
Appen finder MC parkeringer fra Aarhus og Københavns kommune. Der er mulighed for at brugere kan tilføje endnu ukendte p-pladser til appen.
Det kunne være rart med noget feedback på brugervenlighed mm.
Appen kan findes her: https://play.google.com/store/apps/details?id=dk.grayriver.motorcycleparkingdk&hl=en og er selvfølgelig gratis.
Mvh.
Christian
4 synes godt om
okt 2015
Følger: 5 Følgere: 32 Emner: 45 Svar: 263
aug 2015
Følger: 2 MC-er: 3 Emner: 4 Svar: 19
Den er desværre kun til Android lige pt, da det koster knaster at have en app i app store til iPhone. Men det kan være det kommer på et tidspunkt.
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 765 MC-er: 20 Emner: 287 Svar: 1.845
Kan desværre ikke hjælpe med feedback, for kører på windows phone til den dør
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.940
aug 2015
Følger: 2 MC-er: 3 Emner: 4 Svar: 19
Der findes også MC parkering i andre byer, dette er dog bruger tilføjet.
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.940
apr 2017
Følger: 23 Følgere: 83 MC-er: 1 Annoncer: 1 Emner: 37 Svar: 395
Er selv iOS bruger, så kan desværre heller ikke give feedback.
Vedr omkostningen ved iOS App Store, er det så udvikler konto gebyret du tænker på? For dette ville jeg gætte på nemt kunne dækkes, ved at tillade reklamer (det kan altså godt gøres på en ok måde uden at ødelægge UI). Og hvis folk ikke vil betale for apps, finder jeg det helt i orden at man bruger lidt af skærmpladsen til reklamer.
Og så skal man ikke undre sig, når der bliver stillet krav til gratis.... tsk tsk
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 78 Svar: 760
App til at finde Motorcykel Parkering i Danmark.