{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.828 visninger | Oprettet:

Kent E
Kent E
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Intercom APP til både iphone og android {{forumTopicSubject}}

Kære alle sammen,

Jeg er ny på motorcykel og søger en billig måde, at få noget walkietalkie / intercome mellem to mobiler, som køre på enten bluethooth eller wireless.

Kender i nogle APP udover Imoto og Android intercom, men en APP der fungere på begge systemer.

På forhånd tak,

Mvh
Kent

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Intercom APP til både iphone og android
  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
    #1   14. apr 2013 Ja! Du kan jo ringe til/fra den ene og anden! Det virker ret godt! smiley

Og nej... Intercom fra telefon til telefon via BT og/eller WiFi - no go! Bedste alternativt vil være at finde et sæt brugt... f.eks. Cardo, Interphone m.fl.

• #2   14. apr 2013 Har købt instanttalk i iTunes virker via Bluetooth har dog ikke fået det prøvet af endnu og det kan osse være det er noget skrammel,men til 13 kr mener jeg så skide vær med det,skriver i galleriet når jeg har fået prøvet det af

• #3   14. apr 2013 Lytter lige med her.. Kunne jo være man en dag kørte uden sin g9'er i hjelmen

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#4   14. apr 2013 InstantTalk er "yet another" Bluetooth walkie-talkie APP og som følge deraf, så rækker den præcis den afstand som f.eks. din iPhone kan trække Bluetooth. Med andre ord; Ret begrænset! Dertil har du udfordringer ift. kobling via BT til eventuelt allerede monteret headset - eller hvis du intet har - så bruger du evt. standard øretlf/mike - og det gør det bestemt ikke bedre!

InstantTalk beskriver da også deres egen løsning, til at være den foretrukne "rider-to-passenger" løsning... og dermed er BT-afstand så ikke en udfordring! Kun lyd-kvaliteten står tilbage, og den kan ikke være bedre end alle de andre zillioner som allerede findes på appstore.

Tjek evt. deres egen beskrivelse ud her:
    http://eyesopen.org/2012/instanttalk

...og på trods af prisen, så spar dine penge.. det dur' ikke!

• #5   15. apr 2013 Skype

• Kent E
    Kent E Tilmeldt:
    dec 2012

#6   15. apr 2013 Problemet at jeg har desværre kun en ipodtouch, så skype er udelukket.

Hvad er de billigst intercom udstyr man kan købe? på ebay er det ca. 350kr stykket er det fair pris? eller kan det findes billigere andre steder?

vh
    Kent

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#7   15. apr 2013 Skype? Altså... det kræver jo konstant datadækning og det har du ikke! Og kører I f.eks. udenfor rigets grænser, tja... det er en NO GO! Glem alt det skrammel med BT og telefon-WiFi osv. Det er og bliver noget skod....

Og hvad er det du har fundet til 350,- på eBay?

• Kent E
    Kent E Tilmeldt:
    dec 2012

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#9   17. apr 2013 Tja... Når jeg læse specs lyder det jo fint fint. Dog hæfter jeg mig ved, at det afsendes fra Kina! Omvendt, til den pris er det da værd at afprøve for dig/jer.

Jeg ville stadig vælge at finde et brugt Cardo, Interphone, SENA eller lignende på eBay...

Kommentér på:
Intercom APP til både iphone og android

Annonce