{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svin
  • #2   19. nov 2013 Jacob, det kan vist ikke lade sig gøre....han har ikke noget kort, og er iøvrigt helt enig i at det er noget forbandet svineri

• #4   19. nov 2013 Hvis man er så dum at man drikker sig fuld og kører bil efterfølgende, altså vælger bevidst at overskride de 0,5 promille..

mon ikke man så også vælger at skide højt og helligt på 0 promille.

men for satan der er ingen straf der er stor nok til den spritbilist ;-(

• Glenn W
    Glenn W Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 57
    #5   19. nov 2013 Med sådan en der bliver ved med at køre spritkørsel trods flere domme hjælper det desværre ikke at dømme ham på traditionel vis endnu en gang. Der skulle man lade sig inspirere af Saudierne og f.eks. kappe begge hans ben af. Så er det fandens svært at nå pedalerne smiley

• #6   19. nov 2013 For pokker hvor jeg føler med familien. Det er så urimeligt, uretfærdigt og usselt, at sådan en klaphat kan gøre sig til herre over liv og død!

• #7   19. nov 2013 Et af problemerne ligger i den latterligt lave udnyttelse af strafferammen for uagtsomt manddrab. Det er jo nærmest er en joke.

§ 241. "Den, som uagtsomt forvolder en andens død, straffes med bøde eller fængsel indtil 4 måneder eller under særligt skærpende omstændigheder med fængsel indtil 8 år. Er forholdet begået i forbindelse med spirituskørsel eller særlig hensynsløs kørsel, anses dette som en særlig skærpende omstændighed."

Langt de fleste ender med en betinget dom, frakendelse af kortet og en bøde.
    Gad vide hvornår de begynder at tage spirituskørsel alvorligt og udnytter den strafferamme der rent faktisk lægger op til at man fjerner dem fra de danske veje...

• Hendrik E
    Hendrik E Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 119
    #8   19. nov 2013 Nu læste jeg ikke lige artiklen, men er du indblandet i et uheld, så er det ligemeget hvor meget alkohol du har i blodet, og du kommer til at bøde for det..

Personligt har jeg også nul tolerance overfor kørsel og alkohol. Kan godt drikke en bette smule i løbet af aftenen, men der ska gå minimum 3-4 timer før jeg kører igen. Og kører kun hvis jeg føler mig 100% frisk.. Der skal så lidt til før det er for meget..

• #9   19. nov 2013 Det er ikke 0,5 grænsen, der skal sænkes, men kontrollen og straffene der skal øges.
    Det er det samme, der plæderer for lavere hastighedsgrænser i byzone, efter et par fjolser har kørt race med over 100kmh i indre by.
    Lavere grænser har INGEN effekt.
    Tankerne går til de efterladte, som ikke kan bruge alle vore skriverier til noget.

• #10   19. nov 2013 Hendrik, du kan ikke og skal ikke selv vurdere om du kan køre.. Det er netop dér problemet ligger..

• #11   19. nov 2013 Og Jan, jo jeg synes at grænsen skal sænkes og bøderne for ikke at overholde den, skal bankes heftigt i vejret. Gerne med fængselsstraf.. Sprut og kørsel hænger slet ikke sammen! Hverken når vi taler fyraftensbajere eller dagen efter træf..

Det er min mening...

• Hendrik E
    Hendrik E Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 119
    #12   19. nov 2013 Jabbekot:
    Nu mener jeg jo heller ik at jeg drikker mig ordentlig stiv klokken 12, og så kører bil klokken 4-5.. Man kan jo altid mærke når man begynder at blive påvirket.. Og hvis jeg endelig drikker så er det måske 2-3 genstande, og så drikker jeg slet ikke de sidste 3-4 timer.. Så er jo på ingen måde påvirket på det tidspunkt.. Og hvis jeg virkelig skal drikke tager jeg selvfølgelig toget smiley

• #14   19. nov 2013 Akakak

• Sten H
    Sten H Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 174
    #15   19. nov 2013 Har selv en knægt på 13.... Fuck hvor trist og jeg føler med familien. Tror nok jeg var blevet stillet for retten for et eller andet, hvis det var min knægt...

Kommentér på:
Svin

Annonce