{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.498 visninger | Oprettet:

Svin {{forumTopicSubject}}

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-21187997.html?forside

Sådan en idiot skulle fandme trækkes om bag en lade og tæves ihjel.

Stakkels familie der nu er smadret pga. sådan en idiot.

Der sidder en far et sted, som nu har mistet sin søn og kæreste og datteren svæver mellem liv og død. Bilisten slipper nok med max. 2 år i skyggen, det er bare ikke godt nok!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svin
  • #1   21. mar 2009 Enig, det kan, eller skal bare ikke tolereres

• #2   21. mar 2009 før for helvede det utroligt at de kan slippe så nemt

det lisom vis du holder din datter indespærret i flere år og tæver hende så for du 4 måneder

• #3   21. mar 2009 Enig.

Spritbillisten burde have flyveskaller og mange tæsk, hver dag resten af hans forhåbenligt meget korte levetid.

• #4   21. mar 2009 Håber sq at han bliver perle kneppet i sin nye 1 værelses....

• #5   21. mar 2009 ja, det er sgu frygteligt for den familiefar - det kan ikke beskrives med ord ;-(
    - nøj hvor bliver man harm på sådan et svin. Hvor mange skal der slås ihjel før myndighederne skærper straffene for sådan noget her ?
    Passageren i den 31 åriges bil bør sgu også straffes for meddelagtighed, da han ikke har forhindret "morderen" i at køre bil i påvirket tilstand !

• #6   21. mar 2009 Hørte lige at nu var der 3 døde.

Moderen, hendes 8 årige søn og en pige på 2 år..

Kender stedet hvor ulykken skete, kørte på vej igår på motorcykel og fatter ikke man kan komme over i den anden side der.. Men sprut og høj fart..

• #7   21. mar 2009 Den lille pige døde også i nat.

Sender min dybeste sympati til den efterladte far, og resten af familien.

Og kan ikke finde ord der matcher den straf spritbillisten skal have.......

• #8   21. mar 2009 en tanke de skulle lukkes ud i kravlegården og så må alle de ny elever få lov til at køre siksak mellem dem

• #9   21. mar 2009 R.I.P
    håber virkelig den familie far har en familie bag ham som støtter ham.
    fordi tror ikke han syntes han har meget at leve for mere:-(

• #10   21. mar 2009 tragisk men hørte engang en undersøgelse om hvor mange der har prøvet at køre sprit kørsel, og det var mange procent så mange af jer som er dybt foraget over at han har gjordt det, har selv kørt påvirket deriblandt mig selv og så skal man nok ikke straks mene sådan en mand skal bures inde resten af hans dage, uden tviol skal han have hans straf men han har ikke gjordt det med vilje, vi andre har bare været mere heldige eller knap så fuld hvad ved jeg men forde det gik galt for ham skal jeg ikke dømme manden som en støre idiot som så mange andre, igen meget trist og skulle ikke have været sket men han skal nok få hans straf

• #11   21. mar 2009 Ok, men jeg som aldrig har gjort det vil da så stadig gerne sige at han burde spærres inde resten af sit liv. Det burde tolkes som mordforsøg, hver gang man bliver stoppet med sprit i blodet om man så rammer andre eller ej.

• #12   21. mar 2009 Hvis man kører en (eller flere) ihjæl når man er 100% ædru for man 10år men er man pisse stiv får man kun 1-3år... hvad fanden sker der med det ?

• #13   21. mar 2009 jeg lever af mit kørekort, så aldrig mere end max. 2 øl - men det er da fint at du kan sætte os alle sammen i bås, Allan........

BL > enig !! - sådan noget her er "random killing" og kan ramme enhver.

• #15   21. mar 2009
    Ved 2 genstande mister man øjnenes evne til hurtigt at fokusere og omstille sig fra lys til mørke forringes. Evnen til på en gang opfatte situationer og samtidigt udføre præcise bevægelser begynder at forringes. Synsvinklen indsvævres.

Hvis man f.eks vejer 80 kilo så har du ca. allerede 0,44% promille i blodet.

Hvis du var en kvinde med en kropsvægt på f.eks 58 kilo er promillen 0,60 % ved 2 genstande. Det er der bare ikke mange der er klar over.

Så skal I ud og køre bil eller mc, så ingen øl, medmindre i venter at forbrænde 2 genstande som tager 2-3 timer, ved en krops vægt på 80 kilo.

Men jeg gruer osse tanken hvormange der kører med sovepiller eller andre rusmidler i blodet.

Go weekend til jer alle.

• #16   21. mar 2009 nu skriver de altså "formentlig spirituspåvirket "og at testen på stedet "tydede "på at han var spirituspåvirket. det kan man godt være efter 2 øl
    i lovens forstand er man det hvis man er skyld i en ulykke efter 1 lys øl

• #17   21. mar 2009 Det er godt nok forfærdeligt!! smiley

Af den grund har jeg for længe siden valgt at jeg hellere vil lade være med at drikke noget når jeg skal køre! Jeg ville ikke kunne leve med mig selv, hvis jeg havde taget livet af tre andre medmennesker. På den måde er det nemt og man kan være 100% sikker på at man har alle sine sanser ved fulde fem!

Min første tanke var også at han skulle bures inde for livet, men hvis manden der har kørt er bare nogenlunde almindelig er hans liv nok også ødelagt... Men kan sagtens forstå jeres reaktion.

Jeg synes istedet man burde have en nultolerance overfor spirituskørsel, en kæmpe bøde eller endda et par dage inde og ruske tremmer ville måske få nogle til at lade bilen stå istedet for at tage chancen...

• #18   21. mar 2009 ja det er frygteligt, det første vidne på stedet var en af mine veninders far, efter volvoen med de to unge fyre var kørt ind i audien, kørte den videre stadig ukontrolleret og der kom hendes var, men han ungåede dog at blive ramt ved at køre over i modsatte vejbane, han er også i chock nu.... han fik afvide at volvoen med de to unge mænd havde kørt over 200 km/t... sådan en idiot skulle have skåret nosserne af og blevet efterladt..... håber virkelig han kommer til at lide resten af livet....!

• #19   21. mar 2009 Ok, hvis man har kørt over 200 umiddelbart før et sving, så er man da også komplet idiot!... Og det lyder til at være to komplet uansvarlige unge mennesker der har kørt den bil, jeg troede i første omgang at det en der havde fået for meget at drikke og måske kørte lidt for hurtigt...

Der hjælper en nultolerance nok ikke!! smiley

• #21   21. mar 2009 nej han skulle bare dø en laaaaaang og smertefuld død sådan en IDIOT!!!!!!

• #22   21. mar 2009 tror næppe at nogen overlever et frontalt sammenstod med ove 200km/t men hvis føren af denne volvo er bare lidt normal, er hans liv jo også smadret, han vil jo nok aldrig kunne tilgive sig selv den aften.
    og en mand som ham skal også ha en passende straf.
    som der bliver skrevet af allan a længere oppe, er det vist de færreste af os alle der kan sige, man ikke har prøvet og kører hjem med en skid på.
    vi har bare været heldige, og de fleste af os har lært at det ikke dur...
    men hvis man står nede ved den lokale, er det jo skræmmende, og se hvor mange der egentligt sætter sig ud i sin bil og kører hjem. men hvor er det uretfærdigt det skal gå ud over usyldige mennesker.

• #23   21. mar 2009 erik... unge mennesker og alkohol?!? ja måske i det her sammenhæng men der er fanme mange flere ældre der drikker og kører. jeg står engagn i mellem på en tankstation og så kan man altså se hvem der gør hvad.

• #24   21. mar 2009 det var heller ikke et frontalt sammenstød så vidt jeg har forstået det. hvis jeg ved jeg skal køre drikker jeg ikke det mindste med procenter i overhovedet, og at andre har gjort det og bare har været heldig siger bare lidt om dem.... jeg har ingen respekt for folk der gør sådan noget, det er fint de fleste har lært at det ikke dur, men skal det godt nok så langt ud at de selv skal prøve det før de finder ud af det er de sgu ikke særlig skarpe...

undskyld mit sure opstød, men er sgu temmelig rystet over det her...

• #25   21. mar 2009 Nick > "Bilen kom over i den modsatte kørebane og stødte frontalt sammen med bilen med de to kvinder og to børn."
    - det er der vist ingen tvivl om, vel ?! smiley

• #26   21. mar 2009 Jørgen B. G. (Vejle) G > nu dunker man jo heller ikke lige 2 øl og hopper bag rattet .........
    - men hvis man gør dét har du helt ret, så er man ikke i stand til at køre på forsvarlig vis.

• #27   21. mar 2009 hva skal jeg sige? sådan en elendig spasser...

• #28   21. mar 2009 Christian B: hvis de kørte frontakt sammen kan volvoen med de to unge fyre jo heller ikke fortsætte ukontrolleret videre et lille stykke bagefter og være ved at ramme min venindes far som kommer lige efter. så helt frontalt har de altså heller ikke ramt....

• #29   21. mar 2009 Så lige i fjernsynet at de første betjente der kom til stedet troede der var sket 2 uheld.

De 2 biler lå næsten 200 meter fra hinanden, så de troede det var 2 uheld.

Så de har kørt mere end 80 nok nærmere 200 km/t

• #30   22. mar 2009 Ingen straf er hård nok for sådan en mand..
    Han skulle anbringes på en alarmcentral i 5 år, og så skulle han med ud og samle samtlige trafikofre op, så han hele tiden bliver mindet om hvad han var skyld i..

Jeg går ind for, at promille grænsen sættes ned til 0,0 %.

Hvis du har det mindste alkohol i blodet når der måles, så er det af med kortet i 2 år.

Alkohol og trafik hører bare ikke sammen, heller selv om det kun er lidt alkohol..
    Skæg og snot for sig.

• #31   22. mar 2009 Enig med Per M. i de sidste 4 linier i hans indlæg ovenfor!

• #32   22. mar 2009 HUNTER/Bonneville ! - Så er vi to!

• #33   22. mar 2009 Men det ville være en fordel hvis det var muligt at købe et 100 % præcis alkometer så.. Så man ved hvornår man, uden fare for at miste kortet, kan sætte sig bag styret/rat'et igen (ville nu også være skønt, bare som reglerne er i dag...)

• #34   22. mar 2009 det vel fordi det er en del af den danske kultur at få en enkelt øl, men det er heller ikke ved den enkelte øl problemet er, det er når folk drikker mere problemet kommer. Personligt mener jeg ikke det er et problem at drikke en enkelt øl og køre, men vil dog ikke drikke to og køre mc....
    Der er vel heller ikke tale om en eller to øl ved ulykken den anden dag.
    Håber virkeligt der er nogen til at hjælpe de stakkels mennesker som har mistet deres kære ved ulykken......

• #35   22. mar 2009 Hehe Rene

Roooolig nu, du kan da ikke forbyde alkohol, hva med rygning, bilkørsel, friture fedt, sukker, fyrværkeri....bla....bla....bla, eeejjjj så skulle de da starte med at indrage dit kørerkort inden de når så langt, for med den holdning du har når du lusker rundt i den danske trafik kunne du jo ligeså godt ha drukket 15 pils :0)

• #36   22. mar 2009 Rene du skriver at alkohol skulle forbydes .du vil altså kriminalisere en stor del af befolkningen og give de kriminelle bander en ny indtægtskilde ? du har da vist stadig tømmermænd

• #37   22. mar 2009 som sædvanlig kommer der vrøvl fra rene j af...
    intet er så godt at det ikke er skidt for nogen. og det gælder også øl.

Kommentér på:
Svin

Annonce