656 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Bytte priser? Bytte priser?

Fik et tilbud den anden dag om en byttehandel med min ZZR, manden ville bytte med en ZX6R fra 96 uden afgift + penge til mig selvfølgelig og jeg tænker at det kunne da måske godt være noget. Finder så ud af at manden har sat hans til 18 kg og min står til 40 kg og enhver kan jo regne ud at det er jo en forskel på 22 kg, jeg siger så til manden at jeg er villig til at gå ned på 20 kg i bytte da det er overkommeligt. Det vil så sige at min ryger så ned på 38 kg hvilket osse er en udmærket pris og der er intet at komme efter ved min. Men nej nej så nemt skulle det ik være, så siger manden at hans skal koste 23 lige pludselig så jeg kan få max 15 i bytte??? Hvorfor er det lige at hans pludselig skal stige i pris og min skal falde i pris??? + at det er manden selv der foreslår en byttehandel så kan man da ik bare sætte prisen op eller kan man???
Nogen der kan svare mig på det???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af køkkenvæg 500 kr.
  • Opsætning af spots 400 kr.
  • Scooter hjælp start 915 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Havearbejde 500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bytte priser?
  • #1   20. jan 2009 Normalt når du har en fast pris på motorcyklen, og du indgår i en byttehandel, så stiger cyklen et par tusinde. Men forskellen bliver det sammen, for din skal selvfølgelig også stige når du bytter den.

Ellers har han nok røget hash smiley

• #2   20. jan 2009 He he, ja det kan være det er der det er gået galt for ham... smiley

• #3   20. jan 2009 men ens byttepris er højere end ens fastepris, så det nok derfor. Men din skal jo også stige så vil jeg mene.

• #4   20. jan 2009 Ja det vil jeg jo osse, men tror nopk jeg var alene om tanken kunne jeg ligesom mærke på ham... smiley

• #5   20. jan 2009 han må have drukket af natpotten - så vil han ikke bytte for 20k siger du bare nej tak ! ( længere er den vel ikke ?! )

• #6   20. jan 2009 Kender det alt for godt... Snakkede et tidspunkt med en der havde en SV 650 af den gamle model der stod 10.000 billigere end min... Han var meget opsat på at bytte, til jeg afslog hans idé om at bytte lige over.

Da jeg fortalte ham jeg ikke kunne forstå jeg skulle give 16% rabat og han skulle holde prisen menta han vi skulle mødes på midten (som i jeg skulle gå 5K ned og han skulle holde prisen).

• #7   20. jan 2009 I princippet er det vel ikke vigtigt hvad cyklerne bliver sat til i værdi, men om du kan acceptere bytteprisen. Priserne på cyklerne kan alligevel være lidt svære lige nu. Tjek hans på www.mobile.de og svar ham ja eller nej ud fra det.
    Husk at der kan være muligheder ved hans hvis afgiften er faldet på den...
    Held og lykke med det.

• #8   20. jan 2009 Tja, det er vel bare en fyr der håber at få så meget for cyklen som muligt, og at du ikke har set hans annonce. Jeg har været udsat for det samme som dig flere gange, dog uden at falde i... Men der kan jo være nogen der er desperate nok, og så er det jo ok...

Man kan jo heldigvis bare sige nej... smiley

• #9   20. jan 2009 det er så latterligt det med hvis der skal byttes så stiger begge cykler..... eks en til 50.000 kan godt stige til 65.000 i en bytte pris,,,,,, bare kik på bilgalleri der kører den meget i det ved ikke hvorfor for skal der byttes så som søren skriver så skal begge jo stige og stiger begge 15 jamen så er det jo det samme som før..........

• #10   20. jan 2009 Det er da godt at høre at det ik kun er mig der har den mening... smiley

Kommentér på:
Bytte priser?

Annonce