1.240 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

priser på sv650 .. priser på sv650 ..

Hej mcister...

Jeg er ved at sælge min gixxer , men skal ha en sv650 fra 04 i bytte , maskinen har kørt 13000 km har fuldkåbe og sådan lidt ..
Her kommer spørgsmålet til 1000000000 kr ... : hvad kan sådan en maskine koste hvis den skal hurtigt væk igen ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  priser på sv650 ..
  • #2   28. dec 2009 50.000 er der en der blev solgt til på no time for ikke ret længe siden, og det er også lidt under hvad de står til på dba, så nok deromkring.

• #3   28. dec 2009 Hvis den skal hurtigt væk ville jeg ikke handle den til en krone over 45.000kr.

Mvh Mathias

• #4   28. dec 2009 havde regnet med at såtte den til 50 kg , så burde den kunne sælges ??

• #5   28. dec 2009 Slettet lige mit indlæg smiley

læste det som om det var en sv´er som skulle sælges smiley haha..

• #6   28. dec 2009 FROSSET !!!!! (kolding) .:

Har set flere af 2005 modellerne (sort stel) blive handlet til 50000,-.

Husk at en spritny 2010 kun koster 70000,- nu.

• #7   28. dec 2009 Syntes jeg hørte et andet sted at det var med fuldkåbe de kostede 70.000kr? eller er det mig der har misforstået et eller andet

• #8   28. dec 2009 Omkring 45.000kr

• #9   28. dec 2009 Ja det er jo en skam for dig at de lige har dumpet priserne 20-30 k, gør det jo klart svære at sælge til en fornuftig pris

• #10   28. dec 2009 Søren L [Struer]:

Det kan da aldrig blive et problem for 'FROSSET !!!!! (kolding) .'
    Han skal da bare kræve en tilsvarende lav byttepris, f.eks. 40000,- + resten i cash for hans GSXR

• #11   28. dec 2009 40-50k alt efter udstyr og stand..

Men så har du den nok ikke i mere end 1-2 dage så er den væk..

// Michael

• #12   28. dec 2009 Nu har Suzuki jo ikke ligefrem udviklet noget på SV 650'eren de sidste 8 år, så hvis man hellere vil give 70.000 kr + levering + div. udstyr for at få en "ny" - frem for en identisk MC, med udstyr osv. + et par år på bagen for 50.000, så synes jeg da bare man skal gøre det smiley

Tror nu jeg selv ville vælge at spare de 20.000 (plus levering osv) og købe en af de "gamle" med udstyr osv.

Men nu kunne jeg ikke finde på at købe Suzuki under nogen omstændigheder smiley

• #13   28. dec 2009 Camilla *Tazmansk Djævel* H:

Der er da blevet ændret en hel del gennem de sidste 8 år, bl.a. motor, stel, farver, instrumentering osv..

• #14   28. dec 2009 Beklager, det er mig der ikke kan regne, men så lad os bare sige siden 2003..

• #15   28. dec 2009 Camilla *Tazmansk Djævel* H:

Der er stadig sket meget siden 2003!

• #16   28. dec 2009 Der er da netop ikke blevet ændret noget som helst, så vidt jeg ved smiley Sort stel må da vist betegnes som en bagatel i den sammenhæng.

Skulle jeg tage fejl tager jeg gerne imod rettelser.

Mvh Mathias

• #17   28. dec 2009 Frem til 2003 var de lavet af omsmeltede cykler/håndvaske
    Efter 2003 gik de over til radiatore.

• #18   28. dec 2009 Alt metal idag indeholder mindst 80% skrot metal.
    Så gå du bare ud og puds din "nye" bil Far til C-4.... smiley

• #19   28. dec 2009 Mathias (Århus):

Så kan du da læse lidt her, http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_SV650

• #20   28. dec 2009 I stand corrected - i linket er der ganske rigtig anført ændringer siden 2003 som jeg ikke var klar over. Men at sige at "der er sket meget siden 2003" må vist siges at være en tilsnigelse. Det væsentligste jeg lige kan udlede må være 2 tændrør pr. cylinder fra og med 2007 - og det er vel næppe nok til at ophidse nogen.

Mvh Mathias

• #21   28. dec 2009 Efter hvad jeg lige kan komme frem til er der da ikke sket ret meget med de modler. Ikke nok til at man kan sige at der er en stor forskel. at farve osv. ændre sig gør dem sku ikke bedre. så kan man sku bare male den om - så dyrt er det sku ikke.

Camilla har fat i noget - for der er 2 sider af de historie. Det er alt efter hvad man går efter.

Den model er der RIGTIG mange af - og derfor - Hvis det var mig ville jeg købe en brugt med en masse udstyr til billige penge. for når de altid falder i pris og der er mange af dem - så kan man lige så godt spare en del penge og købe en ny-brugt mc.

Hvad angår brugt pris ville jeg ikke give mere end 40.
    Længere er den ikke. Men det er hvad JEG mener. det er ikke ens betyrdning at det er det rigtige valg for dig. :O)

- JEG - ville aldrig købe en suzuki - grundet bla. når den skod importør ødelægger makede for både forhandler og forhandlernes kunder år efter år.
    Bare tag det med B-King. Helt ny cykel...... Og vupit - så faldt den lige bagefter. Ikke rart at være forhandler der lige har solgt den til ens af hans kunder og ikke rart at være den kunde der kunne have sparet en del hvis han/hun havde købt den nogle dage senere. :O(
    Og forhandler får det sku ikke at vide.

• #22   28. dec 2009 Okay, vi kan godt blive enige om at der ikke er sket revolutionerende meget årene imellem, men det er heller ikke en eksakt kopi af modellen fra året før som de re-lancerer. Så noget er der da sket.

Mathias (Århus):
    Nej, det mest banebrydende var vel indsprøjtningen som kom i 2003, omend det også var en vigtig opdatering.

• #23   28. dec 2009 Helt sikkert - men nu snakkede vi jo netop om ændringer SIDEN 2003 smiley

• #24   28. dec 2009 Hrmm er alle importørerne ikke lige gode om pludseligt at sætte priserne ned? Måske undtagen Honda, men de sælger jo heller ikke ret meget i Danmark.

Kommentér på:
priser på sv650 ..

Annonce