R1 2004 køb R1 2004 køb
Jeg var lige i dag nede ved den lokale for at bytte min "gamle" R1 2002 til den nye model, pris omregnet til dk 98782 kr, efter jeg så checkede priser på nettet fandt jeg en ny fra forhandler i USA til pris 61930 kr og incl tysk moms 16% 71839 kr, stor forskel, blandt andet pga den lave kurs på $.
så hvis man selv rejser over pakker den og får fragtet den hjem er den stadig billiger, kunne man så hente evt 3 stk vil den samlede pris vare endnu lavere, så jeg overvejer at gøre det.
spørgsmål 1. er nogle med?
Jeg vil gætte på at incl dansk afgift vil der også være penge at spare.
spørgsmål 2. kender nogle en billig fragt mulighed?
VH Martin
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 28 Svar: 593
Jeg ved ikke hvordan det forholder sig med mc'ere, men mht til fiskegrej ( stænger, hjul etc. ) så kan det som hovederegel ikke svare sig at købe det i USA, selv om priserne er meget lavere end i DK. Grunden hertil er at, som Bandit#1 skriver, der skal betales told af varen, som kommer fra et ikke EU land. Man kan jo tage chancen, og håbe på at fiskestangen eller hva det nu er for noget grej man har købt ikke bliver taget i tolden, men det bliver sgu nok lidt sværere at få listet 3 motorcykler uopdaget gennem tolden.
Men som sagt ved jeg ikke hvordan det forholder sig mht til evt besparrelse på mc, men det lyder underligt hvis der er så meget at spare, at der ikke er flere der laver det lille trix ;o)
Held og lykkke med projektet ;o)
Mvh Johnny S.
nov 2004
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 44
det er dog en sag jeg arbejder videre med og er nu oppe på en order på 4stk hvis det lykkedes.
Hmm hvad med en Benilli tornado TRE, for fed.
Hvorfor er der ikke nogle af dem på denne side?
R1 2004 køb