Indlæser...
Sortering
Kan en V2 kører på 1 cylinder? Hey, Det er et par uger siden min GPZ sidst har været igang, så skulle lige slå liv i den på den her ufattelig kolde...
Generel diskussion
Oprettet:
8. okt 2004
Visninger:
1.150
Køb af honda xl 350 Hej. Jeg står overfor at skulle købe cykel første gang... Da jeg kun har det lille kort, er der jo ikk så meget at ...
Generel diskussion
Oprettet:
8. okt 2004
Visninger:
685
Aprilia rs 125 Hej alle rs 125 ejere. Jeg har hørt at en 125 ccm 2 takt mc skulle lyde som en forvokset knallert, men har ikke kunne ...
Generel diskussion
Oprettet:
3. okt 2004
Visninger:
417
Jan Gintberg: "Gamle mænd på nye MC.." Kørte med toget her den anden dag på vej til arbejde og lagde mærke til en form for avis der lå på bordet - så en af ov...
Generel diskussion
Oprettet:
29. sep 2004
Visninger:
1.332
de kære kneesliders... Hejsa Alle! Er nu ved at være godt frustreret over at jeg endnu ikke har benyttet disse... har i nogle triks der kan h...
Generel diskussion
Oprettet:
23. sep 2004
Visninger:
451
Olie på VF 750 Supermagna Er der nogen der kan hjælpe mig ang. olie på min kværn. Jeg har ikke nogen manual til den, og jeg vil rigtig gerne vide...
Generel diskussion
Oprettet:
20. sep 2004
Visninger:
379
Aprilia RS 125 Eller Caviga Mitto Hej Jeg skal til at købe en 125.... Men hvad er bedst Aprilia RS 125 Eller Caviga Mito Jeg har heller ikk...
Generel diskussion
Oprettet:
18. sep 2004
Visninger:
625
Montering af udstødning Hvad sker der hvis man sætter en anden potte på det standart forrør... kan motoren gå i stykker hvis man ikke får den j...
Generel diskussion
Oprettet:
16. sep 2004
Visninger:
615
ZX-10R / Brian S Først en længere historie. Jeg har ikke oprettet nogen MC, da jeg syntes alt det der karatergivning, og brok over sam...
Generel diskussion
Oprettet:
16. sep 2004
Visninger:
357
GS500e Da jeg er ved at erhverve mc pappet overvejer jeg at købe en GS500.. jeg har kigget på forskellige cykler, men nedenstå...
Generel diskussion
Oprettet:
8. sep 2004
Visninger:
452
Kraftigste 125ccm Jeg er en knægt på 18 år, som overvejer at købe en MC til næste sæson. Jeg er ude efter en på max 175 ccm (billigst ans...
Generel diskussion
Oprettet:
3. sep 2004
Visninger:
693
"Nummerplade løfter" Jeg kan huske at der var lidt diskusion om en anording der løftede nummerpladen, for ikke så lang tid siden. Jeg er li...
Generel diskussion
Oprettet:
31. aug 2004
Visninger:
926
Er dette okay? Har godt nok ikke en motorcykel. Men en 70 kubik Suzuki Motard. Kan den komme ind? Har nemlig meget jeg gerne vil høre ...
Generel diskussion
Oprettet:
29. aug 2004
Visninger:
584
Afstemning: Busa Turbo eller ZX-12 NOS Jeg er ret splittet.. Jeg har altid været Kawasaki mand og tilhænger af den dejlige ZX-12R ! :) Jeg bryder mig ikke ...
Generel diskussion
Oprettet:
28. aug 2004
Visninger:
1.988
Hvad ville DU gøre??? Hej!!! Jeg skulle, hvis alt går efter planen, have (stort) MC-kort i hus midt i september og ville derfor rigtig ger...
Generel diskussion
Oprettet:
24. aug 2004
Visninger:
2.081
PJ1 Blue Label Chain Lube Er der nogen der kan sige mig hvor jeg får fat i PJ1 Blue Label Chain Lube, jeg er ved at løbe tør for det og den forha...
Generel diskussion
Oprettet:
24. aug 2004
Visninger:
549
Powermeet/Touringcamp - træf Hej Allesammen... Helle har samlet nogle stykker fra Banditforum, til møde på Touringcamp i forbindelse med Powermeet....
Generel diskussion
Oprettet:
17. aug 2004
Visninger:
327
Vedr "kløfter" på bremseskiver? Hey Boys and girls. Jeg er lige ved at lave min cykel klar til syn. Har skiftet en masse slid dele ud, klodser, kæde pa...
Generel diskussion
Oprettet:
17. aug 2004
Visninger:
983
zxr 750 hvad skal man kigge efter Hej alle Jeg skal hen og kigge på en zxr 750 1992 i weekenden. Er der nogle af jer der kan fortælle mig hvad jeg skal...
Generel diskussion
Oprettet:
17. aug 2004
Visninger:
470
Speedometer og syn? Jeg skal til syn med min "nye" GSX750S Katana ´82 om en uges tid. Desværre er speedometernålen knækket (noget med en ed...
Generel diskussion
Oprettet:
11. aug 2004
Visninger:
604

Annonce