{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
458 visninger | Oprettet:

GS500e {{forumTopicSubject}}

Da jeg er ved at erhverve mc pappet overvejer jeg at købe en GS500.. jeg har kigget på forskellige cykler, men nedenstående cykel ligger i mit prisleje.. hvis i vil kommentere pris og KM-stand... samtidig må i gerne kommentare cyklen generelt..

fra den blå avis.. (billede er der inde, kan ikke linke til det)
Suzuki GS500, 500 ccm, '90, km 50.000, Sort, m.afgift, m.fuldkåbe og Laser udst. Nyt bat, skiver/klodser. Er neddroslet t.lillekort, yder som en 500cc, god begyndercykel

på forhånd tak!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GS500e
  • #1   8. sep 2004 Hvad er prisen så???

• #2   8. sep 2004 Prisen er 29.500,-
    Prisen er ikke helt ved siden af med kåbe. En uden kåbe ville koste ca. 24-25 tusinde med dette kilometertal. Der selvfølgelig nogen ting man skal kigge på. Kædekit, dæk, skiver, klodser, pakningen der sidder ved forstøddæmper og diverse andre små ting. Jeg skal forresten til ålborg her i weekenden, hvis du vil have mig til at kigge på den Christian. Jeg skal bare lige have din mail inden kl. 21 i aften. Jeg har selv haft en gs'er i 3 år. Den har været skildt ad fuldstændigt.
    Hilsen Tommy

• Niels J
    Niels J Tilmeldt:
    sep 2004

Følger: 1 Svar: 1
    #3   8. sep 2004 HI Christian

jeg har en GS500E til salg - jeg har haft den fra ny dvs fra '98 - og har kørt 48000km - kører godt og perfekt som begyndercykel!

den har følgende:
    fuld kåbe
    helt nyt kæde kit
    olie + filter lige skiftet
    bremsevæske skift
    nyt batteri

jeg har monteret helt nye side kufferter samt stativ i august måned (værdi 2100kr) - de er super til opbevaring osv. de er med i prisen.

Dertil har jeg en Haynes reperationsmanual + servicebog som du får med - manualen gør livet nemmere smiley

Pris 35.000kr

Hvis du er interesseret i en prøvetur er du velkommen til at ringe på: 20 70 25 92 (eller sende en sms)

• #4   8. sep 2004 hej tommy, tak for svarene, jeg kan desværre ikke i weekenden. situationen ser sådan ud at jeg gerne vil finde en i løbet af vinteren. det er derfor at jeg prøver at pejle mig ind på pris kontra Km/ stand. Er 50.000 meget? jeg ved godt at det handler om hvorvidt den har fået olie osv. men de ting du beskrev, er vel rimelig nemme at se, derfor hvad med motoren skal man have den på værksted for at man fastslå hvorvidt den kører optimalt.

på forhånd tak.

• #5   13. sep 2004 Hej Christian.
    Det er jo altid en god ting, at den har haft de regelmæssige eftersyn, men når de kommer op i alderen (de er jo lavet siden 1989), så skal man også føle sig lidt frem. Den gamle jeg havde den havde kørt 63000 da jeg købte den. Jeg har aldrig haft nogen store problemer med den og jeg nåede at køre ca. 30000 km på den før at jeg solgte den. Selvfølgelig er der nogen sliddele der skal skiftes hen ad vejen, men sådan er det jo. Så hvis du spørger mig så er 50000 for en gs'er ikke meget, ikke hvis det er en reel ejer der har haft den. Spørg dig frem og stik fingeren i jorden. Du er altid velkommen til at skrive, hvis du har nogen spørgsmål.
    Hilsen TH

• #6   14. sep 2004 tak for svarene Tommy... hvad gav du for din Gs da du købte og da du igen solgte den? (hvis du alså vil oplyse det..)

Kommentér på:
GS500e

Annonce