{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er dette okay?
  • #1   30. aug 2004 tror heller ikke du skal være alt for optimistisk. fornuftigt og betænksomt af dig at spørge først dog, men hvis ikke den er/kan indregistreres som motorcykel, tvivler jeg på at velkomstpointen får overvægt i forhold til afvisningerne smiley

men kom gerne igen om en måneds tid med en fin MC.

• #2   30. aug 2004 Okay... Overvejer at købe en GSF 400 Bandit fra '91. Er det en god startmotorcykel? Og til en fornuftig pris? Derudover ku jeg tænke mig en Leo Vince eller Akrapovic udstødning, og K&N kit. Er det lidt for optimistisk til at starte med? På forhånd tak

• #3   30. aug 2004 til cory

køb du barre sådan en, det er en ok startercykel.
    Men jeg synes dog at du skal spare pengene til Akrapovic udstødning, og K&N kit til du får en lidt større og "sjovere" mc. du får alligevel ikke meget ekstra ydelse ud af en 400cc, ved at sætte de ting på.

• #4   30. aug 2004 Hey Cory R

Jeg går faktisk med samme tanker, så nu er jeg lige med på en kigger smiley

Men du skal jo huske at hvis du er under 21 så skal den drosles så den kun har 34 hk... Og så ville det jo være lidt spild at sætte anden udstødning og K&N filter på smiley

Hvad skal du give for den du overvejer at købe?

Hygge

• #5   30. aug 2004 Det ved jeg ikke rigtig 25-30 k. Kan det gøre det mon?

• #6   30. aug 2004 Jeg har også set et par stykker til den pris, men synes ikke der er så mange 400 ccm'er på markedet... Men vi må håbe at det kommer smiley

Hygge

Kommentér på:
Er dette okay?

Annonce