ZX-10R / Brian S ZX-10R / Brian S
Først en længere historie.
Jeg har ikke oprettet nogen MC, da jeg syntes alt det der karatergivning, og brok over samme, er noget crap.
Det betyder også at jeg ikke kan kommenterer andres MC, hvilket nomalt også er fint nok med mig, da det ikke er det jeg bruger motorcykelgalleri.dk til.
Men lige i Brian S's tilfælde ville jeg gerne, så her kommer min 'kommentar' til Brian S, og iøvrigt alle andre ZX-10R ejer:
Jeg har læst at for-fælgen er blevet tilbagekaldt fra Kawa, fordi de fandt ud af at der var en konstruksionsfejl, der medførst at fælgen kunne risikerer at flække. Det blev selvfølgelig lavet på garentien. Måske noget du skulle undersøge.
CB
aug 2004
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 64
OK - Det var nu heller ikke fordi jeg mente at sandsynligheden var særlig stor, men når den nu er der, og det ikke er nogen udgift, kan man jo ligeså få det gjort.
Jeg var heller ikke klar over om inportøren/forhandlerne indkalder cyklerne, og hvis de gør, hvordan de finder dem der er blevet solgt et par gange.
Anyhow - rigtig lækker cykel. Hvis jeg kunne give karakter, var din en af de (meget få) der ville få topkarakter.
ZX-10R / Brian S