692 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Kraftigste 125ccm Kraftigste 125ccm

Jeg er en knægt på 18 år, som overvejer at købe en MC til næste sæson. Jeg er ude efter en på max 175 ccm (billigst ansvarsforsikring). Derudover må der meget gerne være kåbe på og det må ikke være chopper-look.
Jeg overvejer følgende MC'er:
Yamaha TZR125
Aprilia RS125

Har du erfaringer med ovenstående eller andre 0-175ccm med kåbe, så skriv endelig. Jeg er ude efter en som har flest mulig HK (max 34) og som kan køre hurtigt.
OBS. Pris ca. 20-25K
PS. Hvor mange HK har de 2 nævnte egentligt? En 15-stykker?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kraftigste 125ccm
  • #1   3. sep 2004 Ang. HK så har jeg set forskellige oplysninger på Aprilia RS125 og Yamaha TZR125.
    Men er det fordi der er nogen af modellerne, som måske er en R model. Synes ikke folk er lige gode til at oplyse det.
    Og hvis I har et godt link til specs på MC'er ville det være lækkert.
    Jeg plejer at bruge bikez.com

• #2   4. sep 2004 Kig lidt i forummet, så finder du bunker af indlæg, hvor førstegangskøbere vil ud og finde en 2-takts-racer...

- desuden er RG 125 naturligvis den fedeste 2-takts-brænder(og det siger jeg ikke, fordi mit syn på sagen er farvet af min egen lille mc)!

Simon

• #3   4. sep 2004 mener Apriliaen har 34 hk....

• #4   4. sep 2004 Jeg synes også sådan en Suzuki RG 125 er meget flot. Synes desværre ikke der er nogen til salg i DK lige pt.

Efter at have søgt lidt i forummet er det som om Aprillia RS 125 kræver en del vedligeholdelse.

Så lige nu står valget mellem en Suzuki RG 125 eller Yamaha TZR 125.

Erfaringer med ovenstående to bikes er meget velkomne

Kommentér på:
Kraftigste 125ccm

Annonce