dårlig omtale dårlig omtale
Lad mig starte med at sige jeg er fuldstændig enig med admingruppen i at man skal og må ikke være dommere og lade usalig frustationer og anden form for vrede komme til udtryk på offentligt forum.
Meeen jeg syntes også at anmeldelser af gode eller specielt dårlige mc-værksteder er et must som kan få de dårlige til at oppe sig lidt og netop tiden med internettet er måden vi kan få alle i tale, uanset hvor i VERDEN man bor. Og jeg personligt vil da gerne advare mine medmc-ister om dårlig service eller snyd og bedrag, selvfølgelig i et pænt og sagligt sprog, man kunne jo efterfølgende lade pågældende forhandler svare i et "frosset" indlæg så muderkastningen undgåes.
Se eventuelt dette link hvor anmelderser virker ganske godt.
http://www.dmcn.dk/
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 18 Svar: 146
Jeg deltog i diskussionen i går aftes og som Jakob Kjeldberg af og til fyrer af i Robinson "JEG ER RYSTET!"
Der var flere der lagde op til diskussion om de gældende regler - og ja der var da en del der kun lavede provokerende indlæg - men der var flere gode tiltag til en saglig diskussion men ALT blev slettet. Der er nu kun Admins indlæg tilbage som du kan se.
Jeg håber stadig der vil være plads til denne diskussion men jeg tolker administratorenes opførsel som i går som et "ret ind eller forsvind"
Følger administartorerne deres stil fra i går er der ikke mange der når at læse dit indlæg......
http://www.youtube.com/watch?v=vyUg0Posa9M&feature=related
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 4 Emner: 119 Svar: 826
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 73 Svar: 1.086
Nu ved jeg ikke hvad der er gået forud for alle de frysninger og sletninger som der henvises til... Men MCG's regelsæt er rimelig klare...
Man ønsker ikke, at forhandler m.v udsættes for kritik, da de ikke kan forsvare sig. Hvem siger også, at dem som giver kritik har ret, og ikke at de selv måske er forkert på den.... I dag har vi DMCN.dk som lader bruger/forhandler afgive deres meninger i en dag....
Hvis vi ikke havde vores HA'er, så ville der garanteret være en del brok over, at folk skal skrive ordenlig og lade være med og genere hinanden... Selvfølgelig skal der være plads til og være uenig, men med rimelighed, når det gælder et åbent forum...
Det er ikke første gang, at diskursionen har været oppe og vende, om man ikke har ytringsfrihed, og MCGadmin/HA er nogle være nogen, som leger politi... Men uden for MCG har du jo hellere ikke ret til og se og gøre hvad der passe dig.... der er regler som man kan blive straffe efter... På MCG er det at frysse folk og til sidst udelukkelse...
Grundlæggende, så kan man jo melde sig ud, hvis man ikke er enig I regelsættet... Der er findes masser af steder, som har ligende regler... skriver man grimt eller hænger folk ud, så bliver de slettet... og det er jo sites ejers ret....
Det skal ikke være dobbelt standard for alm. bruger og HA'er, men omvendt, så skal HA'erne også sikres mod, at brugerne ikke begynder bare at stemme dem ud....
Generelt, er der nu vide rammer her på sitet, så har svært ved og se, at alt er så skidt som det bliver gjort til....
nov 2005
Men er man utilfreds med, at ejerne har en forretning som de ønsker og tjene penge på, og dermed lægger begrænsninger på brugerne af sitet, ja så er der jo ikke andet at gøre end og melde sig ud.....
Jeg forstår godt, hvorfor man ikke ønsker "ballademager" på sitet.... for det er jo dårligt for forretningen.... Der er altid noget og klage over, og klage kan folk jo gøre lige så tosset de vil, men gøre det I offentlig rum, uden at modparten kan komme til genmæle, dur ikke....
Generelt, har jeg ikke noget og klage over, og hovedparten af medlemmerne, lader jo til hellere ikke have problemer, så spørgsmålet er jo hvor stor problemet er....?
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.588
feb 2008
og hvor ved du fra at hovedparten af medlemmerne er enige og ikke har problemer ???
Det er netop det der var oppe at vende i går - alt kritik - også konstruktiv - er blevet slettet så ja kigger du på forum nu så ser alt ud til at være super og ingen er uenige.....
Man kan så vælge at tro at det er sandheden og at "Intet er fejet ind under gulvtæppet"...... den er vi nok nogen (et mindretal?!) der stadig ikke helt tror på.....
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 73 Svar: 1.151
Det ville da være et rimeligt kompromis mellem MCG og brugerne.
nov 2005
Udfra de resterende tråde, så kan man kun få den opfattelse, at bølgerne har gået højt, og der har været lidt meget mudkastning.... om der har være konstruktiv kritik kan man så ikke se...
Situationen er dog stadigt, at hvis MCG har lyttet, men valgt ikke og følge det, så er der ikke mere og komme efter....
At ting er blevet slettet er jo skidt, men omvendt, så hellere ikke meget ved og have alt mudderkast stående i forummet... og ryger så de formedenligt enkelte gode indlæg med i tråden, så er det jo beklageligt...
Men som andre har skrevet... Kan man ikke li lugten i bageriet, så kan man jo melde sig ud....
Jeg vil for egen regning påstå, at der vist også er blevet brokket for bare at brokke sig.... det virker i hvertfald lidt sådan.... En del af det man kan læse nu er jo gamle nyheder... Det kommer op jævnligt, at nogen er utilfreds med HA og at man ikke måde kritisere forhandler.... men reglerne er jo som de er, og så er der ikke mere I det...
feb 2008
Det var jo nok "sagen" der udløste det hele. Jeg synes nu mere det var den måde det hele blev taklet på der blev "Anders And"-agtig
Man slettede bare alt.... og enig der var en del der var useiøs men alt....
I min verden er stilstand = tilbagegang. Ville man fra MCG være konstuktiv kunne man måske i stedet have lagt op til en diskussion om hvordan man på en bedre måde kunne opfylde mange brugers ønske om gode/dårlige erfaringer med forhandlere, mctyper mv. men samtidig sikre at ingen blev svinet til.
Jeg har ikke løsningen, men den finder man heller ikke hvis man ikke vil diskutere det - for sådan er reglerne bare....
Men ja vi kan jo også bare fortsætte som altid hvor folk sniger sine bemærkninger ind her og der og så håber det ikke "bliver opdaget"
Jeg stemmer nu for udvikling i stedet så vi kan få en (endnu) bedre side
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Begge er derfor kritiske over for hvad de trykker, set i lyset af deres overordnede interesser.
Det har jeg falktisk indtryk af, at ganske mange brugere ikke er klar over
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.940
Sikke et maskeradebal vi vil få - alle går rundt med blå øjne om aftenen !!
;O)
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
feb 2008
men tingene hænger jo sammen - skriver avisen ikke noget folk gider læse så ingen abonenter og så ingen reklamekroner
jeg kan ikke se det skulle være så forkert at lytte lidt brugernes ønsker og opdatere kalenderen til 2008
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 286
Fat det nu for f..... Et at de helt essentielle spørgsmål som er blevet stillet igennem de sidste 2 dage, er om der er 2 regelsæt herinde. 1 for brugere og 1 for HA'er. Det er et sprøgsmål jeg personligt har stillet 3 gange, men ingen admins har ville svare på det... De har derimod valgt at fryse eller slette brugere fra en kant, istedet for at tage dialogen..
Jeg må jo desværre nok bare erkende at MCG ikke har mod nok til at svare åbent og ærligt om ikke at Stephan C og Dækskifteren begge har udhængt en forhandler på MCG og derfor begge har forbrudt sig mod MCG regelsæt... Tavshed er ikke altid guld og får ikke altid tingene ti lat gå væk...
dårlig omtale