1.528 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Mit emne i Forum er forsvundet ?? Mit emne i Forum er forsvundet ??

Jeg lagde et emne om mine dårlige oplevelser med Fisker MC i dette forum igår, som nu er forsvundet ??

Har Fisker MC hacket sig ind på siden og fjernet det.. (Admin ?:-)
Måske forhandlernes nyeste våben mod dårlig omtale her på siden.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mit emne i Forum er forsvundet ??
  • #1   6. apr 2006 Det vil sige at man ikke må skrive om sine dårlige oplevelser med MC-forhandlere ??

Forstår jeg ikke, hva så med hele den debat om MC-hjørnet sidste år ?

• #2   6. apr 2006 Udhængning??? Nu må det da stoppe. Dvs man ikke må fortælle om sine oplevelser gode eller dårlige hos Fisker MC og andre. Fisker har vel opsnuset indlægget og været inde omkring admin for at få det slettet. Det er da pudsigt at de indlæg ang. vores Kong Harms ikke blev slettet...
    Det er lidt klamt at man som i Stig's tilfælde sagligt fortæller om en konkret oplevelse.
    Dvs al form for negativ kritik klassificeres som udhængning. Hvad er det der foregår?
    MEN Stig burde få en forklarende mail fra MG, og vi andre ku måske hjælpe på vej ved at holde diskussionen på et acceptabelt niveau - såsom at undgå betegnelser som Fusker MC...
    ...Vi oplever jo næsten en lille Muhammed sag på MC-galleriet. smiley *g*

• #3   6. apr 2006 Skriver den bare igen.. I et mere venligt sprog, no problem smiley

• #4   6. apr 2006 Jeg har kigget alle forums igennem.. Så den skulle være go nok.
    ...men gør det lige igen for en sikkerheds skyld.

• #5   6. apr 2006 Og Stig igen er vi rørende enige.... Den eneste velbegrundede forklaring for at skulle slette indlægget må være grimt sprog.. Stig ku måske omformulere sit første indlæg til et spørgsmål... For evt at høre os andre om det er ok/acceptabelt at betale fuld pris for et eet år gammelt dæk? Om det udgør sikkerhedsrisiko osv..
    Det er der da intet forkert i og budskabet kommer frem. smiley

• #6   6. apr 2006 Jeg håber det er Fisker MC der har rettet henvendelse til Admin, for så er det hens egen skyld, at hans forretning bliver genstand for endnu mere negativ omtale.

• #7   6. apr 2006 Motorico. Korrekt, det er din og min mening men det jeg præsenterede var blot det eneste Fisker MC eller admin kunne gribe fat i og benævne usagligt! Et eks. var derfor udtryk som Fusker MC...

• #8   6. apr 2006 hihi moooaaarrr mit indlæg er væk ! sorry kunne næsten ikke lade være , men lad os nu for pokker få noget rigtigt mc-snak herinde den omtalte forhandler må da gøre som han vil ... færdig ....
    Stig lad være med at handle der mere ikke mere historie gå til forbrugerstyrelsen hvis du vil klage over prisen på et dæk der har lagt på hylden koster det et dæk nu engang koster

• #9   6. apr 2006 ...At blive smidt ud af et butik fordi jeg havde rettet kritik over en tidl. episode. -Jeg selv var blevet pissed. Jeg ville nok også have haft problemer med at holde ordene på et pænt niveau i et evt. indlæg. Fy for Søren.
    Stig blev trods alt oplyst at dækket VAR gammelt, så det er på sin vis ikke fusk. Det er forkert at skulle betale fuld pris, ja. Men fusk er det jo ikke.

At Fisker MC ikke kan håndtere sagen uden at fortie den viser deres ligegyldighed, svaghed og manglende forståelse for markedsføring/drive en business. De ting skal simpelthen frem, så de kan se ordrebogen tynde ud. Indtil videre ville jeg da ikke sætte mine små fødder hos hverken Harms eller Fisker. Indtil det modsatte er bevist dribler jeg til KS Motor i Vejle.

• #10   6. apr 2006 Opret et indlæg på DMCN ((link fjernet) Her kan man anmelde værksteder og service.

/Allan

• #11   6. apr 2006 Kristian. Du griner ad Stig? Så lige din profil hvor der stod 31 år gammel. Sig mig hvad bilder du dig egentlig ind? Hvis du ikke har noget konstruktivt at ytre så klap dog i og spar os for DINE barnlige kommentarer. Det er måske på samme vis I behandler folk i dit lille kongedømme i Aalborg?
    Stig, er i sin gode ret til at berette om sin oplevelse (Ja rigtig MC-snak) til fellow bikers uden at skulle svines til at latterlige kommentarer fra dig.

• #12   6. apr 2006 Hvis du ikke har noget fornuftigt at bidrage med Kristian, hvorfor hopper du ikke bare videre, til næste indlæg eller noget. Sgu da en underlig opførsel, og ja som Kim siger. Man skulle næsten tro at du havde aktier i det firma, sådan som du snakker hans sag. Det er vel meget relevant mc-snak det Stig postede, så jeg kan ikke rigtig se hvor du vil hen. Og der er åbenbart flere, der ikke lige ved hvad du vil med dit indlæg....

• #13   6. apr 2006 Jeg er hverken for eller imod den omtalte forhandler kender hverken damen eller manden , men synes bare sagen i det hele taget er for langt ude i hampen og så højt oppe i omdrejninger at min begrænser slår fra .... men tror bestemt ikke indlægget er slettet af Fiskers-mc
    Tror bare der er andre der heller ikke gider høre meget mere om det

• #14   6. apr 2006 Jeg tror du står meget alene i det her Kristian. Det er vist tydeligt, at der er flere der gerne vil høre om det. Så hop du videre, hvis din begrænser ikke kan tage det.

• #15   6. apr 2006 Att. Kristian.
    (link fjernet)

Hop dog de for dig uinteressante emner over og kig på ovenstående link. Det ku bidrage til nogle menneskelige evner man kan bruge i mange situationer i livet være det sig privat og professionelt... Nogle har det, andre må lære det...
    Jeg har talt.
    smiley

• #16   6. apr 2006 hehe smiley kunne da godt være man skulle melde sig til det må mine kunder så vurdere

• #17   6. apr 2006 Mc forhandlere som opføre sig skidt vil vi altid gerne hører om.. smiley

• #19   6. apr 2006 Så er det blot at Stig finder sin indre ro og måske som Jan Guillou også får sig et par skarpe før han kan udfolde sig udtryksfuldt på skrift.
    Så må man vel blot opfordre til at tonen bliver holdt lidt over havnearbejderstadiet. smiley

• #20   6. apr 2006 syntes os "Rico" kommer med den rigtige indgangsvinkel i den sag om forsvundende indlæg. kunne ik ha sagt,udtrykt,skrevet det bedre.

• #24   6. apr 2006 Til kamp mod autoriteterne!!!!! Stauning eller kaos!!!!!

• #25   6. apr 2006 Per E: meget kløgtigt og velformuleret indlæg og jeg er enig med dig et langt stykke af vejen. Men som jeg også skrev igår: det der pisser mig af er, at jeg bliver smidt ud af en forretning pga. at jeg har kritiseret denne forretning på MCG.
    Manden kunne da bare have spurgt mig om hvorfor, eller prøvet at finde ud af hvad der var sket. Eller bare være pisse ligeglad. (det var som sagt ikke indehaveren jeg handlede med dengang)

En helt anden ting er, at jeg selvfølgelig ikke følte mig særlig godt behandlet, i situationen med dækket, af ekspedienten. (hvilket jeg slet ikke har nævnt)

Det der med, hvis ens chef hænger een ud på nettet. Jeg har hængt en forretningsdrivende ud på nettet, ikke en privatperson, der er fandens til forskel !

Og lige et spørgsmål til dig, ville du købe et par sko, sidste års model, til fuld pris ? uanset om de er lige så gode som et spritnyt par eller ej.

Eller skal vi have ondt af MC-forhandlerne fordi de ikke får solgt sidste års modeller. Det tror jeg ikke !

PS. til jer alle, det var ikke pga. ordlyden i mit indlæg at emnet blev fjernet, men pga. af jeres kommentarer. smiley Funny !

• #26   6. apr 2006 Strada: Må man så heller ikke svine MCG til på MCG ??

Tonen er hårdere på børnenes ARTO end den må være på bikernes MCG. LoL

...Det er gas sømand smiley

Sov godt !

• #27   7. apr 2006 Lige en sidste kommentar til Per E:
    Der var ikke tale om samme dæk. Det "gamle" dæk var blevet udskiftet fra 04 til 05. Så der var ikke tale om to ens dæk, men en ny og "gammel" model.

Vi er helt enige om at et dæk der er 1-2 år gammelt, fungere 100% ok til gadekørsel. Det var noget andet hvis det var et slick-dæk. Men derfor vil jeg stadig ikke betale fuld pris for et gammelt, når der findes et nyt alternativt. (til samme pris)

Jeg har brugt de samme forhandlere i 10 år uden problemer, men er for et år siden flyttet til Kbh. fra det jyske, så er nu på udkig efter et nyt sted at bruge mine penge. Service-niveauet herovre (Kbh) kan ikke leve op til det jeg er vant til, og det er jeg ikke den eneste der siger.

Så er den diskussion vist også snart lukket.. hva smiley

PS. FED X-11 du har der, ikke så tit man ser dem.

• #28   7. apr 2006 Strada> Skrevet: 06-04-2006 15:02:41

Jeg har slettet tråden i morges på opfordring fra andre brugere - ikke på grund af emnet, men på grund af de lidet flatterende ord, der blev benyttet af nogle til beskrivelse af de personer, tråden omhandlede.
    Skrevet: 06-04-2006 21:40:28

Moto Rico, Rico, Rico...
    Læs nu lige hvad jeg skrev. Tråden er ikke slettet på grund af emnet, men fordi nogle brugere ikke kunne udtrykke deres mening uden at gøre det med diverse ukvemsord
    Skrevet: 06-04-2006 22:30:10

Faktisk kan jeg ikke se problemet - MCG vil ikke have en åben tråd på nettet, hvor navngivne personer eller firmaer bliver omtalt nedladende. Det er Fisker MC og indehaveren blevet i dette tilfælde, og derfor er tråden fjernet. Længere er den egentlig ikke.

Så er det lige jeg gerne vil vide...Hvilken af begrundelserne er det der gælder??
    Mvh. Michael.

Kommentér på:
Mit emne i Forum er forsvundet ??

Annonce