842 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Grimt styrt på a26 ved kaastrup. Grimt styrt på a26 ved kaastrup.

Lige ude og få noget godt usundt junk food på dk. Lige da vi sku til at hjem kommer der en mand på hans cykel og kører tværs op over rundkørslen og lander heldigvis uden at ramme nogen biler..
Han var gået i insulinchok, og var bevidstløs..
Politi og falck kom.
Mere så vi ikke da vi kørte.
Men håber han klarer den for så grimt ud..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grimt styrt på a26 ved kaastrup.
  • #1   28. jun 2008 smiley håber sq ikke det er en man kender... men vi kan nok læse om det i folkebladet på mandag..... håber ikke der er sket noget med nogen

• #2   28. jun 2008 nej sku lidt skidt.. han lå i aflåst sideleje da vi var ovre og kigge..
    Men det var vildt to normænd på mc også kom lige da det skete. Buell højre om i rundkørslen, og en chopper tog den venstre om.. Men det var nogle med rygmærke så de var nok ligeglade..

• #3   28. jun 2008 Kris B

ja de kørte sikker en extra runde for at sparke ham et par extra gange i bollerne.... pis at lukke ud... hvis du ikke er sikker på det....

• #4   28. jun 2008 hmmm

bare der ik skete noget med den gut....

• #5   28. jun 2008 Kris B

Hvis jeg kan se, at der står mange omkring offeret og han/hun iøvrigt får hjælp, så har jeg heller ikke det vilde behov for at stoppe op. Jeg kører også videre. Og jeg bærer ikke rygmærke.

Men det er klart, at hvis folk bare står og glor, så stopper jeg med det samme og hjælper.

Men i det tilfælde du beskriver, så fik manden jo hjælp og så var der heller ingen grund for de to nordmænd at stoppe,vel?

• #6   28. jun 2008 Enig Jesper . .

Kommentér på:
Grimt styrt på a26 ved kaastrup.

Annonce