{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

omregistrering + {{forumTopicSubject}}

idag har jeg været inde og kigge på ny mc, og skal købe den imorgen hvor vi mødes ved motorkontoret og derfor har jeg lige et par spørgsmål.

1. hvafor nogen papirer skal jeg have med?

2. kan man godt omregistrere en motorcykel også derefter syne den?

3. og har syns mændene noget imod dioder som nummerplade lys?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  omregistrering +
  • #1   28. maj 2008 1: Forsikringsbevis
    2: Nej
    3: Ved ikke

• #2   28. maj 2008 Du kan da godt omregge og derefter syne.. Hvis den altså ikke skal til syn INDEN omreg.. Man kan altid syne en cykel..

• #3   28. maj 2008 hej jesper i spørgsmål 2 hvad gør man så. skal den være synet før man omregistrere eller???

• #4   28. maj 2008 hejsa..

1 Hwis han ikke har så sørg selw for at ha en slutseddel..(du kan printe en ud på bilbasen) og ewt nr til bilbogen i århus 86129145 så du kan ringe og forhøre dig om pant/ restgæld i cyklen.. oplys stelnr så tjekker de for dig gratis

2. den skal synes først og derefter omregistreres..

3 Dioder...Aner det ikke..

• #5   28. maj 2008 Spørgsmål 3.

Nummerpladelyset skal oplyse nummerpladen, så den kan ses på 20 meters afstand. Lyset må ikke være direkte synligt (må ikke kunne ses som hvidt lys bagud), og skal være hvidt.

Opfylder dine dioder dette - så skulle der ikke være noget i vejen for det.

Jakob

• #6   29. maj 2008 Min blev synet uden nummerplade lys!!

• #7   29. maj 2008 Peter: Så har synsmanden ikke været opmærksom på det, eller også er den blevet betinget godkendt.

Hvis MC'en er under 5 år gammel, så skal den ikke synes inden omreg.
    Er den 5-10 år gammel, så skal den have været synet indenfor de sidste 2 år for den kan omregistreres.
    Er den +10 år, så skal den have været synet indenfor det sidste år.

Så hvis den ikke har et gyldigt syn, så skal den synes som det første.

• #8   29. maj 2008 Jesper: Enig - den burde han have set.

Men sådan er de jo så forskellige de synsmænd. Jeg fik min synet med manglende positionslys, han sagde. "Det får du lige ordnet ved først kommende lejlighed"!!

Synes nu også kvaliteten af synet er faldet, efter det er kommet ud i privaten. Jeg har oplevet biler, med fejl i styretøjet, som netop var godkendt til syn. Så man skal have øjnene med sig, og ikke stole blindt på synsrapporten.

Jakob

Kommentér på:
omregistrering +

Annonce