Omregistrering {{forumTopicSubject}}
Hej gutter/guttinder. D. 15 april solgte byttede jeg min mc væk. Nu her snart syv uger efter, kører klovnen stadig rundt i mit navn. Vi gav hånd på at omreg. inden for et døgn.. Det gjorde jeg naturligvis. Siden da, valgte den ellers sympatiske fyr at slette mig som ven på Facebook og holde op med at besvare mine beskeder. Toldskat tvangsafmelder den ca d. 20 juni. Det drejer sig om en SORT GSXR 1100 fra 1989. Den har special baggaffel og Øhlinsaffjedring. Fjolset der kører i mit navn har tidligere skrevet noget om oliekøler til samme mc her på galleri. Bare lige for at fortælle at man som jeg altså kan være for naiv og tro på andre bikere. Ser nogen den flinke unge mand, så bed ham lige om at være rar og omreg min mc.. Bikerhilsner Prebz
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 39 Svar: 126
nov 2004
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 32
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.963
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 927
Jeg mener at vis man har meddelt sin forsikring at man har solgt sin mc så har køber en mdr til at omregistrerer og derefter bortfalder din forsikring på den pågældende mc og så køre køber uden forsikring i følge lovens bukstav men jeg er nu ik helt sikker men kontakt din forsikring
Det er i vært fald hvad jeg har fået af vide de få gange jeg har solgt og jeg føler sku med dig for har man en aftale skal den sku overholdes det andet er sku bare ikke i orden
Mvh jens
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 2.856
Hvis ellers cyklen ikke skal synes først, så omreg. inden køber kører med cyklen. Det er vel ikke for meget at forlange, at køber medbringer sit NemID. De fleste har vel netadgang til skat.dk nu til dags !
okt 2011
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 217
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 2.856
okt 2011
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 217
Omregistrering