{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

Prissætning på en gammel honda {{forumTopicSubject}}

Jeg vil til at skyde nogle flere penge i et scramblerprojekt, så derfor tænker jeg at ville sælge min Honda.

Det er en CBR600F2 fra 1991
Den har kørt 66289km, jeg har købt den af min fætter i sin tid, som købte den af en der havde været igang med at renovere på den, men aner ikke hvad der i bund og grund er lavet på en ??

Den har 2 små revner i kåberne på siden (en i hver side) ikke nogen man lægger mærke til, fået skiftet olie + filter, pakdåser i forgaflen for cirka 3 år siden... Der er sat anden universal brølpotte på, men den som den blev synet med i sin tid har jeg stadig, og droslingskittet til den er taget er og medfølger ikke.
Og glasset til omdrejningstælleren er blevet nærmest smeltet lidt i solen engang

Kører upåklageligt
Har bare ingen idé om hvad der er en rimelig pris på sådan en maskine, derfor jeg vil høre herinde hvad i tænker smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prissætning på en gammel honda
  • #1   9. aug 2023 Realistisk pris er nok 12-15000

• #2   10. aug 2023 Jeps. 12-15.000kr maks. og nok nærmere 10-12.000kr hvor der skal nye dæk mm til den.

• #3   10. aug 2023 Ud fra prisnevauet på dba at dømme ville jeg sætte den til 16-24k alt efter stand på ting som dæk, kædekit, og endnu vigtigere den medfølgende synsgodkendte udstødning at dømme. ..ift konkurrencen på brugtmarkedet

Du har en eftertragtet farvekombi på den. Det trækker lidt op
    https://www.dba.dk/soeg/?soeg=honda+cbr

• #4   10. aug 2023 Jeg tænker jeg sælger den nysynet koste hvad det koste vil, fik ny kæde på da jeg købte den for 3 år siden og den har ikke kørt mange km med den, da det gik op for mig, at sådan en type ikke lige var noget jeg kunne holde ud at tage de lange ture på smiley

Jeg håber på at ende omkring de 17.000, men nu må vi se. Tusind tak for alle indvendingerne smiley

• #5   10. aug 2023 #3: Det er ikke en original lakering, så det trækker ikke op

• #6   11. aug 2023 Lad vær med at ofre tid og besvær på at skifte udstødning inden syn..
    Jeg har netop solgt en Suzuki GSX 1400 med Akrapovic uden db killer.
    Kørte den i synshallen, hvor han blot drejede nøglen, og tjekkede at alt det elektriske fungerede. Ingen prøvekørsel, den var ikke nede af støttefoden.
    Gik 2 gange rundt om den, hvorefter han sagde: kontant eller på kort.
    Bum, så var den nysynet...
    Jeg var glad, køber blev glad, og synsmanden var også i godt humør..
    En total win-win..
    Bare til info, og held og lykke med salget.
    Mit bud vil også være en 15-18 tusind..
    Du ved..
    H onda
    O verhaler
    N emt
    D e
    A ndre.

• #7   11. aug 2023 Tænker heller ikke udstødningen bliver noget problem, da pga. årgangen mener jeg ikke der er nogen regler for e-mærkning og larmen er op til den given synsmand, udstødningen der sad på den da jeg fik den synet før, var også en uoriginal

• #8   11. aug 2023 Og ja, lakeringen er ikke original, den er blevet autolakerert i vw metalblå for nogle år siden.

• #9   11. aug 2023 Var ikke klar over den er uoriginal.
    Har bare set andre med identisk farver og dekaler og ved at de gerne går for et par tusind mere end dem der er farvet som et træningssæt fra 80erne smiley

• #11   16. aug 2023 17.000 er ikke urealistisk...

• #12   16. aug 2023 Jeg ville sætte den til 20k og se hvad der sker så er der plads til at gå lidt ned,

Kommentér på:
Prissætning på en gammel honda

Annonce