{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prissætning
  • #1   9. jul 2015 Lav annoncen med noget ordentlige tydelige billeder.
    Vis detaljer på billederne så folk kan se om den er velholdt osv.

• #2   9. jul 2015 For knap 2 År siden købte jeg en
    K6-N (Sort stel) med 44.000km, IXIL Udstødninger, åben filter og PCIII, samt originale dele dele for 42.000kr

Så din K4 skal nok ned på 30-32.000kr, den er jo en gammel cykel efterhånden smiley

• #3   9. jul 2015 Er enig med Højvang

• #4   9. jul 2015 Jeg har lige købt en sv1000s der har gået 27000 fra 2004 og gav 54000 privat

• #5   9. jul 2015 Jeg synes ikke din pris er urimelig høj. 30-32.000kr vil være en meget billig og desperat pris.
    Det der trækker op ved din, er at den er original (næsten), og ikke plastret til med rizoma. Også fuld servicebog og historie er en god ting.

• #7   9. jul 2015 Johan. Det er billigt i forhold til hvad andre lå til af pris.

• #8   9. jul 2015 Lige nu på dba er der en til 50000 der har kørt 10000 mere så jeg synes prisen jeg gav var okay.

• #9   9. jul 2015 Der er sket meget på MC-fronten de senere år. Mange nye modeller er kommet til, og en del af disse til en rigtig god pris, ex. Yamaha MT-07 ´til 76.000,- en moderne MC med ABS, hvilket naturligvis presser prisen på brugte MC'er.

Der er (tror jeg) færre og færre købere, motorcyklisters gennemsnitsalder bliver højere og højere, hvilket heller ikke er godt for brugtmarkedet.

Hvad kostede SV'eren som ny ? - Var det 80.000,- på tilbud ?
    Hvis vi ser på en fornuftig afskrivning pr. år samt en afskrivning pr. kørt kilometer, så bliver prisen næppe særlig høj.

Jeg ønsker ikke at kommentere på den pris du forlanger, den er jeg ikke i stand til at vurdere, men det er sq købers marked, lidt trist for os der vil sælge, men sådan er det.

Held og lykke med salget smiley

• #10   9. jul 2015 Det kommer jo helt an på om du vil ha' de fleste af dine penge hjem, eller om du vil ha' solgt i en fart....
    Hvis det er det sidste der tæller, så er du bare nødt til at ta' nogle gode billeder og sætte prisen som en af de aller laveste på markedet...
    Det er surt, men sådan er "MC-markedet" desværre blevet... smiley
    Det har så, heldigvis, den fordel, at du heller ikke skal af med så mange penge når du skal ud og ha' dig en ny mc.... smiley

PS. Har lige købt en pæn og velholdt bil der, som ny i 2002, kostede 361.000,- kr. for 17.000,- smiley
    Det er i sandhed købers marked i disse år.... smiley

• #11   9. jul 2015 Vent med at sælge til den får veteranstatus, så stiger prisen igen...

• #12   9. jul 2015 #11
    Der er 27år til.. Med den nuværende inflation på 0,4%, ville den skulle være ca. 44.000kr værd om 27år.. smiley

• #13   9. jul 2015 Alt der er sat til salg med motorer og hjul er sat over markedspriserne der er nærmest altid plads til 10-25% afslag. Godt tip: spørg købere ikke sælgere!!!!

• #15   9. jul 2015 #Johan p
    Ja det er en rigtig fin maskine. smiley

• #16   9. jul 2015 #14
    Til den RIGTIGE pris, går alt som smurt smiley

Smertegrænse eller ej. INGEN køber for dyrt bare fordi sælger mangler penge smiley

• #17   9. jul 2015 Hvis du vil have et bestemt beløb, så bare hav tålmodighed. Jeg har tit solgt noget uden at sætte det i den helt billige ende af markedet.

Man skal tænke på at der er nogle der kun søger inden for måske 50km af hvor de bor, og så kan din jo lige pludselig godt være det bedste tilbud, selvom der er nogle billigere i den anden ende af landet smiley

• #18   9. jul 2015 Jeg vil også sige at en god portion tålmodighed er altid godt. Sidst jeg havde en til salg skete der ikke noget i 3-4 uger og så kom der en og kiggede og købte med et afslag på 3000.

• #19   9. jul 2015 Købte en fin en ejers 2006 med 17K på klokken til min buddy, han gav 41.000,-

• #20   10. jul 2015 Det er jo lidt ligemeget hvad vi mener at den SKAL koste, din cykel er det værd som en køber vil betale.

• #21   10. jul 2015 Har lige solgt min Triumph, til salg i 4 mdr og så to henvendelser på samme dag og den første tog den og synede selv mod afslag på 2000,-, og det var en cykel til 75.000,- så kodeordet er tålmodighed tålmodighed og tålmodighed.. smiley

• #22   11. jul 2015 "Købs-vinduet" for i år er lukket... dem der vil købe til sæsonen har gjort dét... så er der impulskøbere og køb efter tyveri/totalskade tilbage. Priserne falder støt fra nu af og til årsskiftet og stiger så igen februar næste år. Din pris er fair, men der er få potentielle købere. Lad den stå til prisen...

• #23   11. jul 2015 Ammestue historie Frantz.. Der handles hele sæsonen og priser er stort set ens i april og september..

• #24   11. jul 2015 Ja ja og jeg har hajer i køkkenvasken!

• #25   11. jul 2015 Du burde få et bassin til de hajer. Køkkenvasken er dyrplageri.....

• #26   12. jul 2015 Hey guys,
    Tak for råd...
    Ser ud til, at prissætningen er rigtig, er begyndt at få en del henvendelser efter den blev sat ned fra 44.000kr

• Jyden
    Jyden Tilmeldt:
    jan 2014

Emner: 15 Svar: 80
    #27   14. jul 2015 Talte med en MC forhandler engang, han fortalte at det svingede meget hvor travlt deres værksted havde det, og at man her næsten talte om sæson arbejde, dog uden at det nogensinde døde helt ud, året rundt. Salgsafdelingen derimod kørte året rundt med samme fart.
    Jeg har fulgt nogle bestemte mærker og modeller på fx 123mc, de helt dyre afspejler ikke værdien, men tilsalg på andet år.
    Det med at en vare ikke er mere værd end køber vil betale...
    Jeg har MANGE gange sat noget tilsalg og fået en masse bud på 50 % af prisen, dette var dog ikke varens reelle værdi, med god tålmodighed blev der solgt uden afslag.

Her i Danmark er der desværre en masse der tror det de sælger er guld, mens en masse andre ikke er andet end varm luft og skam bud.

• #28   14. jul 2015 Uden at have set din mc syntes jeg det er en fin pris du har sat, den burde nok ryge til det.

Kommentér på:
Prissætning

Annonce