{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

prissætning Norton 850 {{forumTopicSubject}}

hej dette er ikke en skjult annonce , men jeg har en kammerat der ifb med noget arveværk har brug for en prissætning på en sådan mc fra 1973 , med usa papirer , den ligger adskilt i kasser og alt skulle være der , jeg kan se der står nogle i ok stand til 50k uden der er handlet , hvad ville et projekt som dette kunne indbringe hvis det var i fri handel ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  prissætning Norton 850
  • #1   6. nov 2016 Hvis den har USA papirer, skal den så ikke registreres inden nytår jv.f. snakken euro4 normerne med ABS, for cykler der ikke tidligere har været registreret i EU. Det kan så påvirke prisen negativt.

• #2   6. nov 2016 Mikkel , de har opdateret nu , jeg har søgt og skrevet lidt frem og tilbage de sidste dage , og som det ser ud , skulle det være ligemeget hvor den har været reg , bare den har været det . (se evt tråden "så er det nu"

• #3   6. nov 2016 Super !

• #4   6. nov 2016 25 -35 K

• #6   6. nov 2016 mange tak , ved du om der er noget bestemt ,man skal kigge på efter ,i kasserne ,det overordnede motormæssige har han styr på , men mere om der er noget specielt .

• #7   7. nov 2016 35 er sgu højt sat for en samle selv,

• #8   7. nov 2016 Det kommer meget an på, hvordan det i kassen ser ud.
    Er det pæne stumper uden rust og ser lakken pæn ud, så er 25-35 en fair pris, set ud fra at der ikke betales afgift pga. alder.

• #9   7. nov 2016 Jeg ved sgu ikke ole.
    Syntes endda at 25 tusinde er at stramme den.
    Den er i papkasse og uden afgift. Ved godt at afgiften er tæt på 0, men alligevel.
    Hvis jeg selv skulle købe er vi ikke i nærheden af de 25, men nu går det på hva knægten kan forlange.
    Og at sætte ham 30 tusinde (middel værdi) i sigte er nok at give ham lange udsigter med en masse skam bud.
    Self kommer der nok skam bud, men ved 25 som forlangt pris, så vil dem der er reelle nok også være mere på banen med seriøse bud.

• #10   7. nov 2016 Jeg sætter prisen ud fra at den kan samles for små Kr. 5000 i nye stumper, og det er ganske meget, man kan få for de penge til en Norton.
    Hvis den så kan købes for 30 k, så står man med en Norton Commando til 35 k og det er billig.
    Så jeg tror sgu ikke det går helt galt Gert.

• #11   7. nov 2016 Kan godt følge dit regne stykke Ole.
    Meen.. der er stadig en vis usikkerhed ved sådan et projekt.
    Hvis delene havde stået som en nyslåt mønt og alt bare var at spænde til, og så kørte du. Så ja, er vi er oppe...
    Men det tror jeg næppe er tilfældet. Og man skal stadig selv samle den...

Men er ikke ikke inde hva nortons generalt bliver handlet for og deres stand. Ved bare hvilken pris jeg ville bladre forbi... og hvorfor jeg ville gøre det.

Måske der ville være bedre og mere kvalificeret købere at finde på veteran posten?

• #12   7. nov 2016 tak for jeres svar (han er 50år , så ligefrem en knægt er han ikke smiley ) den skal ikke sælges men værdisættes ifb med arv , og hvis den blev solgt for under 25000 ,så havde jeg selv købt med det samme smiley mit prisestimat var ca 25-32k , der er jo ikke ubegrænsede mængder af dem , tak fordi i gad/gider bruge tid på det-

• #13   8. nov 2016 Hehe, jeg er 31 og bliver stadig kaldt 'knægten' når jeg besøger min gamle læreplads...såååh det bliver man vel aldrig for gammel til smiley

Jeg havde sgu forstået det som at den skulle sælges. My bad.

• #14   8. nov 2016 Brdr. Jensen vil nok tage omkring 250.000 for sådan et par kasser

• #15   12. sep 2017 Jeg vil lige genoplive tråden smiley
    Jeg står selv med nu 2 stk. Norton'er på hånden (ikke købt endnu, men reserverede), hhv. en 1938 model 18 og en 1956 ES2.
    Disse er relativt sjældne i DK (især en model 18 med girder forgaffel og stiv bagende), og selv i England går slidte eksemplarer til grove høje priser.

Så som tingene ser ud i 2017 ville jeg ikke tøve med at købe noget med navnet Norton på, for de er ved at blive sjældne (selv commandoen), og kan hive nogle gode priser hjem smiley Jeg regner dog med at beholde 18'eren, og sælge ES2'eren, hvis jeg da køber begge.

Kommentér på:
prissætning Norton 850

Annonce