Hjælp til prissætning {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen,
Jeg har brug for lidt hjælp i forhold til prissætningen af min MC.
Jeg har en Honda CB600F Hornet fra 1999, som jeg købte for 3 år siden. Den har fået skiftet motoren, efter den havde kørt 44.000 km, til en ny motor, der kun har kørt 2.000 km. Siden da har den kørt 12.955 km på den nye motor i alt.
Sidste år oplevede jeg et problem, hvor kølervæsken lækkede, så jeg skiftede køleren i vinterperioden. Desuden er 2 carburatorer blevet stoppet til på grund af gammel benzin, hvilket betyder, at den kun kan køre på 2 cylindre i øjeblikket. Da jeg har travlt med at få den solgt, overvejer jeg at sætte den til salg til 19.000 kr, men jeg er ikke helt sikker på, om det er en realistisk pris.
Tak på forhånd for hjælpen!
jan 2015
Følger: 4 Følgere: 7 Emner: 2 Svar: 678
Køber vil altid tage forbehold for at det er meget værre end det måske er og hvis du har travlt dur det ikke - der er meget færre købere til en defekt maskine - uanset pris.
Så enten sælger du den til en forhandler med værksted som kan fixe den (Og det er en god løsning når du har travlt)
Eller til mekanikeren med den i morgen og få det fixet. Så kan du bagefter prisfastsætte efter hvad der ellers er til salg, og ligge dig billigst. Så har du chance for et hurtigt salg.
Men lad være med at ligge dig i midten og tro at alt går som varmt brød. Mange MC er til salg i halve og hele år, og det er dem der er sat for dyrt, men hvor ejeren siger at hvis jeg ikke kan få det for den så beholder jeg den bare.
jan 2015
Følger: 4 Følgere: 7 Emner: 2 Svar: 678
jun 2023
Emner: 1 Svar: 1
feb 2005
Følger: 32 Følgere: 28 MC-er: 2 Emner: 12 Svar: 513
https://www.123mc.dk/saelg-din-motorcykel/prisvurdering.php?gclid=Cj0KCQjw1_SkBhDwARIsANbGpFvOK8Ei17-ohcmsRL5g1BJIQxsasRug-4q2cShIbHZ9pqRxWp5_caEaApZpEALw_wcB
Hjælp til prissætning