{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

hjælp til prissætning {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Jeg har denne
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=25308

som jeg gerne vil ha solgt...

Der er ingen der har nogle gode ideer til pris, og jeg er ik sådan helt vild god til den slags....

Jeg ved godt nogen har lidt ondt over man "reklamerer" på denne måde, men som på den annonce jeg har lavet kan ses, har jeg INGEN pris på den smiley

Please help en bitte smule

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til prissætning
  • #1   15. jun 2009 Et forsigtigt gæt vil være omkring 10k. Måske lidt mere, da den umiddelbart står pænt.

• #2   15. jun 2009 ca. 10.000,-
    Alt afhængigt af hvilkenservicestand den er i...

• #3   15. jun 2009 5000 så køver jeg den smiley
    15000 så blir den aldrig solgt.

Så Jeppes bud er helt ikke galt......

Men hvis den skal sælges hurtigt skal du nok desværre under 10000 i disse herrens år. - Sorry
    Det er ikke den mest sexede model i verden, ikke helt hva de unge vil ha...
    Og den har mere end 34 hypper...
    Så du skal finde en fornuftig moden pendler og de (vi) ved hva vil gi (og det er så lidt som muligt)

• #4   15. jun 2009 Tja...selv en halv ung gamling som jeg ville da give 10k hvis jeg havde brug for en ekstra maskine. Så sæt du den bare til 12k - så er der lidt at forhandle om.

mvh
    René

Og vil da lige her i post scriptum-afsnittet knytte en kommentar, en maskine behøver ikke have kåbe, pyntelister og bestå 80% af plastic før den er sexet smiley De gamle Honda´er er driftsikre, billige og en fornøjelse at køre på - det bør være et godt salgsargument.

• #5   15. jun 2009 Hold da op det gik stærkt, nåede ikke engang at få hentet noget at drikke før de første kom...

Jeg havde faktisk tænkt omkring de 12k, så det er nok ik skudt helt ved siden af når i siger 10000 smiley

Men lad os se om der overhovedet er nogen der byder på den...
    Den har tjent mig rigtig godt og har været super glad for den...
    Den anden der følger med har ikke nogen motor, men resten burde være der, så der er dele nok smiley

• #6   15. jun 2009 Ja 10k og så får du nok lidt mindre for den. Jeg havde leget med den i stedet for XD

Kommentér på:
hjælp til prissætning

Annonce