Kørt ned af flugtbilist på Frederikssundsvej {{forumTopicSubject}}
For 3 uger siden den 17/6/14 KL 23:20 holder jeg for rødt ude på Frederikssundsvej i kryset ved Novembervej, da der bliver grønt køre jeg i inderbanen med retning husum med ca 55-60 km/t, da der oppe ved Åfløjen er en spasser i en sort Peugeot Partner der ikke overholder sin vigeplig og køre ud foran mig, jeg prøver at undvige ham men det når jeg ikke og jeg tro han banker ind i mig (men jeg er dog stadig lidt i tvivl om hvem der har ramt hvem???) så jeg styrter for fuld musik. jeg synes selv at jeg sluppet helt sindsygt heldigt fra det!!! da jeg vælter helt ude på midten af vejen, i yderbanen og biken og jeg på tager turen tværs over vejen i modsatte vejbane... godt der ikke er mere trafik på Frederikssundsvej på det tidspunkt, jeg kan huske at jeg rammer asfalten på maven, husker ikke at jeg har kuret på ryggen, men det kan man se på min jakke at jeg har været. men da jeg kommer op at stå, fatter jeg overhovedet ikke en skid... første gang kan jeg slet ikke stå på mine ben, så jeg falder igen og banker hovedet lige ind i en kassevogn der holdt parkeret.. heldigvis hadet jeg stadig min hjelm på da jeg kommer op igen, løber jeg nærmest rundt på vejen som en høne uden hovedet... jeg vidste overhovedet ikke hvad der var op og ned (men lidt vildt at det enste jeg tænker på var min cykel) indtil en meget sød dame kommer til og tager sig af mig, og får mig ned at sidde på en sten og tager min jakke af mig og begynder at trykke på mig over det hele, og det at hun er der, får mig virkelig til at falde til ro. det viser sig så at hun er læge oppe på Bispebjerg hospital. men fjolset stikker så af fra stedet, men heldigvis falder hans nummerplade af da han banker ind i mig... i følge Politiet er der tydlige skader på fronten af bilen. (men jeg er dog stadig lidt i tvivl om hvem der har ramt hvem???)men de er klar over hvem han er og har fundet bilen og rykket den sidste nummerplade af bilen. det viser sig også at der faktisk ikke er forsikring på bilen. min cykel er kørt til Enghave heldigvis har jeg kasko på dyret.
Skader jeg fik ved ulykken kraveben der er hoppet ud af led, ledbånd der er revet over, ribben og brystkasse der er voldsomt forslået, men ikke noget der er brækket, eller trykket skævt, begge knæ forslået og 3 mindre hudafskrabninger på mine finger. udskrevet fra Bispebjerg hospital dagen efter... man får jo ikke lov til at kryder sin røv alt for længe på statens regning. alt mit tøj er totalskadet og min hjelm. det er noget af en oplevelse synes jeg, men er frisk på at køre vidre tro jeg
Hvor er jeg glad for at jeg stort set altid har alt mit lort på!! også selv om jeg nogle gange sveder som en hest i det. tager jeg det på, meget sjælden at jeg ikke har mine bukser og støvler på.
Mit tøj er blevet fuld dækket af min indboforsikring. og har købt nyt tøj, hjelm og støvler.
Det er jo helt sindsygt at en hyggelig aftetur ender på den måde... 15 min fra hvor man bor.
maj 2007
Følger: 56 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 110 Svar: 1.796
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 254 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.900
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
Ja Tak om et par dage... når det bliver lidt køliger, låner jeg min kammerats Marauder og køre en tur op ad strandvejen
Jeg er har snakket med nogle fra nogen DFIM
http://www.dfim.dk/Danish/Sider/default.aspx
jun 2012
Jeg har været mere end heldig... tro jeg
Har lavet et foto album af mit tøj og cykel
http://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/off_topic/26984-koert_ned_af_flugtbilist_paa_frederikssundsvej_?status=1
jun 2012
mar 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 108
Men hvis du er helt sikker på han ikke overholdte sin vigepligt, så må det jo være ham der står med "lorten", heldigvis
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 254 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.900
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 2.342
jun 2012
Det er ham der har vigepligt der oppe, der er slet ikke noget at være i tvivl om
Ja du har helt ret, sådan et møgdyr. der burde være fængselsstraf for at stikke af!!
Ja så kender du jo turen nu må se hvor længe der skal gå inden jeg får noget at køre på igen
Hehe forstår hvad du mener... men med et kraveben der er vind og skævt, så er man sku ikke just i topform men ikke lysten der mangler til at dele et par flade ud.. men igen man ryger lige i hullet og hvem gider også side bag trammer når solen skinner hehe min hjelm fik jeg ikke taget billeder af, men den hadet også nogle dybe risser i nakken.. en 8-10 stk tro jeg.. de var ca ½-1 mm dybe. Jeg må jo tilstår at jeg aldrig rigtig har forstået det der med at køre rundt i næsten ingen ting.. selv om jeg da også nogle få gange har køre rundt uden mine bukser og støvler, og det er da helt sikker dejligt når det er 30 grader... men alligevel tager jeg som regl alt mit lort på og sveder som en hest! men efter den dag, så løber det mig koldt ned af ryggen, når jeg de sidste par dage har set hvor mange der faktisk køre rundt uden tøj på, eller i t-shirts, shorts og handsker og hjelm, eller totalt uden udstyr på lige fra hjelm til støvler.
Det er jo lidt som at se en gyser film, når jeg kigger på de billeder af mit tøj!
Ja de har fundet manden og de ved hvem han er, men de har lidt svært ved at få kontakt til ham... han vil sku ikke snakke med Politiet. men håber da han bliver straffet så han står på hovedet
mar 2014
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 14
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.777
Sådan et ledbånd kan være en træls en, når først de har været i stykker, så bliver det aldrig helt godt igen.
jun 2012
HK Automobiler-Bilsyn ApS
Roskildevej 27
4300 Holbæk
Ca 5 timer senere den samme dag, køre den lige igemmen syn, på et andet værksted i Holbæk.
Bilsyn Roskilde ApS
Højvang 2
4300 Holbæk
Tjek Synsrapporten her. http://www.nummerplade.net/soeg/?regnr=fh91999
Jeg vil da godt se hvilket værksted der kan rette op på de fejl på 5 timer.. det lugter sku af hest, plat og svindel i stor stil!
Fejloversigt
8 fjeder, knækket, venstre, for
5 bremserør, tæret, langsgående
5 bremseslange, montering, ukorrekt, højre, for
7 udstødningssystem, utæt
6 nummerpladelygte, virker ikke
6 positionslygte, virker ikke, venstre
jun 2012
Det er meldt til min ulykkeforsikring hos Topdanmark
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.460
og god bedring .
jun 2012
Takker
aug 2013
Følger: 20 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 23 Svar: 341
Men nu skriver du, at du heldigvis har kasko på, men du kommer vel ikke til at betale en krone for det der, vel? Det håber jeg da i hvert fald ikke!
jul 2010
jun 2012
Takker. ja det håber jeg jo heller ikke! men den er forsikret hos IF med kasko. og jeg har en selvrisiko på 4000 kr, men jeg ved at hvis jeg gør brug af den selvrisiko, så stiger min årlige præmie ikke, men det gør min selvrisiko, den stiger til 8000 kr. men hvordan deres regler er i sådan en sag, hvor modparten ikke har forsikring på sit lort.. det er jeg lidt i tvivl om
Skal jeg være helt ærlig, så tro jeg det rager ham en høst blomst... kan man stikke af fra sådan en ulykke, som man selv er skyld i, så er der sku nok ikke ret meget her i livet der kan få den mand til at ligge søvnløs om natten
aug 2013
Følger: 20 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 23 Svar: 341
Enig, hans moral er godt nok rådden, når han hellere vil redde sin egen røv end at redde et liv (han kunne jo ikke vide, hvor galt, det var gået!). Føj.
jun 2012
Ja jeg håber at du har ret! men vi får se hvad der sker og om den bliver total skadet... men ifølge værkstedet så er den død
Jeg følger op på tråden her når div forsikringer begynder at røre på sig
Er glad for at Topdanmark/indbo dækket alt mit udstyr, det løb op i 10.441 kr og jeg ville få det fulde beløb dækket hvis jeg handlet det hele hos Aagesen Motorcykler på Hvidovervej. men jeg har kun købt min Schubert S2 hjelm hos dem. resten jakke, bukser og støvler har jeg købt hos Enghave.. jeg fik raget lidt %'er til mig, så det gik næsten lige op, på nær 400 kr men mine Yoko bukser var også lidt dyre end de gamle bukser.
jul 2010
dengang jeg skulle have erstattet mit tøj fik jeg da skrabet hmmm lidt over 3000 kr ekstra ind, så var der også lige til lidt optimering af computeren, noget skal man jo have at lave når man ikke kan komme ud for en dør
jun 2012
OK, synes bare det virker lidt skummelt
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 375 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.686
jun 2012
Ja det gør det jo så åbenbart alligevel, hvis ham paphovedet der skal syne den, synes han skal tjene lidt ekstra på en hurtigt og nemt måde
okt 2013
Følger: 6 Følgere: 7 MC-er: 8 Emner: 36 Svar: 382
Håber du får en fed maskine igen og at du ikke har mistet modet.
Og Flugtbilisten.......Uuuuuhhh!!!!... Forbandede møgkøter!!!!!
jul 2010
jun 2012
Takker jeg håber der snart sker et eller andet! jeg snakket med ham der har med skader at gøre hos Enghave i dag, han tager den ind i næste uge
Har altid synes at dem der stikker er nogle forbandet svin, men efter at man selv er blevet offer for en, så hader man dem sku!
Hehe ja banan eller daddelplukkker, eller en lorte dansker, svensker det kommer sku ud på et, ingen forskel på det manden er stadig mega idiot!!
jul 2008
Det er da ikke umuligt, et nyt komplet fjederben, et nyt bremserør
også lidt svejsning i udstødningen, det kan sagtens ordnes på under 5 timer.
Skiftede 3 bremserør og en støddæmper på en toyota corolla i tirsdags, det tog under 2 timer
jun 2012
Ja ok, men fuck det.. det har ikke noget sagen at gøre... med mindre han er kørt ind i mig fordi hans lort ikke kan bremse, og derefter stikker af??
Jeg synes bare det lugter af hest, det at manden ikke får det lavet inden han køre til syn første gang, synes jeg virker skummelt
jul 2008
derfor er det meget normalt at kører til syn, så får du en fin liste over ting der skal laves, i stedet for du begynder at skifte en masse som måske ikke er nødvendigt.
Men håber da sagten går "smertefrit" for dig, er trælse hvis det tager langtid inden de giver dig penge, til en ny cykel
jun 2012
Det håber jeg fandme også... men indtil vidre ser det sku ikke for godt ud... er jo ikke tvivl om at jeg for erstatning, mere hvor lang tid det skal tage, nu da det viser sig at idioten ikke har forsikring
jun 2012
forsikringen IF tilbageholder dog min selvrisiko på 4.000 kr. indtil de finder ud af skyldsspørgsmålet, forstår dog ikke at det kan være så svært at finde ud af... men det er vist noget med at politirapporten ikke er færdig endnu... møgsvinet vil jo ikke snakke med dem.
Har fået dækket alt mit tøj, støvler, hjelm. og fik 10% på min hjem hos Aagesen, og 10% på alt mit tøj hos Enghave
Bliver spændende om man kan score noget på svie og smerte??
mar 2014
godtførelse for svie og smerte udgør 175 kr. pr dag du er sygmeldt, i det du var udskrevet dagen efter, er der ikke meget at komme efter
men godt at høre du i hvert fald har fået penge for mc og tøj, og din selvrisiko får du også tilbage når sagen er slut. Der er jo vidner osv på det hele, politiet skal bare lige tage at få fingeren ud og gøre rapporten færdig.
jan 2006
Følger: 38 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 85 Svar: 2.188
mar 2014
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 375 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.686
Kørt ned af flugtbilist på Frederikssundsvej