{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.334 visninger | Oprettet:

KVINDE KØRT NED AF LASTBIL! {{forumTopicSubject}}

MIDT- OG VESTSJÆLLANDS POLITI EFTERLYSER:

Mandag morgen i tidsrummet 08.04-08.14 blev en kvinde, der gik i græsrabatten ad Sæbyvej ud for Bækkeviggårdsvej i sydlig retning retning mod Høng, påkørt bagfra af en lastbil. Kvinden blev dræbt på stedet.

Chaufføren og lastbil forsvandt fra stedet efter påkørslen, og politiet efterlyser derfor personer, der kan have set uheldet, eller har viden om lastbilen.

Lastbilen er en nyere MAN-lastbil med hvid kofanger. Der er fundet dele fra lastbilen på uheldstedet og det må formodes, at lastbilen kører med skader på højre side.

Personer med oplysninger i sagen bedes kontakte Midt- og Vestsjællands Politi på 114

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KVINDE KØRT NED AF LASTBIL!
  • #1   16. sep 2013 Syntes sku det er smagsløst at kører fra sådan en ulykke ..... han burde skamme sig

• #2   16. sep 2013 Smagløst er ikke ordet, chaufføren er jo direkte syg i hovedet.

• #3   16. sep 2013 Sådan helt seriøst, så tror jeg sgu han handler i panik! Tvivler sgu på han vidste hvad han gjorde da han smuttede :S men ja.. det sgu ikke skide god stil at smutte uanset hvad man nu laver :S

• #4   16. sep 2013 For satan, jeg troede lige jeg var gået på Ekstra Bladet??????

• #5   16. sep 2013 Tror ikke der går mange timer før han dukker op hos politiet.
    Når han lige har fået en øl og er falddt ned

• #6   16. sep 2013 Kald mig bare fordomsfuld, men en skidefuld polak lyder som et MEGET plausibelt scenarie her....!

• #7   16. sep 2013 Tror sku det er ret bevist han stikker af,, blev selv kørt ned på mc at en flugt billist som aldrig meldte sig.
    Desværre er samfundet blevet sådan så man ikke tænker på dem som er blevet kørt ned,,, folk tænker mere på hvad der sker ved stakkels mig hvis jeg bliver.ved den ulykke som jeg har lavet.....

• #9   16. sep 2013 Der er alt andet lige IKKE OK!

Det er muligt at han melder sig, det er også muligt at han ikke melder sig

....men lad lige være med at fordøm, hvor mange af jer har nogensinde kørt nogen ned??

..Hvor mange af jer har nogen ide om den panik en sådan "gerningsmand" skal reagere fra???

...Jeg har ikke nogen ide. Jeg haber at jeg har modet til at stoppe, hvis det sker, men jeg aner ikke om jeg har det!

• #10   16. sep 2013 ja jeg er ret enig med Knud indlæg

men han er heldigvis fundet igen.
    http://ekstrabladet.dk/112/article2098059.ece

• #11   16. sep 2013 i nærheden af mig... syndt man ikke får og høre hvad for et transport firma den chaufør kørte for.. sådan en spade

• #12   16. sep 2013 Hvorfor Tue J?

• #13   16. sep 2013 så kan man få og se hvem der har chauffør der kører med hovedet under armen..eller ikke burde køre lastbil.

• #14   16. sep 2013 Mod eller ej, enhver ædru person med rent mel i posen stopper sku og hjælper offeret man har kørt, hvis man stikker af i panik melder man sig ihvertfald lynhurtig efter. Skovlen her er nu anholdt, men kun fordi hans vognmand har meldt ham grundet skaderne på bilen, det er satanedme kujonagtigt opførsel af chaufføren

• #15   16. sep 2013 Jeg kom engang forbi en frisk ulykke og må blankt indrømme, at min første tanke var "shit, hvad gør jeg", selvom svaret åbentlyst er; jeg holder ind til siden og hjælper. Jeg holdte heldigvis ind, og er i dag lykkelig for at vide, at jeg er i stand til at gøre det rigtige, men jeg kan godt forstå hvis nogen handler skevt i en sådan situation - man ved ikke hvordan man reagerer før det sker.

Det er IKKE i orden at gå fra en ulykke, om man har forsaget den eller ej, men panik få selv de bedste til at handle uhensigtsmæssigt.

• #16   16. sep 2013 tue j: jeg synes ikke det er fair at du siger det er hele vognmandsforretningen der er en flok forbrydere, det var jo trods alt vognmanden selv som meldte sin egen chauffør.

• #17   16. sep 2013 siger ikke at vognmanden er forbryder..
    men måske de burde tænke over hvem der sidder bag rattet i deres vogne..
    det er så min mening.
    og min mening er at den chauffør er en kujon..

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
    #18   16. sep 2013 Tue, det kan da aldrig være vognmandens skyld hvis chauføren har været uopmærksom, måske fordi han lige skulle læse sms eller andet,
    har du måske aldrig gjort noget som du ikke måtte for din arbejdssgiver.

• #19   16. sep 2013 vognmanden der har ansat den spade...
    han er så bare heldig, han anmelder det,,hvis ikke det var gjort.ville hans firmanavn nok komme i medierne... ikke god omtale.
    tror nu også hans forsikringer bliver påvirket en del efter en dødsulykke .. kan være der står mere i løbet af ugen.. om chaufføren er af dansk afstamning,, kørehviletid overholdt.men ud fra de spor og dømme så ser det helt hen i vejret ud....
    jeg er ikke tilhænger af nogle der sms i et køretøj under kørsel.

• #20   16. sep 2013 tue: du er sgu godt nok ikke særligt intelligent at høre på.

• #21   16. sep 2013 det syntes jeg nu heller ikke du er Rene

• #22   17. sep 2013 Lige det her er måske det allerværste ved ULYKKER!! De bringer simpelthen det værste op i folk.

ULYKKER - kig lige på ordet - jeg vil vædde på at denne chauffør har begået en - dyrebar - fejl. Han er ikke taget hjemme fra i det håb, at han kunne finde nogen at køre ned, og vognmanden har ikke ansat en morder!!!!!

Derfor Synes jeg faktisk I to skulle tage og moderere jer lidt. Tænk på den afdødes efterladte, tænk på den chauffør og vognmand, der skal leve resten af deres liv med denne viden!!!!

• #23   17. sep 2013 Tak Knud.

• #25   17. sep 2013 Rigtigt John.... Straffen bør være dobbelt når folk køre fra ulykker..

• #26   17. sep 2013 Jeg er enig med knud i, at det må ganske forfærdelig at køre en andet manneske ned, eller i det hele taget være skyld i en ulykke, og specielt da som her en ulykke med dødelig udgang. det er jeg ret overbevist om, at ingen gør med vilje, og at den person der kommer til det er ufattelig hård ramt, og sikkert aldrig kommer over det.

Men men men, når folk kører med sprit i blodet som i dette tilfælde og ydermere stikker af fra uheldet uden at hjælpe offeret, Chok eller ej, ja så kan jeg sku kun væmmes, føj hvor kujonagtig!!!

• #27   17. sep 2013 Manden er fundet og han var beruset på kvinden blev kørt ned, ikke at den er nogen undskyldning i hans retning..... sådan en idiot

• #28   17. sep 2013 Vil lige gøre fremtidige læsere af tråden opmærksom på at ulykken er blevet belyst under trådens udvikling. På skrivende tidspunkt er der både billeder af ulykkesstedet, samt en bekræftelse på, at gerningsmanden var påvirket af alkohol under påkørslen.

Fra BT:
    Den 42-årig mand der i går kørte en 62-årig bedstemor ihjel mellem Sæby og Høng på Sjælland, indrømmede tirsdag i retten i Holbæk, at han havde drukket en 70 cl spiritus og to flasker øl aftenen inden ulykken.

Hans promille blev kl 15.30 på drabsdagen- mere end syv timer efter gerningstidspunktet - målt til 0.67

I retten forklarede den 42-årige mand, at han lige før dødsulykken havde bukket sig ned efter en smøg. Da han bukkede sig ned, holdt ham fast med venstre hånd i rattet, men kom alligevel til at køre ud i rabatten og efterlod sig et 65 meter langt dækspor på cykelstien.

- Når man kører 60-70 kilometer i timen, kommer man jo hurtigt ud i rabatten, sagde familiefaderen, der har en lille søn.

Lastbilchaufføren, der havde blå overalls på, forklarede i retten, at han troede, at de bump han kunne høre fra påkørslen kom fra sidespejlet, der var blevet slået ind på ruden, da han ramte nogle buske i siden af vejen.

Kort efter valgte han at holde ind i byen Høng, hvor han ringede til sin vognmand og sagde, at han havde ramt et rådyr. Efter mandens udsagn fordi han ikke ville indrømme, at han havde kørt så langt uden for rabatten.

- Hvis jeg havde haft den mindste mistanke, var jeg stoppet op, bedyrede han.

Han blev sigtet for uagtsomt manddrab, spirituskørsel, samt at have tilsidesat væsentlige hensyn til færdselssikkerheden. Han nægtede sig skyldig i uagtsomt manddrab, men indrømmede, at han har kørt uden for vejens afmærkninger.

Dommeren besluttede at varetægtsfængsle den 42-årige chauffør på begrundet mistanke om, at han havde begået uagtsomt manddrab. Han blev fængslet for fire uger frem til 15. oktober.

Kommentér på:
KVINDE KØRT NED AF LASTBIL!

Annonce