{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at fjerne maling fra fælge
  • #1   18. maj 2009 Nitro mors eller BUMS

• #2   18. maj 2009 Lak fjerner T-hansen.

Den fjerne alt lak på 10 min max. Den begynder allrede at boble efter 10 sec.

Det er sådan jeg lavede mine fælge.

// J

• #3   18. maj 2009 Vil også sige lak/malingsfjerner.. Men nu har jeg desværre haft meget dårlige oplevelser med det lort smiley Det første jeg købte fra Biltema kan ikke tage noget som helst! Fjerner intet efter min mening. Derefter købte jeg noget nitro mors og jo, det virkede skam... Til at fjerne lidt maling på kanterne, men det på egerne, kan det bare IKKE tage. Så nu står jeg også fjerner resterne som stadig sidder på kanterne ved at bruge en skuresvamp og en masse nitro mors... Og jeg ender altid med at have ondt, for selv om jeg har 1-2 handsker på hver hånd, så ryger lortet sg eventuelt igennem og begynder at brænde på fingrene.. Og det gør monster ondt, hvis man ikke er vant til den slags smiley Håber du finder en god måde, og at den maling som du skal have fjernet ikke er nær så hårdførig som den der er på mine tyske ebay fælge... Følger også lige med, hvis nu der kom bedre bud end det som jeg er i gang med smiley

• #4   18. maj 2009 få det sandblæst hvis de skal males igen

• torben f
    torben f Tilmeldt:
    aug 2006

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 42
    #5   18. maj 2009 hmm der er mange gode forslag men ville gerne have dem sand blæst men kender ingen fra aabenraa egn

• #7   18. maj 2009 Hvis dine fælge er pulverlakerede så kan det der lakfjerner ikke fjerne lakken.
    Kontakt Leon fra teknisk coating i Vejle, han ved hvad det drejer sig om, og kan blæse dine fælge med hvad som helst (osse hvis de skal poleres), og er fornuftig med prisen. Jeg kan smide hans tlf. hvis det har interesse.

• torben f
    torben f Tilmeldt:
    aug 2006

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 42
    #8   18. maj 2009 vejle er nok et stykke væk fra aabenraa

• #9   18. maj 2009 Ja jeg ved det, men kender desværre ikke nogen længere sydpå smiley

Kommentér på:
at fjerne maling fra fælge

Annonce