1.250 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
JET KIT til en suzuki intruder 700 JET KIT til en suzuki intruder 700
er der nogen der kan hjælpe mig da jeg ikke har særlig meget forstand på cykler endnu, jeg :)skal have andre dyser og kn filtre på en intruder 700 men ved ikke hvor man køber det og hvad jeg skal købe. jeg ville blive super glad hvis der var en der ville lægge et link ind på det jeg skal købe som er bedst. på forhånd tak drenge. mvh david.
0 synes godt om
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
aug 2012
Følger: 13 Følgere: 7 MC-er: 4 Emner: 7 Svar: 480
Jeg ville ikke rode mig ud i det.
Bonusinfo: forreste luftfilterbox kan kun afmonteres, hvis du piller motoren helt ud
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.584
aug 2012
Følger: 13 Følgere: 7 MC-er: 4 Emner: 7 Svar: 480
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
sep 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 1
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Der er masser, der gør det her. De er glade for deres investering, men hjælper det - nul.
Man skal lige huske at vacuumkarburerede maskiner er afhængige af den modstand, der er i indsugningsblandingen, for at sikre den rette benzinmængde.
Det er noget andre end de mennesker der opsætter systemerne fra starten sjældent kan gøre efter!
Derudover er det let nok at lave noget, der fungerer fint i et rullefelt, men så er der alleroftest problemer på vejen bagefter, idet fødelufttryk varierer med fartvind, modvind, fugt og hastighed.
NB! Dette her er min opfattelse, der er andre, men jeg kan kun rådgive ud fra egne erfaringer, og de siger at skal det fungere uden minimalt at anvende de oprindelige luftfilterkasser, så skal man tage skraldet og skifte karburatorer helt til tvangsstyrede enheder!
NB 2"! Det er nemt nok at lave, så folk ser forretning i dette. Det er også svært at have betaltkassen for et eller andet, for så at erkende, at det intet giver.
"NB 3"! næsten alle motorer vil gå, hvis de bare får benzin og gnist og derudover er nogenlunde tætte. De her maskiner yder alle så meget, at det er de færreste der anvender mere end f.eks 80% af max. Den egentlige forskel mærker de altså aldrig - hvorfor så have besvær og betale for det???
JET KIT til en suzuki intruder 700
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside