976 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

2007 model R1 rullet igår 2007 model R1 rullet igår

var til skodborg åben hus igår hvor der var rulle feldt, var ikke helt sikker på om jeg ville have den på rullen da den sår helt standart og først får udstøgning, power komander på i næste uge, så troede jag ville blive slået af mange andre cykler med det monteret, der var R1er 04-06 model med andre potter som havde 149 hk på hjulet som ikke er meget men man ved jo at det kan skifte fra feldt til feldt, men så længe man får dem rullet på samme feldt er det jo samlignlig alligevel, blackbords som der var to af lå på 135 hk. man tog mig sammen og smed den på og blev positiv overrasket da den viste 157 hk på hjulet hvor ca 3 zx10er med complet akrapovic eco, powerkomander og filter lå på 160-163 hk, den der havde mest var en zx1400 med det hele og 173 hk på hjulet.
har lagt et billede ind af målingen på min profil så tag et kig
skal lige siges at min gamle R1er og er blevet rullet med forskællige resultater med den højeste på 161 hk på hjulet med 301 i topfart og den nye siger 292 i topfart

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2007 model R1 rullet igår
  • #1   27. maj 2007 ja jeg blev også overtalt til at rulle min.. og så vandt jeg jo min klasse... smiley fra 650-760ccm.. min smed så 104hk.. og i den lidt mindre klasse var det også en yams der vandt.. nemlig en 05 r6 der smed 103hk.. men det kom vel ikke som nogen overraskelse at suzukierne slet ikke var med i toppen??

• #2   27. maj 2007 Hejsa.
    Det lyder som om den går meget godt. Jeg har selv en ZX10R fra 2006, den havde 155 helt originalt, efter ca 200 km. Jeg kender en som har en Yamaha R1 fra 2006,han fik alt monterede, dvs. Powercommander, KN-filter , tændingsmodul og fuldt akrapovic evo, den havde 155 på samme dyno felt. Det hele er målt hod Mr Dyno.
    Ses Møffe

• #3   27. maj 2007 og 70.000 kr...

• #4   27. maj 2007 der var en suzuki gsxr 750 årgamg 07 altsor den helt nye model med anden potte som man lige kunne se der blev målt til 98 hk på baghjulet og blev målt to gange så han var meget ked af det og lidt sur, han skulle ´vist lige have en snak med suzuki på tirsdag når de åbner

• #5   27. maj 2007 var også en busa med kun 145, synes sku det kan svinge meget kan huske engang til power meet hvor der var 10 hk forskæld på to zx10er med kun en anden potte, det er bare for stor forskæld

• #6   27. maj 2007 Vil så lige knytte en kommentar til det med at få målt på samme felt... Det er meget godt, men skal man virkelig kunne sammenligne skal det også gøres samme dag. Helst lige efter hinanden.
    Ikke én dag er ens og der er altid vejret at tage hensyn til. Der kan være forskellig temperatur, luftfugtighed og luftryk etc.
    Hvad man kan sammenligne fra bænk til bænk skulle gerne være selve kurven. Altså hvor eventuelle huller og sådan noget ligger.

Men ellers en fin kurve for din fine R1'er smiley

• #7   27. maj 2007 det var til et åben hus så alle cykler er målt samme dag over en eftermiddag så skulle være samlignlige

• #8   27. maj 2007 Ja, dine hk tal kan sagtens sammenlignes Allan. Min kommentar var også mest myntet til kommentaren om at rulle på samme felt. Det er jo træls at måle med et par dages mellemrum og så har ens egen fx tabt 5hk på samme felt smiley

Det med variationerne tror jeg ikke man kan komme uden om på de forskellige cykler. Min bror og hans ven fik målt deres dengang sprit nye GSXR1000'er samme dag og der var også ca 10hk til forskel. Tror mest af alt, at det har noget med produktionstolerancer at gøre. Altså om ventiler, kæde, dæktryk osv lige står 100%.

• #9   27. maj 2007 jeg ville sku være lidt tris vis det var mig der havde de 10 hk mindre et par hk kommer man nok aldrig helt uden om men synes bare at 10 er for mange

• #10   28. maj 2007 jaykay.. min smed 110 i onsdags... kender så også en der har en rullefeldt.. jeg kan sagtens få min til at vise 150 på den sååå.. kom igen på samme rullefeldt..

• #11   8. jun 2007 Ja ja Henrik, men så skal de jo også have samme dæk, og ny kæde begge. Man kan jo blive ved og ved. Mine efffekt målinger svinger egentlig ikke ret meget fra gang til gang grundet vejr.

Det der med at det svinger 2,3,5 heste har jeg aldrig oplevet med min.

• #12   8. jun 2007 Selvfølgelig er der en del forskel fra felt til felt..I know

Kommentér på:
2007 model R1 rullet igår

Annonce