901 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Yamaha r1 RN19 2007 Yamaha r1 RN19 2007

Hej MCG,

Jeg har kigget lidt, for ikke og sige meget, på en yamaha r1 model "RN19" fra 07'.

Nu søger jeg lidt respons i blandt jer andre - har i nogle erfaringer med denne maskine på godt og ondt? Hvad skal jeg holde øje med? Hvordan kører den? I det hele taget bare, hvordan er denne maskine? smiley

Vh,
Simon

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha r1 RN19 2007
  • #1   23. jun 2014 En dejlig cykel. Har kørt til Bol d'or og Le Mans på den jeg havde, for at se ræs. Den kører rigtig godt og har rigeligt med kræfter. Dog ved jeg ikke hvad jeg skulle bruge en 1000ccm R-model til idag, på almindelig vej, de færreste bruger halvdelen af hvad den har i sig. Men kort sagt, en dejlig cykel med gode køreegenskaber. Jeg er 175cm høj og befandt mig fint på den mht. siddestilling. Spørg gerne hvis der er noget specifikt du vil vide, så må vi se om jeg eller en anden kan svare smiley

• #2   23. jun 2014 Jeg er ligesom du ca 178 cm høj. Var den sænket, eller kunne du nemt nå jorden på din, når du evt holdte for rødt?

Hvordan fungere det YCC-I system de køre med?

Vh

• #3   23. jun 2014 Okay, nej ingen sænkning, kunne fint nå jorden. YCC-I er elektronisk styrede gasspjæld som forskyder længden af tragtene til indsugningen for at optimere bundtrækket som er en generel udfordring for racermotorcykler hvor effekten leveres i toppen. Jeg har dog ikke bemærket det når jeg har kørt på den. Måske denne video viser lidt om det.
    https://www.youtube.com/watch?v=MpiqDL6KSDM

• #4   24. jun 2014 Jeg har ikke haft problemmer med at køre langt på min, var nede på Nürburgring Nordshleife og køre et par omgange før Superbike løbet på Nürburgring for nogle år siden, gik fantastisk godt hele vejen! Superstærk motor, har haft min fra ny og har nu gået ca. km 43000, uden motorproblemmer, eller olieforbrug!
    De variable tragte sætter ind ved ca. 10.000 rpm og det man mærker el. hører vil jeg sige, er at lyden ændre sig til et skrigen og så trækker den linært op til 14.000 rpm!

• #5   24. jun 2014 Rigtig dejlig cykel der er meget bruger venlig smiley bedste R cykel jeg har haft smiley

Kommentér på:
Yamaha r1 RN19 2007

Annonce