7.414 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Michael S
Michael S
Emner: 50 Svar: 236

hvilken mc klub århus/østjylland? hvilken mc klub århus/østjylland?

jeg overvejer lidt at melde mig ind i en mc klub næste år så jeg sidder og kigger lidt rundt imens jeg sparer op til min næste mc for at finde ud af hvilken der ville passe bedst til mig, men jeg syntes der er en lidt for stor overvægt af gråt skæg og kaffeklub i de par stykker jeg har kunnet finde indtil videre i det østjyske.

det kan da også være hyggeligt nok så ikke et ondt ord om det, men det passer bare ikke rigtigt til mig, så derfor spørger jeg lige her om jer der kører i en klub i det østjydske har nogle forslag til hvilke klubber jeg evt kunne kigge lidt nærmere på.

mine krav er at det skal være en klub med en forholdsvis ung gennemsnitsalder, (hvis ikke fysisk så mentalt) ingen krav til rygmærker (eller gule veste) og en aktiv klub som gider lave andet og mere end en søndagstur til nærmeste kaffebar en gang om måneden. og så skal den helst have en hjemmeside med et stort billedgalleri eller en facebook side så jeg kan lure lidt på hvad de render og laver. smiley

jeg er selv 37 og kører en dragstar classic, så special klubber som feks motard klubber eller andet går ikke rigtigt, det skal helst være en for enten choppere/cruisere eller bare alle motorcykler.

nogle forslag eller links til sider jeg kunne kigge lidt nærmere på?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilken mc klub århus/østjylland?
  • #1   29. jul 2012 Nu dingler du bare afsted til Mosten raceday og får dig nogle mc venner. Og så drager du med dem en tur ud i deres klub, og ser om det er noget for dig...

Mvh Brian

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    apr 2011

#2   29. jul 2012 jaja,men jeg gider jo ikke tage på turne til alle landets klubber hvis den ene er en nimbus klub, den anden er for mænd der er + 70 år, den tredje for motard piloter, osv, derfor vil jeg hellere starte med at høre hvilke der måske kunne være i målgruppen fra starten af. lidt som når man på dating går ind udfylder søgekriterierne før man leder, der er jo ikke nogen grund til at date hende den overvægtige ustabile rødstrømpe med 5 børn hvis man kan gå direkte efter blondinen fra starten af vel.:)

• #3   29. jul 2012 Hvis du ikke i løbet af en weekend i Bode enge kan skille de gamle nimbus klubber fra dem som du selv mener er dine lige mænd.
    Så tror jeg ikke der er så mange steder du er velkommen smiley

• #4   29. jul 2012 Hvad med http://raptormc.dk/news.php ?

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    apr 2011

#5   29. jul 2012 brian s, pointen er at jeg ikke gider lede i en evighed ik'å.

• #6   29. jul 2012 Min pointe er at til mosten raceday ( forhåbentlig et arrangement du kender ) der kommer ALT som rør sig på 2 hjul i dit område.

Og hvilken klub som både du vil have, og som vil have dig, handler 100% om kemi. Og derfor er dette det helt perfekte sted at møde din nye klub.

Så nej jeg vil ikke have dig til at fare rundt, kun have dig til at køre 1 sted hen...

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    apr 2011

#7   29. jul 2012 ok tjeck. og ja har været der (der ligger lidt billeder & video derfra under min profil) superfedt arrangement. men lige nu kigger jeg bare lidt rundt for at se hvilke klubber der findes osv, jeg har hverken bil eller mc før til jan/feb engang så jeg er ret handicappet mht at tage rundt før det. bla derfor jeg spørger lidt på forhånd. research you know.:)

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    apr 2011

#8   29. jul 2012 og martin kbh, den er på listen.:)

• #9   30. jul 2012 Hej Michael.

Prøv at kigge lidt på www.skanderborgmc.dk
    Vi er en klub med medlemmer i alle aldere, der køre på lidt af hvert..
    Vi køre tur hver onsdag og søndag, samt længere ture til Harzen, Assen og meget andet.
    Der bliver også lavet grillaften, fester, go-kart race osv..

Hilsen Steen.

• #10   31. jul 2012 okay alderen er da rimlig høj i min klub (men sinds alderen er sku ikke de ældste er sku stadig en flok drengerøve) og her køreres der til tyskland, holland tjaa generelt europa og til et tons træf i det danske land så her må siges der dyrkes biker kultur smiley men vi drikker da også kaffe smiley jeg er selv 37 men ligger i den lave ende i alder men ingen på 60 og op smiley kig forbi fjæsen på trækfuglene mc
    mvh
    Jan TMC

• #12   31. jul 2012 Rigtigt godt forslag Martin.

Michael, kig forbi - vi er der hver fredag fra ca. 19:30.
    Om sommeren griller vi på klubaftnerne, og om vinteren bliver der enten skruet ude på værkstedet, eller hygget i baren.

I morgen er der tur, med "happy ending" (Det hedder en grillaften, når man har nået en alder, hvor man hellere vil have et stykke med mad) smiley
    De sidste par gange har vi været 15-20 stykker på turen, og det har været kanonhyggeligt.

http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/traef-og-arrangementer/184546-aarhus___tur_og_grill_paa_onsdag

Og ganske vist er der gråt skæg ind i mellem, - men det sidder på drengerøve smiley
    De andre drengerøve er bare ikke gamle nok til at få skæg - synd for dem smiley

Men kig forbi, og dan dig dit eget indtryk. Du behøver ikke nødvendigvis at have en fed MC, men humor er en nødvendighed.

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    apr 2011

#13   1. aug 2012 takker for forslagene indtil videre, jeg er ved at lave en lille liste over mulige emner men keep 'em coming.

jeg har desværre ikke mulighed for at kigge forbi nogle klubber nu da jeg pt er i opsparings-mode til min næste mc og derfor er uden hverken 2 eller 4 hjul resten af året, men jeg laver nok en top 5 ud fra hvad jeg lige kan finde ud af her og så tager jeg ud og siger davs til foråret når banditten er kommet hjem i garagen.

jan trækfuglene mc, hvordan har i det med jeres rygmærke, bliver der dårlig stemning hvis man ikke har lyst til at køre med rygmærket? jeg orker ikke rigtigt at skulle forklare alle jeg møder at jeg ikke er rocker eller blive skudt når jeg kører gennem nørrebro. er det ok at tøffe rundt i sin egen jakke eller skal pipfuglen med hvergang?

• #14   1. aug 2012 nej vi har medlemmer der ikke kører med mærkerne men de har så klub trøjer på men dette er heller ikke et krav. du kan da saktens komme forbi os hvis du kender en med bil vil er på randersvej503 trige. og normalt er der åben hver fredag fra 19,00 men her i træf tiden er der ikke det store fremmøde da næsten alle er til træf .
    mvh
    Jan TMC

• #16   7. aug 2012 www.grundmc.dk

• #17   7. aug 2012 hvis du kommer til THY træf så kig forbi vores lejer og hils på os vil da tro der er en kølig til at skylle halsen ren for støv .-)
    mvh
    Jan TMC

• #18   7. aug 2012 eventuelt tag turen med Wolfriders de har smidt en tråd med hvor og hvornår de kører til THY træf det er nogle fede folk at trille med smiley
    mvh
    Jan TMC

• #19   7. aug 2012 Tak Jan og i lige måde, ses til Thy smiley

• #20   7. aug 2012 Ses i THY........er....det......ikke.......snart...........Torsdag........

• #21   7. aug 2012 Jep - ses i Thy smiley

• #22   8. aug 2012 kommer først fredag (vi har en stafet der oppe med teltene og resten af lejeren) men så kommer vi også 10-15 stykker smiley
    mvh
    Jan TMC

• #23   29. jun 2013 http://www.chopperclub.dk/

Chopper Club Aarhus holder åbent hus i vores nyrenoverede klubhus, (Silkeborgvej 765 C) den 21. sept. Sæt allerede nu kryds i kalenderen og kom forbi fra klokken 12:00 til 16:00. Vi starter grillen, varmer kaffen, køler øllet og der er bøffer og pølser til rimelige priser. 

• #24   29. jun 2013 Chopper club Århus ...... Er det ikke den snop klub der har " medlems stop" ??

Har aldrig før følt mig så meget til grin, som da jeg i sin tid fik denne melding....

Mvh Brian

• #25   29. jun 2013 Incognito MC Jylland chapter
    Find os på FB
    Og ja jeg er ikke hos TRÆKFUGLENE MC mere da jeg gerne ville være med til at starte en klub op og have indflydelse på hvordan tingene skulle være smiley
    Vi ligger i Ryomgård på Djursland .
    Vi har vores Mother chapter på Sjælland i Slagelse og kører da med jævne mellemrum på besøg hos hinanden
    Mvh
    Jan VP IMC Jylland

Kommentér på:
hvilken mc klub århus/østjylland?

Annonce